"Yha Çıok Diprisyondayım Çıok!"

7K 494 25
                                    

Ben dayanamadım walla iki hafta miki hafta

Multide Burcu..

Çık ergensin. Keşke ölsen.

+Ne?!

Müzik dinliyo salak ihih

------------------

Onu geri itmeye kalkıştım ama olmuyor "Eren kendine gel ne oluyor sana?!"

"Çok güzelsin tam tamına"

"Tişikkirlir ıma sikmiyi girik yik yaneee!"

Iyhh bok gibi kokuyo bu- Allah belanı versin Eren sarhoş olmuş bu.

Iğğğ töbü töbü ıkınıyok mu lağn?! Elini belime getirip hızla kendine çekti iyice ona yapıştım üstsüz vücudunu temelli hissediyorum "Benim olmalısın" dedi kafasını boynuma yatırdı öpmeye başladı, bende çığlık attım. Elimdeki telefon yere düştü.

Ben zaten şansımı sikim ne la bu? la bu ne? lana del rey? Offf beynim sikildi gareee.

"AAAAAAA EREN KENDİNE GEL AMINAKOYDUĞUMERKEKOROSPUSUSİKİKBEYİNLİDAŞAKMIGEÇİYONBENLEEE!!"

Bi baktım bacaklarım serbest olabildiğince erkekliğine geçirdim. Sertçe bidaha geçirdim inleyip geri çekildi biraz geriledi bende onu itip aradan hızla kaçtım mutfağa...

Tava! Tava nerde mk! Off aradığımda bulunmuyor la benim! Dolapları sikimsonik gibi açıp kapattım. Ayhhh Eren geliyorrr- Aha! Tencere hemde demir döküm bu işimi görür. Tencereyi kaptığım gibi ayağa kalktım kenarlarını iyice sıkı sıkı kavradım.

Ve sinirle ayrıca bir o kadar sarhoş gelen Eren'in kafasına geçirdim tencereyi -vurdum, kafasına girmedi tencere-

Sonra bi bağktım yere yığılıp kaldı tencereyi tuttum Eren'i ayağımla dürtükledim "Öldün mü len?" Ayrıca boynumdaki ıslaklığı fark edince yüzümü buruşturdum banyoya gidip boynumu yıkadım ardından kuruladım.

Yerde duran telefonumu aldım ve doğruca pencereye gittim. Abimin numarasını tuşladım o sırada hem Eren'e hemde nerde olduğumuza bakıyordum.

Üçüncü çalışta açtı,

Sesimi gayet sakinmiş gibi çıkarmaya çalıştım;

+Alo abi

-Efendim?

+Ya şeyy beni arkadaşın evinden alır mısın diyecektim.

-Neden? Ne oldu?

+Ya arkadaşın arabasının benzini bitmiş felan götüremiyor abini ara dedi

-Peki nerdesin?

+Ihmm nasıl desem modern bi bakkal var kafe gibi biraz uzakta adıı -gözlerimi kıstım- 'Mudomoda' diye bi kafe

-Neyy?

+Mudomoda

-Hee taam biliom ben orayı gelirim beş dakikaya.

+Tamam.

Telefonu kapatıp derin bir nefes verdim hayatımda hiç böyle bir şey yaşamadım zaten. Yaşamak demişken harbi bu öldü mü?

Gidim kontrol edem ellerimi göğsüne koyup kulağımı burnuna yaklaştırdım nefes alıyormuş oh be!

"Yaşıyorr! Yaşıyorr" diye bağırmak istedim aslında Frankestein olsa birde arka plan şimşekler ohooo!

Sonra onu taa L koltuğa kadar taşıdım gotlerim çıktı gergedan ölüsü. Siktiğimin salağı.

Ellerimi belime götürüp koltuğa yatırdığım Eren'e baktım "Sen artık benim için bi hiçsin asıl sensin erkek orospusu ne bokuma içiyon o biraları bide qanqim olcak hıh! Pezevenk!"

İnternet SapığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin