Multide Deniz
+Yirim ben bunu
-------------
Sabah bi kalkmışım. Sırtım ağrıdı. Azıcık hareketlendim kıt diye bi ses çıktı, rahatladım. Yattığım yere baktım koltuk mu? hey du bi sn? Ben buraya nasıl geldim? Sihirin ben bölesini varya insan beni yatağa götürür yane, etrafa deve kuşu gibi baktıktan sonra yine kafamı kırlente gömdüm. Ama sesler sayesinde uyur muyum? hayır, zaten bir daha uyanınca gerisi gelmeyen birisiyim. Sesler Aytuğ ve abimden çıkıyodu yan odadalar.
Sesler yükselince oflayıp yerimden kalktım. Bu sırada gözüm telefona takıldı vatsaptan 2 mesaj 10 olsa şaşarım.
Açtığımda Amık kafiri çıktı karşıma
Amık kafiri: Napiyon?
Amık kafiri: Hala uyuyon mu?mesajların arasında 5dk vardı ve saat 13:30 adetimdir bu saatte kalkmak. Mesaj yazam şuna:
Ben: Evet uyuyom.
en iyisi buydu. Saçma=saçma tam telefonu bırakcaktım mesaj geldi.
Amık kafiri: Belli oluyo. Ee bugün boş musun?
Ben: İvit
Amık kafiri: İyi seninle biraz gezek?
Ben: Tamam ne zaman?
Amık kafiri: Biraz sonraCevabı alınca kapattım telefonu. Bu sefer emin bir şekilde odadan gelen seslere dikkat ettim. Kulak kabarttım "Bu Şeyma varya o beni resmen yerin dibine gömdü orospu!"
abimin sesi bu?
"Hakan sende azmışın mübarek oğlum, hem o kız bir daha gelmez niye kafana takıyon?"
"Nasıl takmayayım? Burcu şimdi her an gider söyler babam bu konularda hiç iyi değil"
"Gitti diyorum anlamıyor musun? bitti kafana takma Burcu öyle ispitçi bi kız değil"
"Benden iyi mi bilecen? Geçen gün kıza baktım diye söylemiş"
İvet doğru!
"Ben onun iyiliği için kızıyorum ama bunun sayesinde olamıcak" dediğinde. Deniz'i duştan çıkmış olarak gördüm.
"Günaydın" dediğinde elimle susmasını işaret ettim ama anlamadı. Tabii odadaki ses kesilince birden kapı açıldı "Siktir" diyerek dayandığım kapıda çocukların önüne düştüm "Al işte bizi dinlemiş" yerle ilişkimi kesip ayağa kalktım "Hayır sizi dinlemedim daha yeni uyandım ve Deniz'i gördüm" didim.
Abim inanmadı "Ondan saçınla oynuyon" dediğinde elimi saçımdan çektim "Seni babama şikayet edicem" dedim sinirle. Odaya doğru ilerledim tabi bu mal yedi "Burcu yapma!"
Ona şirin çocuk mod:.on yüzüyle bakıp "Arkadaşımla biraz sonra gezmeye çıkacağız abicim izin verir misin?" didim derin bir nefes aldı sonra verdi. Ensesini kaşırken "Git" diye mırıldandı. Sonra yanağından öpüp odaya geçtim. Üstünde Black Widow yazan örümcekli salaş siyah bi tişört altına şortumu giydim. saçımı dağınık topuz yaptım -o kadar dağınık diil- yine adidas asddsaads çantamı taktım. Telefonumu ve yeni aldığım cüzdanı, deodorant kattım. Son bi kez aynaya geçtim. Mal olduğum için manken gibi poz verdim.
ve hazırım, oturma odasına geçtim telefonu çıkarıp vatsaptan mesaj attım
Ben: Hazırım
Amık kafiri: Aşağıdayımmesajı alınca tam çıkıyordum "Kiminle gideceksin? Burada ne ara arkadaş edindin?" diyen abime oflayarak "Otobüsteyken tanıştım" didim.
"Kız mı? erkek mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnternet Sapığı
HumorBen hala sıkkınlıkla gezime devam ederken o manzarayı görmemle dükkanın camına yapıştım "Iman tınrım didiiiiim" diye anırdığımda Sereniş ilk şaşırdı "Ne oldu pasta mı gördün?!" Hee pastası var bi de bunun demi la? "hayııııır tarife görmişem Serenay...