"Abiciiiğiim!"

14.8K 630 97
                                    

Multide Bedriye'nin babasının oğlu "sen bundan nsl nefret ettin lan?!"

+Beni anlarsın bir gün ve Bedriye diyip durma!

------------------

Ben bu lafı duymaz mıyım? Ayaklarım popoma değe değe koşmaz mıyım? Abimde beni tutmaz mı?

"Ulen pezevenk madem sen her garıyı inletiyordunda bana bunuda mı çektirmek zorundaydın?!" Kolumu çok sıktı ulayn! Bacağına bacağına tekme geçirdim. Oda benim saçımdan tuttu "Bir çıt çıkarma! Akşam seni 3d dans yerine götürcem tamam mı?"

Ehehehhee az ayarını oynamak lazım dimi? "Başkaaa" elimi kendime çektim sonra sökül lan işareti verdim "alışverişe gidip her boku alıyon"

"Abiciğiiiim!"

"E yuh Bedriye!"

Sonra ağzını hemen eliyle kapattı "Ben sayıyom akşam beni 3d dans yerine, alışverişe, İzmir'i keşfetmeye çağırıyosun, dahasıda vardı ama... sana uyku yok!" Dedim hemen kapıya fırladım Deniz'i süzen kızı hemem elimle ittim "Hoşt havlayıp durma siktir git şimdi başkalarının altında havla hadiiiyyy!!" Dedim kapıyı yavaşça kapattım malum parasızlık çekiyom phen.

Sonra bana alayla bakan Aytuğ'a ve Deniz'e "Hadin hazırlanın" dedim elimle işaret ettim. Abimin gotü inmiş bile. Odaya girdim bavuldan gırış gırış giysiler bende az kırışmış üstüme kot rengi kolları sıfır bir gömlek, altına siyah şortumu giydim abim laf edemez çümqü ispatlarım. Siyah rayban gözlüğümü taktım başıma, saçımı biraz taradım. TELEFON! hemen odaya daldım aldım telefonu ulen bu göte sığmaz başa sığmaz guççük çanta aldım içine taktım sportif adidas asdffssasffs.

Onları bekledim yahu ben bile daha hızlıyım "Napıyonuz huuuu!"diye seslendim Aytuğ geldi beyaz gömlek altına bordo pantalon "garıya gitmiyoz Aytuğ gezmeye" piç smiley yaptı yanıma oturdu "Bunlar sıradan giysiler Bedriye" diye yanağımdan makas alışın bende elime ilk gelen yastığı ona doğrulttum "Valla o saçını bozarım!" Diye tehdit ettim.

Abim hardal rengi üstünde 31 yazan- "Cenabet ne ara aldın sen onu?!" Fesatlaştım...

Üzerine baktı omuz silkti altında lacivert pantalon "Yuh bok sarısı giymiş tişörtü" cık cıkladım sikerim diyen bir bakış attı bu sefer ben omuz silktim.

Deniz ise ıhmmm koyu yeşil bir pantalon üstünde siyah gömlek yaka tişört-

"Burcu çıkar o şortu!" Ha? Abi?

"Saane!"

"Çıkar o siktiğimin şortunu"

"İstediğimi giyerim bana karışma!"

"Karışırım ben senin abimin!"

"PİÇ!"

"SÜRTÜK!"

"PEZEVENK!"

"OROSPU!"

"GAY!"

"LEZBİYEN!"

kavga ediyoruz her dk de maşallahım var maşallah! Aytuğ o salağın ve benim ağzımı kapattı "Şimdi yapıştıracam size, bırak Hakan kız şort giysin yerler mi?" Diye sorduğunda elini ağzımızdan çekmişti biz ise bakışıyorduk "o benim kardeşim ve ben bunu giyemez diyorum çıkar şunu!" Piç smiley yaptım tabisiki. Çantayı alıp kapıyı açtım. Ayakkabılarımı zırt geçirdim aşağı merdivenlerle indim DÜNYANIN SONU YAKLAŞIYOR!

Baane baane benim şortum giyerim yoksa onu ispitlerim. HIIIH ÇOK ZEKİYİM!

Bahçede biraz bekledim etrafa bakarken. Hiii! O çıktı Baran çıktı beni görecek ağzıma sıçacak! Sevgilisinden dayak yedi zaten çözüm? Telefonu aldım elime onu görmemiş gibi yaptım.

İnternet SapığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin