Nedense bilmiyorum içimi bir heyecan duygusu sardı bu bölümde. Herhalde Deniz Burcu'yu bastığı için başlayan ve süren bir heyecan. Umarım sizde benimle hemfikirsinizdir Bedrizm Hastaları -ne kdr
garp br ism??-Bölüm şarkısı; Arctic Monkeys-RU mine
-evet bnde Arctic Monkeys dinliyorum şmdi ses qes-
Ayrıca Burcu şu sağdaki resimden nefret ediyor sölim bi gün boğarsınız ..s..s.s..s----------------
Gitti nms gittiii
Hayır gitmedi Burcu sahildeyken göt baş görüyordu seni zaten.
Ama çk gze btyr itiraz yok valla nms gittiiii bide ben hello kitili, pembe, kenarları gökkuşağklı bi külot giydiydim ne bilim görceğini lan?
Demek ondan danteldir, gökkuşağıdır, çizgi film karakterli şeyler yapıyorlar.
Hmm çk mntklı *-*
BENİM DÜŞÜDÜĞÜM ŞEYE BAKAR MISINIZ?! KAFAMA SOKİM
Deniz'in tepkisi bir başka zaten gelir gelmez manzarayı gördü "Hassiktir!" deyip eliyle gözünü kapattı.
"A-AAA! SAPIK! ABAZAN! ÇIK ÇABUK BURDAN! BİRDE UTANMADAN DİKİLİYOR! YETİŞİN KOMŞULAR TACİZ EDİYORLAR! İMDAAAT!" deyip elime geçen ilk şeyi -tarak- ona fırlattım.
Tabii bazen adamın dibinden atsan isabet edemeyecek kadar şanslı bir insanım ya ben. Denk gelmedi.
Oda mahalle garıları gibi bağırışımdan dolayı yerinden sıçrayıp geriledi ardından elini gözünden çekip hızlıca ağzımı kapattı. Bende onu itmeye çalıştım.
Evet donum hâlâ inik şu an zar zor ayaktayım :/://:/:/:/://
"B-burcu sakin ol. Öyle bir amacım yok ya nerden bileyim... işte...seni... yani böyle olacağını?" ehehe söyleyemedi salak aslında bende söyleyemezdim karşısına çıkıpta
'Abi götün başın açıkken bastım seni ama kusura bakma' mı diyeceğim? Nasıl bişi oldu la o?
"Burcu? Ruh halinin bozulmadığına emin misin? Şimdide sırıtıyorsun"
Mal mal gülmeyi kesip Deniz'den kurtuldum ama tabii hemencecik gözleri direk o bölgeye kayıverdi bende küfredip direk donumu yukarı çektim.
Çekmemle anırması bir oldu zaten orası başka.
"B-BURCU SEN?! ALLAH AŞKINA AHAHHHAHAHA!" ikinci bir küfür mırıldanıp tekmemi doğru kasıklarına götürdüm ardından yanından uzaklaşıp sıfıştım.
Ne kadar tatlı sevgilileriz biz öle yha s.s..s.s. Birbirimizi göt baş açıkken basmalar. Tekme şovlar falan.
qısqanın = ̄ω ̄=
Ayrıca bir daha renkli külot giyersem abim müsait bir sabah kısır olarak uyansın sonra Nihal abla ile çıcıkları olmasın dinimiz amin.
Yani siyah giymem imkansız
ÇÜMQÜ HEPSİ RENKLİ ANLAYIN Bİ ANLAYIN! SİZCE ABİMİN KISIR OLMA İMKANI VAR MI? SÜLALEMİZ ONUN SAYESİNDE KURTULUR!
Nys.
Şu bizim topluma bakim. Herkes benden önce dıkınmış yayılmış zaten.
Burcu kim ki?
Emanet mal sadece.
Sende öğleye kadar zıbarma ölcen mi?
Bünye alışmış bana niye yükleniyon? Hem senin ağzına köpekler işiyodu hani
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnternet Sapığı
HumorBen hala sıkkınlıkla gezime devam ederken o manzarayı görmemle dükkanın camına yapıştım "Iman tınrım didiiiiim" diye anırdığımda Sereniş ilk şaşırdı "Ne oldu pasta mı gördün?!" Hee pastası var bi de bunun demi la? "hayııııır tarife görmişem Serenay...