Cap 21 : În cădere liberă

3.4K 221 70
                                    

     Îi îndepărtez ca arsă , cotul de pe mijlocul meu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îi îndepărtez ca arsă , cotul de pe mijlocul meu.

- Ce crezi că faci ?

- Nimic. Mă spăl. Tu ?

- Ai putea să te speli mai încolo ?

- Dacă m-ar lăsa lanțul de la cătușe , poate.

Pufăi sătulă de situația pe care a creat-o el din pură tâmpenie , și după ce termin de spălat , întind mâna după prosop.

- Pe bune ?! Nu mă lași să-ți văd și eu burtica de graviduță ?

- Taci din gură și i-ați și tu prosopul pe tine și hai să ieșim.

Cu greu ne deplasăm afară din cabina de duș , însă când pune piciorul pe gresie , alunecă cu tot cu mine peste el.
Ajung deasupra lui , din fericire cu prosopul încă pe mine , iar zâmbetul lui infatuat nu-i dispare de pe chip.

- Nu știam că ești atât de grăbită să ajungi deasupra mea. Apropo , miroși bine.

Încerc din răsputeri să mă ridic , însă nu pot să fac nimic fără ajutorul lui.

- În loc să mă enervezi și mai tare , mai bine ajută-mă să mă ridic.

- De ce ? Mie îmi place aici.

În cele din urmă cedează și ne ridicăm ușor de la pământ.
După ce ne spălăm pe dinți și ne îmbrăcăm , ne punem la somn.

- Harris , mă doare încheietura. Nu ai vrea să mă lași să dorm liniștită în noaptea asta ? Apelez eu la bunăvoința lui.

- Dacă îmi spui cine e tatăl copilului de acord.

Îi întorc spatele , stând în continuare cu mâna dreaptă spre el.

***

De dimineață , mă trezesc cu o durere îngrozitoare la încheietură.

- Harris , trezește-te. Trebuie să mergem la companie.

- Încă puțin , mami.

- Îți arăt eu ție mami . Hai ridică-te !

Îl împing să se trezească până când cade din pat , iar eu ajung din nou peste el ca și în seara precedentă.

- Hmm. Cred că acum m-am trezit.

Dau să mă ridic , însă mă trage înapoi.

- Unde pleci ? Ți-am dat eu voie ?

- Nu pot să spun că plec cât mai departe de tine , pentru că e evident că nu pot.

Mă ajută să ne ridicăm și coborâm ca să luăm micul-dejun. Apoi urcăm scările până ajungem în dormitor și căutăm în dressing haine pentru companie.

- Am o idee. Ce-ar fi ca fiecare să-i aleagă celuilalt cu ce să se îmbrace.

- O idee proastă.

- Da , cred că ai dreptate. Nu pot să am încredere în gusturile tale.

- Asta e o provocare.

Îmi zâmbește ca un puștan , ceea ce mă ambiționează.

- Dă-te din drumul meu.

Îi aleg o cămașă albă și un sacou albastru închis , asortate cu blugi negri.

- Tricoul am putut să mi-l iau pe mine. Ai putea să mă ajuți tu să mă închid la cămașă ?

După ce își dă tricoul jos , dezvăluindu-se cele 2 rânduri de pătrățelele , care mă duc cu gândul la ciocolată , iau cămașa de pe umeraș și îl îmbrac cu ea.
Încerc să nu zăbovesc asupra nasturilor când îi închid , lăsându-i pe primii doi liberi. Își ia sacoul pe el , iar întreaga înfățișare arată demențial.

Când vine rândul meu , îmi alege din dressing o rochiță neagră , cu o crăpătură pe coapsă și mulată.

- Profită cât încă nu ai burtă.

- Ce mod drăguț de a-i spune unei femei că o să devină grasă..

***

Ajungem la companie , unde toți angajații lui , respectiv colegii mei , se uită la noi ca la ultima atracție a circului.

- Harris , se holbează lumea la noi.

- Nu fii copil.

Intrăm în biroul lui , în care ne petrecem cea mai mare parte din zi.
Secretara lui abia își reține zâmbetul când ne vedem cu cătușe.

Știu ce gândesc toți acum și cum pare situația. După o noapte de nebunii , au rămas legați.
Nu-mi pot ascunde rușinea când văd priviri indiscrete care ne analizează sau cei care îmi privesc rochița ușor indecentă pentru o zi petrecută la companie.

- Harris...

- Hm ?

- Îmi e frică. Îi spun eu când intrăm în casă.

- De ce ? Întreabă , dându-mi o șuviță după ureche.

- Sunt însărcinată și nici măcar nu mă pot bucura de asta. Nu înțeleg cum e posibil. Spun simțind lacrimile invadându-mi ochii.

Mă ia în brațe și mă mângâie pe păr liniștitor , iar eu nu știu de ce îl las să facă asta , având în vedere că el e de părere că l-am înșelat. Deși , teoretic nu am cum să-l fii înșelat , odată ce noi nu suntem împreună.

- O să trecem împreună peste , ok ?

- De aceea insiști să-ți spun cine e tatăl copilului ?!

- Sunt gelos , înțelege-mă. Plus că nu am zis că nu voi avea grijă de ăla mic.

Îmi mângâie burta , iar eu simt că mă topesc la atingerea lui atât de drăgălașă.

Momentul ne este stricat de telefonul care sună. Ne deplasăm împreună în direcția lui , iar Harris îl ia în mână să răspundă.

- Da , eu sunt.
.....
- Serios ?!
.....
- Bine , o să-i spun.

- Ce este ? Îl întreb după ce închide telefonul.

După fața lui , cred că este vorba de ceva destul de serios.

- Nu știu cum să-ți spun asta. Nu știu dacă o să te bucuri sau dacă o să-ți pară rău , dar cert e că vei primi răspunsul la întrebările tale.

- Spuneee , mă răstesc la el.

- Păi...nu ești însărcinată. Doctora a spus că ți-a încurcat setul de analize cu al altei fete. Își cere scuze pentru neînțelegere. Cu ocazia asta vreau să îmi cer și eu scuze că nu te-am crezut.

Nu pot ignora valul de ușurare pe care îl simt când aud vestea.

* Și...s-a rezolvat misterul. Nu este însărcinată. V-ați fi bucurat să fie ? Oare ar fi fost Harris un tată bun ?
❤️❤️❤️ *

Redă-mi libertatea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum