Cap 16 : Tricou rupt - semn că ești înșelată

3.5K 223 74
                                    

- Păi dacă tu ești logodnica , eu sunt soția

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Păi dacă tu ești logodnica , eu sunt soția. Pe mine a apucat să mă ducă la altar , cu tine însă mai durează.

Fața ei devine crispată de șocul pe care-l are , în timp ce Harris nu se poate uita la mine , privind numai podeaua.

- Harris....cum să-mi faci asta ?! Se smiorcăie bruneta , care sare la gâtul lui , îngropându-și fața în umărul acestuia.

- Vă las singuri , nu vreau să vă încurc. Spun cu o voce falsă , imitând-o pe "domnișoara tocărie" , regina pițigăiaților.

Merg spre camera în care voi locui de acum încolo , cameră pe care mi-a arătat-o el , când am venit prima oară aici.

***

* Din perspectiva lui Harris *

Rămân singur cu Vera , privind cum Kath pleacă.
Sunt un mare măgar...
Trebuie cu prima ocazie să-i explic situația.

Însă acum am altă problemă. Și-anume fata care stă agățată de mine mai ceva ca de un colac de salvare și nu încetează cu plânsul ei fals cu care sunt deja mai mult decât obișnuit.

- Vera , te rog , dă-te după mine.

- De ce , iubitule ? Se întinde cu buzele ei de un roșu țipător , spre ale mele. Mă retrag dezgustat de inițiativa ei de a mă săruta și îi spun pe un ton ce se vrea a fi rece , să plece.

- Iubitule , n-am unde să stau...Am venit doar cu hainele , n-am niciun ban.

- Îți dau bani pentru hotel.

- Ești atât de crud să mă lași să plec prin ploaia asta ?

Nu , nu...știe că nu-i pot rezista privirii aceleia de cățeluș cu ochii înlăcrimați și buza de jos tremurândă.
Kath o să mă omoare...

- Bine...dar doar pentru o noapte.

Se bucură ca un copil mic când primește o jucărie.
Mă desprind din îmbrățișarea ei și după ce o instalez într-o cameră , pot să mă duc liniștit la Kath.
Bat la ușă , și văzând că nu-mi răspunde intru ușor în cameră , tatonând terenul. O găsesc dormind în poziția fătului. Pare liniștită și în lumea viselor , pieptul ei mișcându-se regulat.

- Ați terminat ? Întreabă cu ochii încă închiși.

- Foarte amuzantă , ca de fiecare dată. Cum ai știut că sunt aici ?

- Te rog..se simte parfumul brunetei de la o poștă.

- Uite , lasă-mă să-ți povestesc.

- Suntem căsătoriți doar în acte , nu e nevoie. Ți-am cerut doar să nu mă faci de râs cu aventurile tale. Atât.

- Ba e nevoie. Eu vreau asta...

Se ridică în șezut părând că vrea să mă asculte.

- Vera...este într-adevăr logodnica mea. De fapt fosta. Înainte să te cunosc pe tine , părinții îmi aranjau tot felul de întâlniri pentru a mă așeza la casa mea. Vera a fost cea mai pe placul lor , ceea ce m-a obligat să o cer în căsătorie.
Într-o zi m-a prins înșelând-o. A plecat în altă țară și nu am mai auzit nimic de ea. Practic am terminat-o.

O privesc cum nu spune nimic , iar după câteva secunde pare să fii ajuns la o concluzie.

- Să nu uit să am întotdeauna pașaportul valabil , spune mai mult pentru ea , gânditoare.

Deodată simțim miros de fum , venit de la parter.
Coborâm scările în grabă doar ca să o găsim pe Vera cu fața neagră de funingine. Pufnim într-un râs incontrolabil , în ciuda nervilor pe care îi posedă ea în acest moment.

- Harris , iubitule , ajută-mă să mă curăț. Trebuie să fiu frumoasă pentru diseară.

- Adică o să stai aici ? Întreabă șatena mea exasperată.

- Normal , tu ce credeai ?!

Kath își dă ochii peste cap , ca mai mereu , și pleacă fiind sătulă de ifosele brunetei.

- Ce încercai să faci ? O întreb când rămânem singuri.

- Voiam să-ți pregătesc cina.

Știu de mult timp că e praf la gătit , dar ea se pare că încă nu s-a convins.

***

* Din perspectiva lui Kath *

După dezastrul făcut de Miss Prostie , în bucătărie , Harris m-a rugat să pregătesc eu cina , întrucât ea habar n-are.
Bineînțeles că inițial am refuzat. Adică , după ce că i-a venit logodnica acasă , eu să le mai pregătesc și cina.

Trecând timpul mi s-a făcut totuși foame , așa că am fost nevoită să gătesc. Și dacă îmi făceam pentru mine , pe ei nu puteam să-i las așa.
Când a fost vorba de cine cu cine doarme , a fost altă problemă. Bineînțeles că bruneta a insistat să doarmă în aceeași cameră . În schimb eu nu m-am împotrivit , mai mult decât fericită.
Însă acum când stau în pat , simt că îmi lipsește dormitul cu altcineva.
Aiurea , nu-i așa ?!
Am dormit atât de mult timp singură în întregul apartament , iar acum sunt obișnuită cu el.

Cobor treptele până la bucătărie , deoarece nu pot să dorm și m-am gândit că un pahar de lapte m-ar ajuta.
Nu m-ai aprind becul , crezând că nu am nevoie , lumina de la frigider fiindu-mi de ajuns.
Mă lovesc de un trup solid , iar în drumul meu spre cădere îl trag după mine , rupându-i din greșeală tricoul când mă prind de el.

Aterizează peste mine , iar când luminile se aprind , descopăr cu stupoare că este Harris. Ceea ce era logic , doar bruneta nu era atât de masivă.
Luminile au fost aprinse de bruneta , pe care am înțeles că o cheamă Vera , și care acum se uită la noi ca și cum ea ar fi fost cea înșelată.

* Hei , cum a început noul an pentru voi ? Pentru mine lucrurile sunt destul de plictisitoare...
Dar mă distrez scriind. Vă pup și ne auzim data viitoare ❤️❤️❤️ *

Redă-mi libertatea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum