13. fejezet

669 29 11
                                    

///SZIASZTOK ♥

Köszönöm a sok-sok új megtekintést, csillagot és kommentet! Nagyon boldog vagyok, amikor látom, milyen sok embert érdekel ez a történet ♥ Fogadjátok szeretettel az új részt! Sok érdekesség lesz benne, kibontakozik egy új konfliktus, na és persze...///

El fogunk késni! Chieko halk pihegése elégedetlen morgást csalt ki Kurooból. Megragadta a derekát és mélyebbre nyomta az ölében. A fölötte térdelő lány mellére hajtotta a fejét, csókot nyomott a csupasz mellkasára.

Akkor majd sietünk suttogta, ütemesen mozgatva Chiekót. A lány felnyögött, de rögtön összeszorította a száját. Csendesen szuszogott Kuroo feje fölött, két kezét szorosan fonta a nyaka köré.

Tisztában volt vele, hogy nincs túl sok idejük az indulásig, de nem tudta megállni. Amikor Chieko mélyebben ereszkedett az ölébe, Kuroo egy harapásba fojtotta a nyögését. A feladó komolyan vette, hogy siessenek. Rövid körme Kuroo bőrébe mart, ahogy ritmust váltott, őt is mélyebb lökésekre kényszerítve.

Feküdj le! Kuroo alig értette Chiekót, de amikor a lány vörös arccal eltávolodott tőle, és finoman meglökte, engedelmeskedett. Addig szorosan tartotta Chiekót az ölében, és ő is úgy fonódott rá, mintha tényleg egyek lettek volna. Chieko viszont átvette az irányítást, és Kuroo nem bánta meg.

Lehunyta a szemét, amikor az élvezettől már csillagokat látott, a keze erőtlenül siklott le a kis feladó csípőjéről. Kuroo a takarót markolta, nyitott szájjal pihegett. Tudta, hogy csendben kell maradniuk a szülei miatt, de nagy erőfeszítés volt visszafognia a hangját. Chieko már jobb volt nála. Olyan hangtalan eltökéltséggel mozgott rajta, hogy amíg nem nézett ismét rá, Kuroo nem hitte el, hogy tényleg élvezi.

Az orgazmushoz közel kinyitotta a szemét. Először csak a plafont, majd maga elé nézve Chiekót látta. A lány egészen a nyakáig kipirult. Fél kézzel Kuroo combján támaszkodott, előre nyomva magát, másik kezét a szájára szorította. Hátravetett fejjel, a bütykeit harapva lovagolt Kuroon, széles terpeszben térdelve a két oldalán.

Minden alkalommal, amikor felemelkedett, Kuroo úgy érzete, elájul. Összeszedte minden erejét, és ismét megragadta a lány derekát, az utolsó ereszkedésnél mélyet lökve rajta.

Megütött valamit Chiekóban, amitől a lány rongybabaként roskadt össze. Két kézzel szorította Kuroo karját, az arca a nyakához ért és csillapíthatatlanul remegett. Kuroo elég mélyen volt benne, hogy érezze az orgazmus utóhatását, és az egyik gyengéd szorítás őt is kivégezze. Keményen harapott a szájába, felszakítva Chieko egyik korábbi csóksebét. Nem érzett fájdalmat, a vért is meglepetten ízlelte az ajkán. De legalább csendben maradt. Remegő kézzel karolta át Chiekót. Kuroo hagyott maguknak néhány szívdobbanásnyi időt a pihenésre, aztán a még mindig mozdulatlan lányt lehengerítette magáról.

Öltözz fel, cica csókolta meg a fülét Kuroo. Választ sem várva kelt fel mellőle az ágyból. Tudod, el fogunk késni mondta gonosz mosollyal, már a szekrénye felé menet.

Chieko felnyögött, de az arca előtti párna elnyomta a mondandója nagyját. Kuroo letisztogatta magát és öltözködni kezdett. Alsóban, az ingét gombolva ment vissza Chiekóhoz, és letette mellé az egyenruháját.

Köszi, de még nem megy. Pudingos a lábam. Chieko a hátára fordult, kinyújtotta a kezét Kuroo felé. Egyetlen percet adj, jó?

A pír csak lassan halványult el az arcán, Kuroo mégsem azt, hanem a csóktól duzzadt ajkát, majd a testét nézte. A zagyválást a pudingról elengedte, mert amikor Chieko meztelenül feküdt az ágyában, semmi kedve sem volt Kenmára gondolni. Azonban nem akarta magán érezni a fiú vesébe látó pillantását, így sietniük kellett.

Kuroo pici feladójaWhere stories live. Discover now