"Bi yaklaşma lan kokuyon!"

8.9K 515 68
                                    

Multide Eren ivit cınısıları Eren.

+Qanqim o bnm tımam mı?

Tımam.

--------------

"Şeyy abi yanlış anladın-"

"Deniz zorlandın mı len?" dedi keyifle içeri girdi.

Ha? Du bi sn?

"Evet, gelmedi ki ama yine de ben kazandım"

"Hey! daha fazlası olmadı demi?"

"Yuh olum! Alt tarafı meydan okuma"

"Heeey! Noluyu lan burda?!" Abimin haberi var mıydı?

Deniz sırıttı "Abinin haberi vardı bu iddiadan" "BEN. B E N?! KAYBETTİM!"

anırarak kendi odama daldım Aytuğ yazık yeni uyanmış bana baktı "Ne oldu?" dedi abime bakarak ama çık şikirdi çık. s. s.s. s

İlk defa bi iddiada kaybettim lanet girsin ulayn! Lanet! daha iddiadan haberim yoktu. Ağğaağağağa.

Abimde hç kzmadı hç ondan rahatım birde.

Yüzümü yıkayıp tekrar odama geçtim -annem dioduki yüzünü yıkamazsan şeytan yüzünü yalarmış taaa guççükken demişti ama hala manyak gibi korkuyom yalar die-

Yine odaya girip kapattım kapıyı. Telefonuma baken rahatlarım az daha. İnternetimle acık sefiştim. Ama yine rahatsız oldum çümqü yimek time! Yışısın.

Kapıdan dışarı kafamı çıkardım "Acıktım pheeeeeeennn! Aytugğ ağabeeeeeyyyy!"

"Anıracağına kendin hazırlasana beceriksiz misin?!"

"Evet beceriksiz bi bok bilmiyo!" diye bağırdı abim.

"Sende garıları sikmekten başka bi bok bilmiyon!"

"Ne dedin sen?!"

Eyvah boku yedim. Gaç Purcu Gaç! Hemen kapıyı açıp ayakkabılarımın üstüne basarak dışarı çıktım -yine merdivenler pıkdım gare pıkdım!- Ayakkabılarımı bağlamadan geçirip arkadan gelen abimden kaçmaya başladım.

Basmışım iki yüzü hobaaa! Abim ayı gibi ya beni hop diye yakalacaktıııı... Rek-lam-larrr!

Ehehhehee.

Çok severim tam heyecanlı yerlerde giren reklamları çk svrm çk(!!!!) Sevdiğimden dolayı televizyonu yumruklamak istiyom.

Yakalayacaktı bankın üstüne ayağımı basıp sıçradım ayakkabım çıktı aldırmadım yine koştum ama abim camış kadar bankı görmedi. Küt diye düştü bende düşüşüne yüzümü buruşturdum "Iıı... abi iyimin?"

Yerdeki ayakkabımı aldım anne terliği gibi tuttum abimi dürtükledim. Yüz üstü döndü bende refleks olarak ayakkabıyı yanlışlıkta suratına patlattım "Siktir!" diye inledi çocuğun yüzünü mahvettik iyi mi?

"Ayy valla yanlışlıkla oldu be! Kırılmadı bi yerin dimi?"

"Burcuuuuu!" topukları yağla Burcuuuuuu! demek istiyor. Ayakkabımı giydim doğruuu açılacak olan kapıya koştum tam tamına kapıya abanıp açtım "Ayyy allam nie böle olur yhaa Aytuğ bişi oldu mu len?" Abandığım kapının arkasında Aytuğ varmış yere düşmüş alnını ovuşturuyordu.

Abimin koşarak geldiğini gördüm "Sonra yaparım ilk yardımı baybaaayy!" diye koşmaya başladım bi bağktım asansör zemin katta. Asansöre dayandım -arkada kimse yok-

Abim tam dalacakken kapı kapandı bende kurtuldum. Bu şimdi aynı kata çıkar diye son kata bastım.

Ohh be inatta inat bi garı sikiyon dedik ama bendede inat var yakalayamıcak ihhihihh.

İnternet SapığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin