14 Şubat'a özel!

5.5K 353 54
                                    

Evet arkadaşlar merhabalaar! Bunu yapacağım ne kadar aklımdan geçmesede bir anda içsesimle aynı fikirde buldum kendimi diyebilirm "Burcu ile Deniz'i başbaşa bırak" dedi ve bunu uygulamaya karar verdim ve ayrıca şu an saat 08.12/14.02.2015 tarihinide atarak sizi BURCU ve DENİZ ile başbaşa bırakıyorum.

-Bu bölüm tamamiyle hiç bir bölüme bağdaş değildir-

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
Deniz'den

"Deniiiiiz?"

Burcu tepeme çıkmış tatlı ve yeni uyanmış suratıyla bana bakarken bokumsu bir suratla yakalandım. Ardınsan bende sırıttım hayvan gibi esneyip cevap verdim.

"Efendim bebeğim?"

"Neredeyse dalağını görecektim sağ ol Deniz sabah sabah"

"Sanada günaydın"

"İhihi asıl sana günaydın aşkom"

Evet Burcu kesin bir şey bekliyor yoksa bana hayatta sevgi sözcükleriyle bakmaz laf atardı odunluğun dişilik bulmuş haline dönerdi. İşte benim kızım ya.

"...Hayrola niye tepemdesin?"

Birden yüzü düşecek gibi oldu ama sonra toparladı yine sırıttı. Bugün bunda bir şey var.

"Ne biliyim içime böyle sana olan sevgim baş gösterdi tepene çıkayım dedim" artık kesinleşti arkadaşlar.

Yine sırıtıp şortumun kıç cebinden telefonumu çıkardım. Götüm radyasyondan felç olacak valla. Saate bakayım derken gözüme birden tarih ilişti.

14 ŞUBAT, CTS

-,- siktir bugün sevgililer günü ve ben bi bokuma bir şey yapmadım. Kız umutla bekliyor yada numara yaptığımı sanıyor.

Aferin Deniz.

Sıçtın Deniz.

"Saat biraz erkenmiş gel birlikte uyuyalım" dedim bu durumdan kurtularak belinden tutup yavaşça kendime çektim dudaklarımızın arasında mililik bir zaman kala Burcu durumu kurtarıp yanıma ilişti. Bana dahada sokulup biraz yukarı kayarak aynı boya gelmemizi sağladı.

Dayanamayıp sordun

"Niye bana 5 yaşındaki çocuk umudu ışığıyla bakıyorsun?" dedim nedenini bile bile.

En sonunda pes edip somurttu ardından yanımdan çekilip tam ayağa kalkacaktı ben bileğinden tutup yanıma yapıştırdım.

"Unuttum sandın değil mi?"

Hemde nasıl lan telefon olmasaymış

Deniz felç.

Deniz öldü.

İptal oldu, epic fail.

Olacakmış hemde daha yeniyiz bir de.

Konuşmadı öylece tavana baktı "Sevgililer günün kutlu olsun bir tanem" bu söylediğime kalmadan iri iri gözlerle bana baktı sonra gülümsedi.

"Vallaha unuttun sandım heyecanımın içine sıçıyodun biliyon mu sen?" dedi sırıtmaya devam etti.

Biliyordum asıl ben sıçıyodum haberin var mı?

"Boşver şimdi sabah sabah konuşmayı da gel sarıl bana"

"Uykum yok benim" deyip kıçını döndü bende olayı anlayıp biraz kafamı kaldırdım onun omzuna koydum.

"Yine ne var?"

"Uyu sen"

"Burcu güzelim hadi söyle" deyip boynunu öptüm, hadi lan gari sende bir taraflarını mı elletmeye çalışıyorsun? Zaten ilk yatışımızda az kalsın çok pis abanıyordum gitti kafa ne istiyon yani? Bir ton sevgi sözcüğü kullandım.

İnternet SapığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin