::FİNAL::

8.6K 355 169
                                    

Slmlr svglr syglr İnternet Sapıkları çk mibarek *ÇARPILACAK ŞİMDİ* bir bölümle karşınızdayım üstelik bomba bir haberim var.

Peki ne mi????

İNTERNET SAPIĞI FİNAL OLDU BU BÖLÜMLE EVET İPNELİĞİM TUTTU. FİNALİN TADINI ÇIKARIN UZUN Bİ BÖLÜM (uzn br blm olmssa bni qsmk ve bğmk istyblrsnz ;*) VE NDN HLA BYK HRFLRLE YZDĞMI BLMYM .S..S.S..S

Her neyse sizi bölümle baş başa bırakıyorum sfgili spklrm jflglkjflhk

B.Ş; Fifth Harmony-Miss Movin' On

---------------
"Şimdi hanımlar dördüncü attığımız ilmeğin solundan iki trabzan daha atıyoruz ve tekrar çıkıyoruz"
O nasıl bir söyleyiş biçimi lan yol tarif eder gibi tarih soruları bile daha kolay geldi şimdi bak. Bu arada benimkine gelirsek valla bişeye benzedi ama bende tam çıkaramadım şimdi bu... bu ne ya sidik rengi almışınız vermişiniz elime koskoca yünü! Şiş kalınlığı desen ayrı bir zerafette parlıyor 3.1 kardeşim 3.1 ne Allah aşkına nohtayı çıkar. Ya da dur bakim? Ben fesatım aynen katılıyorum.

Şimdi nerde kaldım ben. Evet şişi yanlışlıkla burnuma sokuyordum. Yok olmayacak böyle anamı istiyom ben.
"Hoca hanım?"
"Evet Burcu yine ne soracaksın?"
Bağk hele bağk şu hareketlere bağk götü yerçekimi kanuna ayrıkı hareket eden sanki benim ha.
Aman be soracağım sorunun içine ettin. ŞİMDİ O NALAD OLASI MAHREM YERLERİN RAHATLADI MI HA SÖYLE BAKALIM DOSTUM!
"Ya ben şeyi anlayamadım öğretmenim trabzanı nereye geçiriyorduk?"
Hoca bana 'Senin kıçına' der gibi baktı ardından
"Oluşturduğumuz dördüncü ilmeğe canım" dedi bıkkınlıkla.

O DEVRİLMEYE ZORLANAN GÖZLERİNİ ALIR DEVİRE DEVİRE SİKERİM KIZIM BAK SIÇIRMA BELANI!
"Tamam teşekkürler öğretmenim"
Ben daha birinci ilmeğe giremedim allam yareppim bunu çıkartanın ben ebesinin sıçmığından çuklatalı pasta yapim artık ne diyim?! Neyse sakinim.

"Yardım etmemi ister misin?" dedi bir ses ve o sırada hafif sıçrayışımdan dolayı şiş yine burnuma giriyordu -.-

Şiş senin yeşil yeşil sümüklerine tutuldu herhalde 'sümük sümük gelem mi çaktırmadan yiyem mi?' ehehe

bende diyorum o güzel burnumu rahatsız eden şeyde ne? Şaka la şaka ne sümüğüymüş ıyh içses Allah senin belanı vermesin verirse zararlısı ben çıkarım di mi? Neyse kimmiş bunu diyen?

Ay ben bu kızı yirim yirim. Nasıl bir şirinliktir o öyle. Kahverengi yumuşacık saçları tek bir yönde örgülü ve pudra pembesi sıfır kol bir elbise, o büyük kirpikli ela gözler.

Ayh içime katasım geldi ﹋o﹋

"T-tabii isterim" niye kekeledim ben acb? daş çıcıkların yanında bile kekelemeyen ben niye acb?

"Ama ilk önce şu boynundaki ipi çıkaralım" o ip o boyuna nasıl dolanmış olabilir?

Filozof stayla ⊙▽⊙ Olmak yada olmamak: İşte bütün mesele bu.

Hemen işe koyuluverdi bizim şirin kız bayağı yardım etti on ilmek felan getirdi trabzandır ne boksa onuda yaptırdı da sonra bana bıraktı bende artık Allah ne verdiyse sıçtım. Kız sabretti yine dayandı aynı yoldan ilerledi bana bırakmadı bu sefer .s..s.
Arada bir Figen cazgırına bakmadım değil hani bıyık altı sırıtışın kursağında kalır inşallah emi bırışık sırıtlı kırı.

"Şurdanda geçirdik mi tamam. İşte oldu gerisini sen getirirsin değil mi?" yani diyor ki
'Burcu bak o kadar uğraştım öğrettim yine içine sıçarsan bende senin ağzının içine sıçarım bebeğim'
Ne kadar empatik sempatik bir arkadaş canlısı şeysindenim di mi?
"Getiririm. Sağol... Ha şey bu arada adın neydi?"
"Eda, senin?"
"Burcu, tanıştığıma memnun oldum"
"Bende"
Birbirimize mal gibi gülümsedikten sonra işimize döndük ve bilin bakalım ne oldu?

İnternet SapığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin