Chapter 9

438 28 12
                                    

Millie's Pove
(მ) და დღეიდან უკვე ოფიციალურად ვამტკიცებ რომ ასე ჩაძინება ჩვევად მექცა.
ეს კვლავ ჩემი პირველი სიტყვები იყო მას შემდეგ რაც ფინის მკლავებში გამეღვიძა. და რომ ვამბობ ფინის მკლავებში, მართლა ფინის მკლავებშის ვგულისხმობ რადგან სათამაშო დათუნიასავით ვყავდი გულში ჩაკრული. თავი მისკდება. სად ვარ? გარშემო მიმოვიხედე.
ფუ ამის....
ვინმე ამიხსნით 10 იდიოტთან ერთად ქვიშიან სანაპიროზე რა პონტში მეძინა????
(ს) გითხარით რომ არ უნდა დაგველია!
როგორც ჩანს ნელ-ნელა ბავშვებმაც გამოიღვიძეს, მეც წამოვჯექი, რამაც ფინსაც აიძულა თვალების გახელა. და რათქმაუნდა როგორც მოსალოდნელი იყო ნოამ ყვირილი დაიწყო.
(ნ) აააააააააააააააააა! დავიკარგეთ! ვაიმეეეე! უკაცრიელ კუნძულზე ვართ!!! მიშველეთ!!
(ვ) რა უკაცრიელი კუნძული აგიტყდა უკან მიიხედე შენობების ჯარი დგას.
(გ) ყურადღებას ნუ მიაქცევთ მაინცდამაინც დილის პოზიტივი არაა, თან ჯერ არ უჭამია.
(ჯ) სად ვააართ???
ჯეიდენმა შემომხედა და თქვა.
(ჯეი) ააააააა, ლილია მიშველე ურჩხული!
(მ) ვაიმეეე სკუნსი ლაპარაკობს! დაჟე ყვირის!
(ფ) ოოოოოო, მერე იკინკლავეთ, ახლა სახლში წავიდეთ და გავარკვიოთ გუშინ რა მოხდა.
(სოფ) ფინ, არ ვიცოდი ადეკვატურად ფიქრიც თუ შეგეძლო.
(მ) ოოოო, აეგდეთ ახლა, და დაეყარეთ სახლისკენ, სანამ გადამეკეტა.
(ლ) ვინმემ ყავა მოუტანეთ სანამ დაგხვოცა ყველა.
დიდხნიანი ჯუჯგურ-წუწუნის შედეგად სამი ტაქსით გავემართეთ სახლისაკენ. რა ამბავია სამიო იკითხავთ მაგრამ თუ სწორად დავთვალე 12 ვიყავით და ერთ მანქანაში ვერ ჩავეკვეხებოდით. სილით მოთხუპნულებს მძღოლი ისე გვიყურებდა ლამის შემრცხვა. პლიუს უკანა სავარძელზე ვიჯექი მედისთან და ფინთან ერთად. მედიმ კი ისე ქნა რომ რაც შეიძლებოდა მივჭყიპოდი ფინს. შენ მე დამაცადე. მედი.
სახლში მივედით თუ არა ოთახში ავვარდი და შხაპი მივიღე. იატაკზე ტალახი დადგა. ნეტა რა გავაკეთე გუშინ, დარწმუნებული ვარ კარგი არაფერი. რომ დავამთავრე და ჩავიცვი ოთახიდანაც გამოვედი და ქვევით დავიწყე ჩასვლა. კიბეზე მედის ხმა გავიგე
(მ) გაიიზ! მგონი აქ ვიდეოებია.
სასწრაფოდ ყველა მედის მივცვივდით. ტელეფონი კომპიუტერზე შევაერთეთ და გარშემო მოვთავსდით.
Video time📹⌚👇
ვიდეო მედის ძლიერ გაწელილი და დაქრინჯული მონოლოგით იწყება შემდეგ კიმე ვჩანვარ. როგორც ჩანს უკვე მთვრალი ვიყავი რადგან ტუალეტზე ვიყავი დამხობილი და ვაღებინებდი. აუჩ.
(მილი) მედი გაეთრიე აქედან.
(მედ) ოო, ვიღაცას ცუდი სიმთვრალე აქვს. კაი გეყო ახლა სთუმის თამაშს ვიწყებთ და გვაკლიხარ.
ძალით ჩამათრია ქვევით, იატაკზე წრეზე დავჯექით და ნოამ თამაშიც დაიწყო.
(ნოა) გრეის სიმართლე თუ მოქმედება?
(გრეისი) მოქმედება.
ნოამ ვითომ ჩაფიქრებული სახე მიიღო.
(ნოა) მჟავე კიტრზე მოასხამ კეტჩუპს, მდოგვს და მაიონეზს შემდეგ კი შეჭამ. არავითარი წყალი და გულის არევა.
(გრეისი) ნოა! ხომ იცი რომ აქ ჩამოთვლილთაგან თითოეულზე გული მერევა ცალკეც!
(ნოა)ვიცი და მაგიტომ ახლა ერთად შეჭამ.
გრეისმა დაუბღვირა. მას შემდეგ რაც ის 'მიქსი' შეჭამა, არწყია და ჯეკმა დაამშვიდა, თამაშიც გავაგრძელეთ.
(გრეისი) მედი სთუმ?
(მედი) სიმართლე.
(გრეისი) ჯეიდენის მიმართ რას გრძნობ??
(მედი) რავი რას უნდა ვგრძნობდე? ადრეეეეეე მომწონდა მაგრამ ახლა აღარც ვიცნობ ამიტომ არაფერს.
ლილიამ გაიღიმა.
(მედი) კაი, გავაგრძელოთ მილი !
და ძალიან ბოროტული თვალებით შემომხედა.
(მედი) სთუმ?
(მილი) აააააგჰ, მოქმედება.
(მედი) ადვილით დავიწყებ, გასახურებლად. მთელი თამაშის გამო ფინის კალათაში იჯდები მასზე ჩახუტებული.
მე მას "სერიოზულად? ღმერთო მოგკლავ" მზერა მივაპყარი და ფინს კალთაში ჩავუსკუპდი.
ვიდეოშიც კი ჩანდა რომ არაკომფორტულად სულაც არ ვიყავით.
ვიდეო დიდხნიანი იყო, გაგვითენებია! თან ვსვამდით. სთუმის გამო ჯეიდენს ქალის ტანსაცმელში გამოწყობა მოუწია(რაზეც მე სიცილით გავიხიე), ჯეკმა თქვა გრეისის მიმართ რასაც გრძნობდა(რის შედეგადაც ორივე გარეთ გავიდნენ სასაუბროდ😏), სოფიამ თქვა როდის მიხვდა რომ ვეიეთი უყვარდა(რის გამოც ამ უკანასკნელისაგან ჩახუტებით გაჭყიპვა და თავზე დიდი ხმაურიანი კოცნა დაიმსახურა, awwww), ლილიამ და სეიდიმ სუპერმარკეტი გაქურდეს(დიდი არაფერი, კევი მოიპარეს და გამოსვლის დროს ბარემ პლეტკაც წამოაყოლეს), მას შემდეგ რაც ნოამ ტუალეტის წყალი დალია(😂) და ლიმონი მიაყოლა ჯერი ფინზეც მიდგა.
(ნოა) ფინ სთუმ
(ფინი) მოქმედება.
(ნოა)IDAREYOUTOMAKEOUTWITHMILLOEFOR2MINUTESSTRAIGHT!!!
მგონი ცოტა მეტი დრამატიზმი მოუვიდა.
(ფინი) წესიერად ილაპარაკე თუ ძმა ხარ.
(ნოა) 2 წუთის განმავლობაში მილისთან  make out! (იკოცნავეთ და იზასავეთ დიდად არ მომწონს ამიტომ ასე იყოს.) რა ვერ გაიგეთ!
ამ მომენტში ვიდეოშიძალიან ლაღად ვგრძნობდი თავს, ალბათ იმიტომ რომ გალეშილი მთვრალი ვიყავი, მაგრამ სინამდვილეში ჭარხალივით წითელი ვიყავი ეკრანის ყურებისას.
როგორც ჩანს ფინიც კარგა მთვრალი იყო, რადგან არც დააყოვნა ისე მიაწება თავისი ტუჩები ჩემსას. ვიდეოშიც  და სინამდვილეშიც ბავშვებმა "ოოოოოოოოო" ხმები გამოუშვეს. ფინს გავხედე, სახე მედის თმაზე უფრო წითელი ჰქონდა. მას შემდეგ როგორც იქნა ჩვენი კოცნაობა(აჰა, მაინ ვთქვი) დასრულდა. ვიდეოს ყურებაც ის ეგავაგრძელეთ ვითომ არაფერი მომხდარა. პირველი ვიდეო მალე დამთავრდა.
ეხლა მეორეზე გადავედით.
ამ ვიდეოში დილის 5ის ნახევარზე ქუჩებში დავსეირნობდით და ვხარხარებდით. აჰა სანპირომდე გავქიეცით.
უცებ არ ვიცი რამ მაგრამ რაღაცამ წამომიარა(ვიდეოში ოღონდ) მივედი და ფინს ზურგზე შევახტი და მანაც ცხენივით გამაჭენა. თან ბოლო ხმაზე ვყვიროდი
(მილი) იუუუუუუჰუუუუუუუ!
მერე ფინის ზურგიდან ჩამოვხტი, მე და ფინი ძალიან ახლოს ვიყავით და რაღაცაზე ვჩურჩულებდით რაც არ ისმოდა. მე გავიცინე და გავიქეცი. ფინი გამომეკიდა. დანარჩენი ბავშვწბი წყალში ჭყუმპალაობდნენ. მე ფინმა დამიჭირა და ღუტუნი დამიწყო, რაზეც რათქმაუნდა ხარხარი ავტეხე.
და უცებ თავში ამომიტივტივდა რა გავაკეთე.
მე ხომ....
ოუ შით.
მგონი აუცილებელი არაა ეს ნახონ.
ნოუთბუქი სასწრაფოდ დავხურე.
(ჯეი) რა იყო მილი, შეგრცხვა ?
(ნ) რატომ გამორთე ძალიან მაინტერესებს მერე რას იზამდით.
(ვ) ნოა ბავშვები ეგეთ რამეებს არ უნდა უყურებდნენ.
(მ, ფ) ჰეეი!
(ს)უიმე ნახე რა საყვარელები არიან!
(ლ) და რა საყვარლად რცხვენიათ!
(მედ) ფილი! ფილი! ფილი! ფილი!
(მედ, გ, ლ, ს) ფილი! ფილი! ფილი!
(ყველა)ფილი! ფილი! ფილი! ფილი!
მე გაბრაზებულმა ავდექი და ჩემს ოთახში წამოვედი. იდიოტები! კი არადა იდიოტი მე! უკვე მერამდენედ გავაფრთხილე საკუთარი თავი არ დალიო ამდენი თქო.
გაინტერესებთ რატომ დავხურე ლეპტოპი?
იმიტომ რომ გამახსენდა რაც გავაკეთე.

two of us [COMPLETED]Where stories live. Discover now