Prolog

7.6K 291 12
                                    

   Mi-am încălcat toate principiile

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   Mi-am încălcat toate principiile. Am pus altă persoană pe primul-plan, indiferent de postura pe care a fost necesar să o adopt. Dorințele și aspirațiile mele au fost uitate, fiind înlocuite de nevoia de a salva pe altcineva. Nu mi-a păsat că voi avea de suferit și că frica mă va pândi la orice pas. Singurul lucru care a contat, a fost să mă sacrific pentru ca cea care mi-a dat viață, să nu cunoască drumul închisorii. 

   Acum mă întreb, a meritat ? Femeia pe care o numesc "mamă", ar renunța să mai aibă acest statut, doar pentru a fi împreună cu amantul ce-i oferă noi posibilități de emancipare. Haine, genți, bijuterii și tot ceea ce înseamnă lux, ar influența-o și i-ar conferii un aer de doamnă la care s-a chinuit să ajungă. 
   
    Dar eu ? Eu unde sunt în ecuația asta ? Sentimentele mele au fost nule încă de la început. Mi-a fost milă de ea și m-am aruncat în foc cu bună știință, deși trebuia să susțin că nu este calea corectă și la finalul acestei povești, vom avea de suferit.

   Spre ghinionul meu, un alt personaj și-a făcut apariția în viața mea. Fără să vreau, am acceptat să-l implic și pe el în ecuație. Ceea ce nu știam eu era că el a așteptat momentul oportun ca să mă aibă, ca să-i pic în plasă... L-am implorat , i-am căzut în genunchi , cerându-i îndurare. Dar nu...tot ceea ce am făcut nu a reușit decât să-i creeze o adevărată satisfacție. Dacă pentru mine însemna captivitate, pentru el era doar un joc ce-i crea plăcere. Eu jucam rolul de marionetă, iar el profesionistul care mă manipula prin mișcări agere.

   Acum vine marea întrebare. Cum o să scap ? Sau mai bine spus , o să scap vreodată ? Mi-a ajuns să mă comport ca și cum viața mea nu s-a schimbat de când l-am întâlnit pe el. Sunt decisă ca de acum să urmez calea dreptății. O să mă lupt cu el pentru libertatea mea și-mi jur că nu-i voi cădea niciodată în mreje.

Redă-mi libertatea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum