"Serenayimoooooo!"

7.2K 450 38
                                    

İyi okumalar ;)

----------------

Kafama ne atılıyo len öyle? Soğuk bişi atıldı ama iyi geldi. Oh buz mis gibi valla nys. Hareket etmedim dahada zıbardım sonra üzerimdeki soğuk şey alınıp buz gibi su döküldüğünde "Ananı babanı bacını neneni dedeni halanı enişteni kayınvaldeni gelmişini geçmişini sikerim o ne lan!?" evet içimdeki Arsız Purcu Bela çıktı diyerek tek solukta söyledim her bi bokum ıslandı.

Birden bana piç smayl yapan Bebeluşi şampuanıyla karşılaştım "Seni gidi Irıspı çıcığı!" diye tısladım o da hiç takmayarak boş şişeyi çevirdi "Söylenip durmada kalk hadi denize gidiyoz" deyişin maymun götü olmuş yüzümle afalladım "Daha erken değil mi lağn?" diye söylendim ıslak saçımı arkaya itip gözlerimi ovuşturdum o ise sıkıştırdığı şişeyi patlatıp bana dabbe gibi baktı "Allah'ın orangutanı! Ne sabahı! Saat iki oldu iki!" Rekor kırdım yuppiii 300 500 300 500 kop koop.

Aney karnım acıktı ama "Benim karnım acıktı amaaa" dedim yakınarak Sereniş yanıma gelip bana dün aldığımız bikiniyi attı "Orda yersin" dedi kapıyı kapatıp gitti.

"Urdu yursun çok biliyon amk sen zaten" diye söylenip hemen lavaboya gittim havluyu alıp yine odaya girdim ıslak giysilerimi çıkardım kurulandım saçlarımı sikimsonik bir şekilde durulamaya çalıştım daha sonra bikinimi giydim üstünden siyah beyaz şeritli olan elbisemi geçirdim saçlarımı her zamanki gibi topuz yaptım.

Telefonum?! TELEFONUM?! İNTERNETİM! he taam burda yanlış alarm hanımlar beyler.

Çantama bir tane havlu bir tane tarak kattım valla güneş kremiymiş yok buymuş yok oymuş hiiç ihtiyaç duymuyorum yane.

Aşağı inip toplanan kadroya baktım. Kürtler gibi toplanmışız arkadaş.

"Oha Burcu sen aç değil misin?" diyen salak abime baktım Nihal'e amele sümüğü gibi yapış sen zaten

"Yoo rejimdeyim ben" dedim havalı bir şekilde yanlarına gittim

Rejim mi? Sen bir sene önce 'Salataya hayır kebaplara evet! 'protestosu yapmamış mıydın mk?

İçses sus yane çaktırma pliiis

"He ya gülüm az önce açım diye anıran bubamdı zaten" Serenay o ağzına osuttutturma bana. Ordan sırıtıp duruyor dilini götüne sokcam zaten. Bi içses bi sen plis yha.

"Hayır aç değilim" sakin olmaya çalışıyorum herhalde evet şaşırdınız demi Burcu böyle konuşur muydu?

"İyi öyle olsun bakalım herkes arabaya o zaman akşama kadar sahil taym yapeyok!" Abimin kafasına geçirdim "Kulağımın dibinde anırma bi!" Diye tısladım-

Allah belanı! Agnes geldi yine çığlığıyla beraber dur bi sn abim neden arkama saklanmaya çalışıyo?

"Abi götüme gir istersen" dedim bana iyice sokulunca noluyo- Anaaam Mira bunu kesiyodu yaa ondan ben şimdi çaktım köfteyi bu sırada Mira bizi hazırlanmış olarak görünce "Siz nereye gidiyorsunuz?" dedi kaşlarını çatarak ellerini beline koyarak allam yerim seni been.

Nihal yenge hemen sipirmin olup yardıma yetişti bende bu sırada Mira görmeden gizlice abimin daşaklarına doğru arkadan vuruyordum "Güzel Kızım benim senin için oyuncak bakmaya gidiyoruz süpriz yapacağız" deyince yine bu çığlığı basar diye hemen Serenay'ı alıp dışarı çıktım o sırada Baran Deniz ve Aytuğ arabalar ile ilgileniyorlardı.

Tabii ki merakımdan kapı ucundan baktım

Eğer bir olayda Burcu merak etmezse ölmüş mü bi kontrol edin derim

İnternet SapığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin