Özel Röportaj!

3.9K 271 24
                                    

Merhaba sevgili bebeqlerim başlıkta anlaşıldığı gibi @MishaPM izniyle beraber kahramanlarımızla özel röportaj yapacağız e hadi başlayalım o zaman!

Not; Herkesin iki soru sorma hakkı vardır ;)

[]~( ̄▽ ̄)~* ( ̄﹏ ̄) ( ̄ˇ ̄)

@UnconcernGirl;

1) Burcu, bu kadar mal olmayı nasıl başarıyorsun?

cevap; Canım benim patenti bende onun sen hiç merak etme Burcu olmanın birinci kuralı; Mal olacaksın mal yaşayacaksın dünyada kalacaksın ;) Dünya malı dünyada kalır. Şimdi nerde benim telefonum?! Alanın ağzına eşek sidiği içiririm!

2) Hakan, sen neden kardeşinden nefret ediyorsun? Ayrıca siz zengin misiniz?

cevap; Aslında nefret bir yana dursun onu boğmak istiyorum küçüklüğünden bu yana beni hep rezil etti amele sümüğü gibi yapışıyor sonra ispitliyor. Bu kardeşlerin en gelişmiş fonksiyonel özelliğidir. Sonra hep para istiyor tabii şu aralar pek yapmıyor şükürler olsun.

Hem biz zengin değiliz maddi değerimiz yerli yerinde açıkçası ama dede mirası işte be güzelim ne yaparsın ;D

@gngr002

1) Burcu, Deniz sana çıkma teklifi etse kabul eder miydin?

cevap; Biz sefgili deil miydik? Yani çıkma teklifi ile alakası yokta bilmem çıksam mı ki? Kirlendim ama şimdi boynumu öptü filan çok namuslu bir kızımdırda... yani ederim bilmiyom.

2) Hakan, Nihal'e ne zaman bir teklifte bulunacaksın?

cevap; Cidden söylemek istemiyorum ama... Ne zaman manitasız kaldım o zaman çareler tükenmez... biliyorum çok abazanım.

@carporalite

1) Serenay, öncedende böyle mal mıydın? Yoksa Burcu mu seni yoldan çıkardı?

cevap; Kesinlikle Burcu kesinlikle. Ben eskiden çok namıslı terbiyeli hanım hanımcıktım Burcu'nun hain planlarıyla böyle oldum.

Burcu araya giriyor; İtirazım var sayın okuyucu. Şike var! bu daha küçükken neler neler yapıyordu neler aynı ben, benim ruh malım gibiydi 6 yaşındayken karşı komşusundan intikam almak köpeğin sidiğini çiçeklerine döktü, banyoda kafasına deterjan sürdü. Ben yani işte Burcu'nun ruh malı.

Serenay; Çok sıkı bir dostsun -içinden sövüyor-

2) Eren, Burcu'dan hoşlanıyor muydun? Yaptığından gerçekten pişmanlık duyuyor musun?

cevap; Aslında evet, hoşlanıyordum onun yaptığı delice hareketleri sayesinde neşem yerine geliyordu bu yüzden beni kendine çekmişti fakat benim yaptığım bir piçlikle onu kendimden uzaklaştırdım. Ne kadar umursamaz gözüksemde vazgeçmiş gibi olsamda şu aralar. GERÇEKTEN ÇOK PİŞMANIM. Umarım beni affeder ve bir gün bana gelir. Ama bu pek mümkün olacağa benzemiyor. Yeni sevgilisi varken...

@aybikecelik549

1) Aytuğ, neden bu kadar sapsın? Neden yani?

Cevap; Sap mı? Ah hadi ama benim neler yaptığımı hiç bilmiyorsunuz ki. Bence önyargılarla fazla iç içe olmayın derim.

2) Bu sorum tüm kahramanlarımıza. Şişe çevirmecede sadece cesaret olmak üzere kime ne derdiniz? Bu söyledikleriniz aramızda kalacak ;)

cevap;
Burcu; Deniz, sadece altında prima bebek beziyle Turkcell bayisine gidip bana 6 GB internet alsın.

Hakan; Nihal, benimle oyuncak oynasın. –anlayan anladı ;D–

Aytuğ; Serenay, bir gün boyunca benim mis kokuma maruz kalsın.

Deniz; Burcu, internetten 1 yıl uzak dursun.

Baran; Aytuğ, süpürge makinesinin sopasıyla direk dansı yapsın.

Cemre; Baran, ananemle Derya Baykal'ın şal örneklerini konuşup bana şal yapsın.

Serenay; Cemre, saçlarını okul çocuğu gibi iki yana toplayıp mini etekle leliko şarkısı söylesin.

Nihal; Hakan, kızım Mira ile magazin izlesin... yada Bay Teady ile çay keyfi yapsın.

@tomris02

1) Burcu internetsiz bir ıssız adaya düşsen, kaç saatte adadan kurtulup internet bulursun?

cevap; Eğer ben Burcu Bedriye Aksu'ysam namı değer İnternet Sapığıysam o okyanusu internet için üstünden koşar geçer insan buldum mu, sülalesinden bezdiresiye kadar tepesine çıkarım ve al sana internet. Sanırım bir dakikamı alır. Çok insanlık dışı ve çok Burcumsu.

2) Aytuğ ishal olduğu zaman kaç şişe parfüm kullanıyorsunuz?

cevap;

Burcu; Didim ama bok kokusuyla parfüm bir arada olmaz.

Hakan; Diğer koliyide getir Mahmut amca!

Deniz; Onun yüzünden bir kerecik bedenime parfüm sıkamadım lan. Günde beş şişe gidiyor desem ne olur acaba?

Baran; Komşu olmama rağmen kokusu ta evime kadar geliyor lan birde ben sıkıyorum yani iki şişe.

Aytuğ; Bende sizi dostum, kardeş bilirdim. İnsanlık hali siz sıçtığınızda ben bir şey diyor muyum?

Burcu.Hakan.Deniz.Baran; KAPA ÇENENİ!!

♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Eeee söylemek istediğiniz bir şeyler var mı bakalım?

Burcu; Bana internet paketi ve modem ile gelin yeter sefgili sapıklarım.

Hakan; Biri bana Nihal'i ayarlasın!

Aytuğ; Daha çok katılımcı daha az koku. Bu aklıma nerden geldi bilmiyorum.

Deniz; Benle yatmak isteyen şirineler vardır umarım -fazla fesatlaşmayın- Burcu duymasın aman ehehee.

Serenay; Birlikte çiskek, kapkek, profiterol, mafin yiyelim krize girelim!

Cemre; Okumanız bile yeter sizi çok seviyorum Bedrizm hastaları.

Baran; Gizli görevler bizi bekler ajan 0049'lar!

Nihal; Birlikte Çeşme'yi sarsmaya gidelim mi? Mira'yı uyutayım o zaman :D

Mira; Ya herkes konuştu bir ben konuşamadım. Bende şey istiyom... Iıı Nesquik! ihihih.

-------------

Merakınız sayesinde sorduğunuz sorular cidden benim bile aklıma gelmezdi yazarken çok eğlendim umarım sizde eğlenirsiniz.

Yorumlarınızı eksik etmeyin Bedrizm Hastalarım sizi çok seviyorum.

 ̄ 3 ̄ ♥ ♡ ♥

Ayrıca tanıtım videosuna ihtiyacım var bebeklerim haber verirseniz sevirim.

İnternet SapığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin