Cap 4 : Cină în familie

4.2K 270 71
                                    

   Ultima săptămână a decurs fără incidente

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   Ultima săptămână a decurs fără incidente. Am fost preocupată cu munca , iar Harris m-a lăsat în pace.
Asta până ieri...când am primit un mesaj de la el , în care mă informa că astăzi mergem la întâlnirea cu familia lui. Bineînțeles că nu am avut ocazia de a obiecta. Din ce am înțeles de la el , pe lângă părinți , mai are doi frați , unul dintre ei este căsătorit , nepoți și un singur bunic. Deocamdată acestea au fost detaliile scrise în mesaj și urmează să discutăm totul când ne vedem.

   Acum , îmi aranjez curelușele de la sandalele negre cu toc , care au fost asortate la o rochiță scurtă , bleu și cu bretele.

   Nici nu realizez când Harris apare în cameră.

— Cum ai intrat aici ? Și mai important , nu știi să bați la ușă ? Dacă eram dezbrăcată ?

— Norocul meu...si oricum..m-am uitat pe cheia ușii. Plus că ai uitat ușa de la intrare deschisă. Îmi mărturisește cu un zâmbet pervers.

Idioată ! Îmi spun în gând.

— Foarte gentleman , mă adresez lui în timp ce îmi dau ochii peste cap , sătulă de atitudinea lui ingrată.

  El se așează pe patul meu , ceea ce pe mine mă scoate din pepeni.

— Trebuie să mergem. De ce te-ai așezat ?

— În cazul în care nu ai observat , am venit mai devreme. E necesar să discutăm toate amănuntele pentru a nu uita ceva pe timpul cinei.

   Era de la sine înțeles , că nu-și dorește ca părinții lui să afle că a șantajat o fată să se căsătorească cu el. Sincer , la cum arată , fetele cred că fac coadă la ușa lui. Păcat că este un nemeric.

— Ce trebuie să știu ? Îl întreb plictisită.

— Păi..exact cum ti-am zis , mama o să te adore. Tatăl meu ține mai mult cu fratele cel mic , dar nu cred că ar avea vreo problemă cu tine. Iar ceilalți nici atât. Adevărata problemă este alta.

— Care , geniule ?

— Cum ne-am cunoscut. Ce o să spunem ?

— E ușor...putem să le spunem că mama mea a comis o crimă , eu am ajutat-o să scape de cadavru , iar tu ai devenit complice , apoi m-ai șantajat.
Îi spun pe nerăsuflate într-un mod plin de sarcasm.

— Da..eu zic că nu e o idee prea bună.
Hai să spunem că ne-am cunoscut în parcul de distracții.

— Stai să ghicesc. M-ai pupat prima oară în roată , nu-i așa ?

— Hmm..nu e o idee rea.

    Doamne , omul ăsta o să mă omoare. Se pare că nu știe noțiunea de sarcasm. Dar nu-i nimic. Dacă tot vrea atât de mult să se căsătorească cu mine , o să se obișnuiască și cu problemele.

    În ultimele 10 minute , punem la punct povestea și tot ceea ce mai avem de mințit și pornim la drum. Harris s- a gândit până și la inelele de logodnă , întrucât mâna mea poartă pe degetul inelar o bijuterie foarte frumoasă , grație fineței ei , care este constituită dintr-o pietricică sub formă de fluture.

    În timp ce ne apropiem de destinație ,observ că înaintăm undeva în zona pădurii.
La un moment dat , în fața noastră se creează un drum , care are de-o parte și de alta pomi viu colorați , iar un întreg palat pare a se întrezări în depărtare.

   Se pare că mintea nu mi-a jucat feste , deoarece reședința familiei lui ,  chiar arată ca un adevărat palat.

— Pregătită ? Mă întreabă el.

— Am de ales ? Spun sperând că se va răzgândi.

— Nu

— Profitorule

— Naivo

   Nu mai spunem nimic , ci îl las să bată la ușă.

   După câteva secunde , în fața mea se înfățișează o femeie undeva pe la 50 și ceva de ani , blondă și cu un zâmbet pe față.

— Tu ești Kath , nu ? Mă întreabă ea nerăbdătoare.

— Da..., nu spun mai mult , căci "viitoarea mamă soacră" mă trage în brațele ei și mă strânge cu putere , de parcă n-și fi un străin pe care l-a întâlnit acum câteva secunde.

— Oh..Harris mi-a povestit atâtea despre tine , încât bănuiam că nu ești reală și că te-a inventat.

   Când o aud spunându-mi asta , mă gândesc cât de multă dreptate are și nu știe. Adică ce mamă și-ar închipui că fiul ei e capabil de așa ceva.

— Haideți , intrați ! Ne poftește ea înăuntru.

   La masa din salon , sunt așezați o grămadă de oameni , iar printre ei încerc să-i identific pe cei de care mi-a povestit Harris.

   Un bărbat de vârstă mijlocie , vine spre mine , întâmpinâdu-mă cu cel mai frumos zâmbet al lui.

— Kath , bine ai venit în familie !

   Îi cunosc pe rând , pe toți membrii , iar dintre toți cei mai drăguți mi s-au părut mama , cumnata și cei doi nepoți ai lui. Cred că o să mă înțeleg cel mai bine cu ei , asta doar dacă nu scap într-un final de el.

   Ne așezăm la masă , timp în care ni se pun tot felul de întrebări. Spre norocul nostru le- am discutat pe toate , mai puțin pe una singură.

— Draga mea , mama ta ce spune de această căsătorie ? Este curioasă să afle mama lui Harris.

— Mama mea...Nu apuc să-mi duc propoziția la capăt. Simt cum mâna lui Harris se strecoară pe sub masă și îmi atinge piciorul începând să strângă ușor de pulpă. Probabil îi este frică să nu încerc să-l dau de gol în vreun fel.

— Mama mea...încerc să continui și de data aceasta , dar singurul lucru la care mă pot gândi este mâna lui , și fiindcă îmi dau seama că m-am înroșit , mă scuz și plec de la masă.

    Intrată în baie , doresc să închid ușa , însă Harris mi-o ia înainte și intră după mine , închizând ușa în urma lui.

   Mă ridică pe blatul chiuvetei , iar fix în momentul în care se apropie de buzele mele , auzim o bătaie în ușă...

* Sper să vă placă ❤️❤️❤️ *

  

Redă-mi libertatea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum