Chapter 2

519 35 8
                                    

      Millie's Pove
(მ) მოკლედ რაში მდგომარეობს გეგმა :თქვენ ორი შეყვარებულები გახდებით! გავიყინე. ასეთ ურთიერთობებს მიჩვეული ვიყავი, მაგრამ ფინი სხვა თემაა. რატომღაც მის გარშემო თავს უცნაურად ვგრძნობდი.
(ფ) რა?
(მეთ) რაც გაიგე ფინ.
(ფ) ამას ვერ გვაიძულებს. ეს უსამართლობაა. მე და მილი... მილი?
მე უემოციო სახით ვიდექი.
(მ) ამისთვის სერიოზულად მწირავ სარა?
(ს) კარგი რა საყვარელო, სარტორიუსს გაუძელი, ამასაც მოახერხებ.
(მ) დიდი ხანია ამას გეგმავს?
(ს) ნუ... საკმაოდ.
(მ) რამდენი ხანი უნდა ვიყოთ ერთად?
(ს) 7 თვე. მინიმუმ.
(ფ) და თუ არ დაგთანხმდებით?
(მეთ) ფინ ერთი წუთით წამო.
ბიჭები ოთახიდან გავიდნენ.
(მ) ვადაზე რო მითხარი მინიმუმში რა იგულისხმე?
მან მხრები აიჩეჩა.
(ს) თუ მოგეწონება შეგიძლია მასთან დარჩე.
(მ) სარა!
(ს) ვხუმრობ! თუმცა მართლა შეგიძლია დარჩე. სიმპატიური ბიჭია.
(მ) ბაყაყს გავს.
(ფ) მადლობა კომპლიმენტისთვის.
ოთახში შემოვიდა ფინი და სავარძელში ჩაეხეთქა. მას მეთიუ მოყვა.
(მ) ჰე აბა რა მოიფიქრე?
(ფ) თანახმა ვარ.
ჩაიბურტყუნა უკმაყოფილოდ.
(მ) ნუ ეხლა ჩემთან ცხოვრების შანსს როგორ გამკტოვებდი. კაი ნუ იბღვირები არც მე მიხარია. (ს) მგონი სჯობს ნოას დაურეკო.
(მ)ეგ სულ დამავიწყდა. სადაა? (ს) შენ გეძებს.
ნოას ნომერი ავკრიფე....
-ჰეი შნიპერ. - მილი ცოცხალი ხარ? კარგად ხარ? არა რა ნაგავი ხარ!სად ეგდე? გაგვისკდა გული. მოვალ მე სახლში და ნახავ შენ!
-აუ ყველა მე რატო მეჩხუბებით? დაბადების დღე მაქ თუ რა?
ნოამ აღარ მომისმინა და გათიშა.
(ს) ხო მართლა, დაბადების დღეს გილოცავ.
(მ) მადლობა.
(მეთ) რაც შეეხება ფოტოებს. კომენტარი არ გააკეთოთ. თუ ლაივში ან ინტერვიუში გკითხავენ დააიგნორეთ. თუ არ მოგეშვებიან უთხარით რომ მთვრალები იყავით. ახლა დაგტოვებთ.
როცა გავიდნენ ფინმა იკითხა.
(ფ) ამდენი ამბავი რა საჭიროა?
(მ) ეს შენი პირველი fake ურთიერთობაა არა?
(ფ) მოიცადე შენ ადრეც გქონია მსგავსი შემთხვევა?
(მ) რათქმაუნდა. სამჯერ.
ფინს ყბა ჩამოუვარდა.
(მ) საყვარელო, მარტო სილამაზე არ მოითხოვს. მსხვერპლს.
(ფ) საყვარელო?
(მ) ხო. შენ ხომ ჩემი შეყვარებული ხარ? ბუნებრივად მოიქეცი. აქამდე არ გყოლია შეყვარებული?
(ფ) კი.
(მ) კაი. ახლა შენი წასვლის დროა სანამ ნოა მოვა.
(ფ) ნოა და შენ ერთმანეთის ვინ ხართ?
(მ) ბიძაშვილები.
(ფ) ამმ კაი.
ფინი წავიდა. სამაგიეროდ ნოა მოვიდა. უფს! გრეისი და ლილია აქ ყოფილანო.
(ნ) სად იყავი?
(გ) რაზე ფიქრობდი?
(ლ) იდიოტო!
(მ) ერთმა ილაპარაკეთ!
(ნ) ოჰ, პრეტენზიებსაც აყენებს გოგო! ჯერ იყო და კლუბში წაგვათრიე. მერე გაქრი. სად არ გეძებეთ! გვეგონა რომ შეშლილმა ფინმა მოგიტაცა ან რამე. მართლა სად ბრძანდებოდი?
(მ) ფინთან.
ნოას სახე უმალ დაწყნარდა, ცალი წარბი აწია და თვალებში ნაპერწკალმა გაურბინა. გოგონებმა ეშმაკურად გამიღიმეს.
(მ) ეგრე ნუ მიყურებთ. მთვრალი ვიყავი!
ლილიამ ჩაიცინა. გრეისმა კი ტუჩები სასაცილოდ მოპრუწა. ნოამ გადაწყვიტა ცოტა წაეთამაშა.
(ნ) ერთი ამას დამიხედეთ რა! არა ერთი თუ უყურებთ თქვენ ამას! მთელი ლოს ანჯელესი გადავატრიალე და ეს ახალ გაცნობილ ბიჭთან ერთობა.
(ლ) თან რომელ ბიჭთან?!
(გ)ჰე აბა ქორწილი როდისაა? მეჯვარეც ხომ მე ვიქნები?
და სიცილი დაიწყეს. მე გავიღიმე.
(მ) თქვენ იცინეთ იცინეთ. გინდათ უფრო გაგაცინოთ? ჰოპლა! ახალი ფეიქ შეყვარებული მყავს. ფინ ვოლფჰარდი. 7 თვე ერთად ვიქნებით!
იმწუთასვე გაჩერდნენ და გამოლენჩებულები მომაშტერდნენ. გეფიცებით ყბები იატაკზე ეწყოთ.
(ლ,ნ,გ) რაიოოოო???!!!
(მ)აბა, აბა! სარამ დღეს მითხრა. წავე მე ახლა ბარგს ჩავალაგებ. ხვალ გადავედივარ. ფანებს ალბათ რამდენიმე დღეში ვეტყვი. იმედია ძალიან არ მოგენატრებით.
და ოთახში ავედი და გამეცინა იმაზე თუ რა იდიოტი ვარ. ნახევარ სახეზე ხელი მივიდე და თავი გავაქბიე. ყველა ჩემი შეყვარებული სამსახურის გამო რატომ უნდა იყოს ჩემთან? იმედია ფინი ჯეიკობ არ ჰგავს თორემ ის კონტრაქტია თუ რაღაც გადავაფხრეწ თავზე.
უზარმაზარი ჩემოდნები გადმოცალაგე და ჩაკაგება დავიწყე. ერთ ჩემოდანში ძვირადღირებული და ძვირფასი ტანსაცმელი ჩავალაგე. მეორეში საგარეო. მესამეში საშინაო. მეოთხეში მაკიაჟი და თავის მოვლის საშუალებები. ერთ ერთ ჩემოდანში სურათები და სხვადასხვა პირადი ნივთები ჩავაწყვე და კუთხეში მივალაგე. თან ზემოდან ჩემი უზარმაზარი დათუჩაც დავადე. დავიღალე. საწოლზე გაუხდელად დავეგდე და მაშინვე დამეძინა...ვის ვატყუებ! სამი საათი ვიბორგიალე. ბოლოს ძლივს მოვახერხე დაძინება. დილით რომ გავიღვიძე პირველი რაც გავაკეთე ის იყო რომ ვიყვირე! გრეისი ჩემს წინ იდგა და სახე ლამის ჩემზე ჰქონდა მოდებული.
(მ) გრეისს! რა ჯანდაბაა?!
(გ) სანამ შენს პრინცთან წახვალ, გვინდა ერთად ვისადილოთ!
(მ)ვისადილოთ? ასე გვიანია?
(გ) ლოს ანჯელესის დროით 14:58
(მ)აგჰ.
გუშინ სკამზე დატოვებული ტანსაცმელი ჩავიცვი და ქვევით ჩავბარტყუნდი. მაშინვე ნოა გადამეხვია და სცენების გამართვა დაიწყო.
(ნ) მილიიიიი! უშენოდ რა მეშველება?! შენს გარეშე როგორ გავძლო? როგორ გვტოვებ და მიდიხარ ჰა? თანაც 7 თვით. 7 თვე ჩემი ჩკტუნიას გარეშე?! არა მოვკვდები! არა მოიცა თავს მოვიკლავ! თავს არ ვიცოცხლებ! არ მინდა შენს გარეშე ცხოვრება მილსტეეერ!
როგორც იქნა მომშორდა. ლილია და გრეისი იქვე იდგნენ და ვითომ ცრემლებს იწმენდნენ და ვითომ ქვითინებდნენ. მე
'სერიოზულად?' სახით ვიყურებოდი.
(მ) drama queens
(ნ) მაგრამ სერიოზულად.
(ლ) იცოდე არ დაგვივიწყო!
(გ) ყოველ დღე უნდა დაგვირეკო და მინიმუმ კვირაში ერთჯერ გვნახო!
მერე სამივემ საჩვენებელი თითი ჰაერში აწია.
(ნ) და რაც მთავარია!
თითები ჩემკენ მომართეს.
(გ,ლ,ნ)შენ და ფინმა არ იმაიმუნოთ!
(მ) არაფერი გეშველებათ!
(გ) არ შემიძლია არ დაგეთანხმო.
თქვა გრეისმა და სიმღერით და ხტუნვა ხტუნვით გაეშურა სამზარეულოსკენ. ვაღიარებ: მომენატრებიან. ერთად ვისადილოთ, მერე ბარგის ჩამოტანაში დამეხმარნენ. ძლივს ჩავაწყვეთ მანქანაში. დათუნია მძღოლოს გვერდითა სავარძელში იჯდა. ძალიან უცნაური იქნებოდა უცხო თვალისთვის.
სამსაათიანი დამშვიდობების და ბავშვების ყალბი ცრემელების შემდეგ როგორც იქნა ჩავჯექი. იმ მისამართზე წავედი რომელიც სარამ მომცა. შორსააა! საათ ნახევარი გზაში ვიყავი. საკმაოდ კარგი სალხია, მაგარამ მე მაინც ჩემი მირჩევნია. კართან ფორმაში გამოწყობილი კაცი იდგა, ვივარაუდე რომ მცველი იქნებოდა და მასთან მივედი.
(მ) გამარჯობა.
(ის) გისმენთ!
(მ) მე მილი ბობი ბრაუნი ვარ, ფინის ახალი შეყვარებული. ეს მისი სახლია არა?
და ხელი გავუწოდე. მან ამათვალიერ - ჩამათვალიერა და გაიღიმა. შემდეგ ხელი ჩამომართვა.
(ის) გამარჯობა მე ტომი ვარ. თქვენზე ბევრი მსმენია, ჩემი შვილი თქვენი ფანია.
(მ) მართლა? რა ქვია? რამდენი წლისაა?
(ტ) მელისა. 10 წლისაა.
(მ) მისი ფოტო გაქვთ?
მან ტელეფონი ამოიღო და ფოტო მაჩვენა. ღმერთო რა საყვარელია. ჩემი ფანები ძალიან მიყვარს. ბავშვებზე ვგიჟდები.
(მ) ერთი წუთით!
მანქანიდან ბლოკნოტი და კალამი ამოვიღე და წერა დავიწყე.
"მსოფლიოში ყველაზე საყვარელ ბავშვს, მელისას!
   მილი ბობი ბრაუნი"
(ტ) მადლობა, ძალიან გაუხარდება. ახალ მესმის რატომ უყვარხართ. ძალიან კეთილი ხართ.
(მ) მადლობა ტომ. ისა, დღეს აქ გამოვდივარ. მანქანაში უამრავი და ძალიან დიდი ჩემოდნები მაქვს, რომელსაც მარტო ვერ გავუმკლავდები. შეგიძლია დამეხმარო?
(ტ) რათქმაუნდა
მანქანიდან ჩემოდნები გადმოვაწყვეთ და შესასვლელ კაეებთან მოვიტანეთ. ზარი დავრეკე. კარი ვიღაც ბიჭმა გააღო.
(ის) გამარჯობა?
(მ) გაგიმარჯოს. შენც მეცნობი მაგრამ ვერ ვხვდები საიდან.
ორ ჩემოდანს ხელი დავავლე, გვერდზე გავწიე და სახლში შევედი, ტომმა დანარჩენები შემოიტანა და გავიდა.
(ის) უკაცრავად, მაგრამ სახლი ხომ არ შეგეშალათ?
მისაღებში შევიხედე და ფინის ხუჭუჭა თავი დავინახე.
(მ) სულაც არა. სწორედ მოვედი. ოეეე! ფინ!
(ფ) მეკიდე მეგონა რადგან დააგვიანა გადაიფიქრა და აღარ მოვა მეთქი.
დივნიდან მძიმედ ადგა. უკან 1 ბიჭი და 1 გოგო გამოყვა.
(ფ) გაიცანით. ეს მილია, ჩემი ახალი შეყვარებული.
სამივე პირი დააღო.
(ფ) ეს ჯეკია, ვეიეთი და სეიდი.
(ჯ) მოიცა მოიცა მოიცააა.
(ვ) შენი ვინ?
(ს) რამდენი ხანია? რატომ არ გვითხარი? ეს ის მსახიობი არაა ფოტოზე რომ იყო? ძალიან ლამაზი ხარ. არა რა ყოჩაღ ფინ! აქამდე არ უნდა გაგვეცნო? არა პირდაპირ იმ დღეს როცა შენთან გადმოდის საცხოვრებლად.
(მ)... შენ და ნოა ერთმანეთს კარგად გაუგებდით.
(ფ) დაწყნარდით ხალხო მხოლოდ 7 თვით.
და ყველაფერი მოყვა მთელ კონტრაქტზე. ამასობაში მე სახლში დავბოდიალობდი. ერთ ოთახში შევედი, რომელიც ჩემი ვარაუდით ფინის უნდა ყოფილიყო, რადგან აქეთ იქეთ იყო მიყრილი, რამდენიმე გიტარაც ეგდო კუთხეში და საწოლიც აფიშული იყო.
(მ) ამას დამლაგებელი არ ჰყავს?
(ფ) კვირაში ერთჯერ მოდის.
(მ) გაგისკდა თავი. შემეშინდა. 
ფინმა გაიცინა და ჯიბეებში  ხელჩაწყობილი შემოვიდა.
(ფ) აბა, მოგეწეონა სახლი?
(მ) არა უშავს, ჩემი მირჩევნია. აბა, სად ვწვები?
ფინმა ისეთი სახით შემომხედა თითქოს ყველაფერი ცხადი იყოს.
(ფ) რათქმაუნდა აქ.
(მ) ჰაჰაჰაჰა. შენთან ერთად არ დავწვები მისტერ.
(ფ) ვითომ ადრე არ გაგიკეთებია.
ტყლაპ. ბალიში თავში.
(მ) იდიოტო მაშინ მთვრალი ვიყავი. შენთან არ დავწვები და არც დივანზე დაძინებას ვაპირებ. სტუმრების ოთახი არ გაქვს?
(ფ) ხუმრობაზე რამე გსმენია? წამო განახებ ოთახს.
ფინმა მის გვერდითა ოთახში შემიყვანა. იქაურობა ძალიან დიდი იყო. ნაცრისფერი კედლებით, ცალკე ოთახი გარდერობისთვის და სააბაზანოსთვის.
(მ) დარწმუნებული ხარ, რომ ეს სტუმრების ოთახია?
(ფ) რა? ა, არა. აქ ჩემი და ცხოვრობდა მედი, თუმცა ის ახლა თავის შეყვარებულთან ჯეკთან ერთად ცხოვრობს. და არა იმ ჯეკთან არა შენ რომ შეხვდი. სხვასთან.
(მ) ოქეი. შეგიძლია ბარგის ამოტანაში დამეხმარო?
ბარგი ამოვიტანეთ. ფინს მადლობა გადავუხადე და ისიც გავიდა. მე საწოლზე გავიშხლართე. ძალიან დავიღალე, ამოლაგების თავი არ მაქვს. და საერთოდ რომ არ ამოვალაგო და უბრალოდ ჩემოდნიდან ამოვალაგო რაც დამჭირდება? არა მილი. 7 თვე მაგას ვერ იზამ. ნუ ხარ ეგეთი ზარმაცი. ფიქრებში გართულს ნელა ჩამეძინა... სანამ საბოლოოდ გავითიშებოდი კარებთან მდგარი ფინი დავინახე. გამიღიმა და ტკბილი ძილი მისურვა. რა საყვარელია...

_____________________________
Vote & comment 💘💘💖💖

two of us [COMPLETED]Where stories live. Discover now