Multide Burcu ve Sereniş'in aldıkları bikini ihih.
İyi okumalar
-------------
Tükürüklü sosyetik deyze lan bu?! yani Figen var ya Fatma polise gitmiş'i anlatan.
Direk kaçış planları yapmaya başladım;
A)Bahçedeki hortumu yanlışlıkla(!) kadına püskürtüp topukları yağla
B)Yawşa ve yağ çekme sanatını uygula
C)Yalancının mumu yatsıya kadar yanarmış
D)Yaptığı dedikoduları açıkla
D şıkkı ne kadar hoşuma gitsede mecbur B şıkkı olacak.
Ama ilk önce kanıt gerek hemen arabadan çıkan Cemre'nin yanına gidip kulağına "Cemre hakket emin misin ananenin olduğuna? Hiç benzemiyorsunuz nasıl kan bağı olabiluu sizde?" diye fısıldadım
"Yok Burcu o benim dedem, hay Allah'ım baksana işte sosyetik ananeme, ha bu arada adı-"
"Figen" dedim sıkkınlıkla- Hasss
"Sen nerden biliyorsun?" dedi şaşkınlık dolu fısıltıyla "Salladım herhalde, e yani yuh Cemre nerden bilebilirim ben senin ananeni(!) -,-"
Kadında bana öyle bi bakıyordu ki hangi bakışa benzetsen olmaz. Cemre oflayıp Figen Teyze'nin yanına gidince kadın bana bakmayı kesip şebek gibi sırıttı "oyy benim küçük Cemrem buralara gelirmiymiiiiiiş" oha nasıl bir öpüştür o yha?!
"Ben arabayı çalıştırırken sen atla" Deniz'in kulağıma fısıldamasıyla irkildim ama bu planda iyiydi yaw. Biraz düşündüm,
"Iıı bilmem ki" o sırada Baran, Aytuğ ve abimin sıraya girmiş olarak gördüğümde "En iyisi bu işkenceden tez kurtulmak" diye fısıldadım Deniz'i önüme aldım en arkaya geçtim.
İçimden bildiğim ne varsa okudum ilerlemeye başladım sonra tam "Sübhanike amin" diyecekken bir bağktım teyzenin yanına gelmişim
(⊙o⊙) ıman tınrım didim
"Ah, merhaba hanım efendi sizinle tanışmak ne büyük bir mutluluk ne büyük bir şeref(!)" Iı keşke şöyle deme imkanım olsaydı 'Seni gidi orospu garı ne laf götürüp duruyon bakem hı hı? Bu yaşta götün başın açık geziyon bide, seni Ciguli bile almaz' ahh keşkeee.
(Bu arada Ciguli'ye Allah'tan rahmet, mekanı cennet olur inşallah... Seni sevenlerin arasında bende vardım...)
Kadın bana nasıl ters bakıyor bilemezsiniz Nur Yerlitaş' tan bile şey yani o kadar şey.
Yapmacık gülümsemeyle karşılık verdi kendimi orta parmağımı göstermemek için zor tutarken arkadaki evden iki üç kişi daha çıktığını gördüm. Biri sanırım dedesiydi, diğeri ise ya hala ya yenge, diğeri 6-7 yaşlarında bir kız çocuğu.
Çocuk "Cemre ablaaa!" diye bir atıldı sanırım araları iyi bunların, çocukta valla sarışın yeşil gözlü -hııh şanslı mahluk- bende mavi gözlüyüm yaneee nolmuş?
"Naber Mira?" hımm demek adı Mira.
"Anne kim bunlar tanıştırmayayacak mısın?" Ihm sanırım Mira'nın annesi olmalı bu.
"Tabii kızım, bu gençler Cemre'nin arkadaşları oluyor, gençler bu da benim küçük olan kızım Nihal" Çaktım köfteyi Mira Cemre'nin kuzeni oluyor Nihal'de Cemre'nin anasının kardeşi.
Çıok zekiyim ihihih. Teker teker tanıştık el sıkıştık ama kadın taş gibi valla çok güzel söylim nerden mi anladım? Abim kadını sikçekmiş gibi bakıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnternet Sapığı
UmorBen hala sıkkınlıkla gezime devam ederken o manzarayı görmemle dükkanın camına yapıştım "Iman tınrım didiiiiim" diye anırdığımda Sereniş ilk şaşırdı "Ne oldu pasta mı gördün?!" Hee pastası var bi de bunun demi la? "hayııııır tarife görmişem Serenay...