"Kim demiş uyucam diye?"

7.2K 462 46
                                    

Multide Nihal akedeşler. Evet sikmek istermiş gibi bakmanızın nedenini anladınız herhalde Hakan empatisi yaptınız hadi ben kaçıom...

---------------

-Neden veriyomuşum?

+Anamızın amından abicim anamızınamından tarife gördüm diyom 1 cigabayt internet var diyom valla deli etme beni soyarım orayı kaç saattir internetsizim ben sen biliyon mu pislik abaza-

-Taam sus bi sus tuvalet koridorundayız gel al parayı

+Ay saol binim cınım abiiiim- Oha napiyonuz lan siz orda? sikiyon mu lan garıyı? inleme seside çıkmıyor ama naptın bayılttın mı?  Vay şerefsiz, bubam seni keser valla hem kız taş gibiydi gittiiii gittiii ben nerlee-

-O FESAT AĞZINI SİKTİRTME BANA GELECEKSEN GEL!!!

İ fisit iğzini siktirmi bini giliciksin gil tamam be geliyoz alla alla belki iki dakikada siktin hı hı? Bide ayı gibi kükrüyo. Sen bana sabır ver Teallam yha

Hemen telefonu Serenay'a attım -yani bildiğin attım kız sikçekmiş bakıyır- yanımızdan geçen ablaya tuvaletin yerini sordum yok ordan dön yok ordan çık bilmem ne? bilmem ne? Gerçek tuvaletim olsa ablanın üstüne işerim ama yok hem çük yok?

Anlamış(!) bir ifadeyle başımı sallayıp teşekkür ettim ve kendi yöntemlerimle bulam dedim "o pipi pi-piiii boook sepeti" heh! sol taraf çıktı kesin sağ tarafta diyip sağa koştum. Sonra WC yazısını gördüğümde oraya girdim abim de zaten arkasına dönükmüş sessizce gidip eğildim orta parmağımı çıkarıp onun bacak arasından gösterdim "Helloo parayı alıyım" diyerekten orta parmağımı salladım.

"Hassstroloji Burcu bu hareket yeni mi?" bana döndüğünde bende eğildim yerden doğruldum "Bi sn düşünüom, evet yeni" oflayıp parayı kıç cebinden çıkardı bana uzattı "Hmm bz klklm o zmn" diyerekten tam arkamı dönüp gidiyordum ki yine başımı ona çevirdim "Kesin siktin o gızı dimii" dedim bağırmalarına aldırmadan topukları yağladım.

Şimdi nerden geldim lan ben? Heh! Şurdan taam taam buldum Serenay oturmuş etrafa bön bön bakeyo bende arkasından onu korkutacaktım ki o beni korkuttu "Aaa... Ödüm bokuma sıçırttı emi geber!" dedim saliyesesine oda kahkaha atmakla meşguldü hemen bayiye girip kaynak yaparak

Allah'ım çk tvbe çk Kul hakkı yemeyelim litfin amca s.s.s.s

Hemen tarifeyi uyguladım ohh miss yawşamaları bile özlemişim internete girdim ohh misss nefes al nefes verr. Ebru Şanlı plates topları macerasından bir kesit: Nefeees aağğl nefeğs veğr.

Evde oynarım şimdi olmaz tadında yenir yani olmaz öyle cık cık cık olmaz "E sonunda gelebildin yani hem abin aradı girişte bekliyorlarmış bizi" dediğinde kafamı telefondan kaldırıp Sereniş'e baktım "Tamam yavrum" dedim yanına giderek.

"Yavrum? Sana bir şey olmuş hayatta yavrum demezsin sen bana?" Eski Burcu'yu çıkar getir uleyn gibisinden bakıyor bu bana lan?

"He ya he git işine yavrummuş goca götlü şey" yok canım benim dalinimin totişi guççücük.

"Tamam devreler gitmiş bir an senin ondan şey ettim ben" dedi önüne döndü. Sonra bana hayvan gibi el sallayan Baran'ı gördüğümde bir Burcu geleneği baş parmağımla el hareketi çekip havaya kaldırdım salladım. Yanına gittiğimizde enseme şaplak yemem bir oldu amk!

"Ne vuruyon lan?! hayvan gibi el sallamasaydın!" diye çıkıştım. Omuz silkip sırıttı o sırada "Hadin gidiyok millet!" diye bağıran Aytuğ'ya baktım buna bir şeyler olmuş yemin ederim bildiğin sap gibiydi hiç şey değildi yane anladınız siz onu...

İnternet SapığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin