Burcu
+He
Aytuğmuz nasl?
İçtiği meyve suyunu iki dk boyunca tükürür +Oha!
-----------------
"Ne? Yok canım benle ne işin olur senin?" dedim kıvıttırarak. Banane gerçeği söylerdim "Evet Baran bir insanla konuşmak için illa onda kalmak gerekmediğini hepimiz biliyoruz"
didi abim. Bende sinirlerim bozuk bi şekilde abimin dediğine karşılık vermeden internette takıldım. Kulağım tabisiki Baran'ın diyeceğinde.
"Onunla biraz tartışıcaz fikir alışverişi filan bu sayede kalmasına ihtiyacım var"
"Evlerimiz zaten dibimizde Burcu her saatte sana gelir zaten"
İçimden 'çok bekler' diye geçirdim ama "Beklerim" diyişin Baran, bir daha düşünmem didim. Sesli düşünmek ne kadar kötü yane.
"Konu ne peki?" dedi Deniz. Hakket bende merak ediyordum(!)
"Kız arkadaş"
Ha?
"Yani kız arkadaşımın doğum günü yaklaşıyor ve Burcu onun tarzını yansıtıyor bende hazırlık konusunda onun eline ve fikrine ihtiyacım var" Oha lan ben bile böle bahane bulamam. İnternet ile ilgilen sen! ayn.
"Ayrıca iki ay internet istemem"
Hasssssiiiktir! Hemen kendini ver Burcu! Hadi yavrum görem seni! Ne diyom phen!
Abim bi ses değişikliği yapmış uhhuuu!
"Demek öyleyse şimdiden başlayın umarım kız arkadaşın beğenir Burcu pek tarzlı deildir ama" o bana ne dedi?!
"Sikerim o olmayan beynini. Giysi seçerken bana soruyodun ya hep!"
Baran'a gözüm kaydı piç smiley yap sen bak nasıl gelmiom sana. Ayağa kalktı kapıya doğru ilerlerken bana "Tarzına güveniyorum" dedi Abimde onu eşlik etmeye giderken kafama bi tane geçirdi. Allah bilanuzu vermiye sizin! diye geçirdim bende içimden.
Aytuğ sonradan geliyor tabii.
Ben sinirden telefonun dibine interneti çökeltmeye başladım. Gerçeği söylesem iş değişmeyecek. Gideceğiz artık. Ağğaağğaa niden phen?! Acb? Mıknatıssın ya Burcucum.
Yerimden kalktım börek kokusuna aldanmayıp -oha lan Aytuğ deminden beri börek mi yapıodu? çaktırmadan alırım- kendi odama girdim kapıyı hızlıca çarptım.
Şu anki planım;
Şimdiden taa akşama kadar kulaklık, internet ile başbaşa olacağım sinirden!
Yaw ben senin gardaşınım nasıl satarsın?! NSL?
İki ay beleş internet olsa sende kendini verirdin -ki veriodun dimi?-
Yazar apla bi sus nolursun plis be quiet plis
Tam planımı uygulayacaktım bunlar şimdi pat diye kapıyı açar diye kilitledim. Kulaklığımı aldım taktım kulağıma; face, instagram, twitter, google.
Ne boklar varsa girmeye koyuldum.
**********
Allam bu ne? Bangır bangır sesler. Müziğe kulak verem -Kulak vermeye bile imkan yok o derece gürültülü-
Ariana Grande-Problem
Hay anan! Kulaklık varmış Allah belanı vermiye. Bi çıkardım kulaklarım çınlıyo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnternet Sapığı
HumorBen hala sıkkınlıkla gezime devam ederken o manzarayı görmemle dükkanın camına yapıştım "Iman tınrım didiiiiim" diye anırdığımda Sereniş ilk şaşırdı "Ne oldu pasta mı gördün?!" Hee pastası var bi de bunun demi la? "hayııııır tarife görmişem Serenay...