12

11.1K 649 20
                                    

- I? – gledam u Meka.

- Žao mi je ali ni traga od njih.

- Dođavola! – viknem i gurnem stolicu.

- Neka nastave da ih traže.

Kuća mi je ispreturana, Helena i Ema su nestale, pronašao sam rupu u podu i znam da je nešto uzeto odatle samo ne znam ko je uzeo. I gde je Helenin auto? Izludeću. Trebalo je da budem kod kuće, zvala me je. Zvala me je a ja nisam bio tu!

- Imam listu poziva.

- Odlično – uzmem listu i pregledam je. Poslednja dva poziva su bila upućena meni, bez odgovora a poslednji primljen . . . . zatvor. Ričard Dion. Bacim listu poziva i krenem ka njemu.

. . .

- Otvaraj – naredim čuvaru.

- Agente ne možete tek tako samo . . .

- Skloni se – prođem pored čuvara i dohvatim Ričarda pravo za vrat.

- Gde su one?

- Ko? – pravi se lud.

- Nemoj ti meni ko! Gde su Helena i Ema! – ubiću ga, ubiću ga.

- Agente sklonite se od zatvorenika!

- Znam da si je zvao. Gde su?!!

- Agente Long!

Pustim ga i udahnem duboko da se smirim.

- Gde su?

- Ne znam.

- Ne laži me Dione, kunem se da ću ti ovde zagorčati život.

- Rekao sam ti da ne kopaš a ti si samo nastavio. Šta misliš da ja nisam želeo da prihvatim ponudu i smanjim sebi kaznu? Ali život moje ćerke je bio u pitanju. Otkrio si mog partnera, svaka čast, ali si od moje ćerke napravio metu.

- Šta?

- Šta misliš šta je prvo uradio Antoan kada je saznao da dolazite po njega? Poslao je ubice na moju ćerku, misli da sam ga ja odao!

Povučem se unazad jer mi to nije palo na pamet, nijednom.

- I nazvao si nju? Trebalo je mene da pozoveš! Sad je sama ko zna gde!

- Ona je moja ćerka i pametna je, rekao sam joj gde se nalazi novac i šta da uradi, sve ostalo zavisi od nje.

- Trudna je i sa bebom. Gde je ona?

- Ne znam gde je ona ali sam se pobrinuo da ima sve što joj je potrebno da preživi. A ti ukoliko želiš da pomogneš pronađi ubice jer oni neće prestati da je traže dok god je Antoan živ.

- Pronaći ću svoju porodicu i zaštitiću je.

- Ne zavaravaj sebe, Helena je dosad već napustila državu.

- Kako ne shvataš da je sama! Trudna je, može joj pozliti.

- Nije sama! Volim svoju ćerku više od ičeg na ovom svetu i do kraja svog života ću je štititi. Ona je trenutno meta i za nju je najbolje da ostane sakrivena a ti spusti taj svoj ego na zemlju i shvati da nisi umeo da zaštitiš porodicu, nisi je zaštitio po drugi put, samo što sam ovaj put ja reagovao umesto tebe. Ovde nećeš dobito više ništa.

- Ne jure je zbog mene kriminalci, već zbog tebe, njenog rođenog oca, preprodavca droge. Obeležio si je i kunem ti se ako je neko povredi doći ću ovde da ti lično smestim metak u lobanju.

Cena izdajeWhere stories live. Discover now