"Neyse halin çıksın cesedin"

15.4K 695 121
                                    

Yibe bizim Bedriye!

+Sikecem ama!

İhihihi

------------------

Şöyle bir göz gezdirdim. Tamm villa gibi evler lan anam babam benden habersiz para mı sıçıyo?! Yoksa anam barlarda dans edip kucak dansı yaparak. Babamda garıları sikerek mi yapıyo lan?!

Çıok fesatım. Neyse kafamı Eren'e çevirdim gayet beğenmiş yüzü var "Noldduuuu götün yemedi mi?" diye omzumu omzuna vurarak sordum "Yedi bayağı yedi de. Benim kini gör sen" Zengin züppe nolcak.

"Hıh! neyseee. Okulda nasıl olsa birlikte olcağız... Hoşçakal Hoş çakal!" Espri yaptım.

Bana döndü yüzü biraz kızarsada sonra normale döndü. Ona sarıldım fakat o şaşırmıştı sonra kollarını belime sardı "Teşekkür beleş getirdiğin için" E yani teşekkür edecektik.

"Önemli değil asıl ben teşekkür ederim" ondan ayrıldım "Beni yanlız bırakmadığın için"

"Aaaa püfüü" elimle yeak canımm der gibi salladım.

"Neyse adres nasıl olsa bende gelirim gezeriz seninle" hafiften gülümsedim, piç smile yaptım desek şuna :q

"Olur canım neyse bb" oda elini kaldırıp görüşürüz yaptı.

Bavulum çekeceğini sıkıca kavradım ve kendime çektim. Arkadanda çaktırmadan bebelac'a bakıyom tabisiki.

Hangi apartmandı la bu? Heeeh! Bul bakalım! Sanırsam 2. Oraya doğru yürüdüm ve zillerden isimlere baktım.

Bu ne lan amk? Bulamadı-

HAKAN AKSU buldummm.

Hemen bastım. Yuh! anan baban sana böyle mi öğretti zırt diye açıldı kapı "Hırsız girseydi lan villa gibi ev amk!"

Diye söylendim içeri girdim beton sayesinde içerisi serindi. Bu serinlikle içeri girdim asansörü bulduğumda hemen içeri girdim dördüncü kata bastım. Zönk diye önüne çıkmaz mıyım ben senin!.

Geldiğimde kapıyı küt diye açtım ama betona çarptı kapı, kafamı çıkardım bişiysi varmı diye baktım? Lan şimdi kazık gibidir buranın malı onunla uğraşmayam.

Sonra bana üzerinden dozer geçmiş gibi bakan abime baktım. Zönk diye önüne atladım "Abi bana Wi-Fi ver! Abi bana Wi-Fi ver!"

Bana para ver! Yerine Wi-fi ye çevirdim neden? Çümqü Wi-Fi sapığı olmak bunu gerektirir.

Bana hala aynı şekilde bakıyordı "Noldu yavrım tamam çok güzelim ama bölede bakılmaz" diye alay ettim. Lan bunu videoya çekip face yemi atsam. Abimin hortlak görmüş halini izleme keyqi. XD

"LAN SİKTİR GİT!" oha bölede cevap verilmez ki amk?

"Kğırıldım bağk" dedim kalbimi gösterdim.

"Kapıda bekletme lan gardaşını!" diye onu önümden çektim gayet ferah bir yer miş vaaay Çakma Zengin Piçine yaniii. Ç.Z.P. diyeceğim artık.

"Nasıl geldin olm sen buraya?!" ona dabbe gibi bir baktım "Olm bak bana artislik yapma! Sikerim o ağzını lan, sanki ben istedim seninle aynı evi yaşamaya, ben istedim sanki seninle aynı üniversiteye yazılmıya. Irıspı çıcığı!" diye yakasına yapıştım.

"Ne?! aynı Üniversite mi?"

"Noldu Allah'ın Gay'ı" yok gay değil merak etmeyin bir kere küpeyi sağına takmış bu mal. Sol delikanlı, sağ ise gay demek ben bunu söylememle çıkarmaz mı? O günden beri Gay diyom.

İnternet SapığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin