Cap 10 : Ne căsătorim sau nu ?

3.8K 240 71
                                    

* Din perspectiva lui Kath *

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

* Din perspectiva lui Kath *

   În urma serii petrecute în compania fetelor , în club , m-am ales cu o durere îngrozitoare de cap. Pentru că nu eram obișnuită cu alcoolul , am ajuns ca de la câteva pahare să mă amețesc.

  Mâine are loc nunta. Totul este pregătit. În prima parte a zilei , vom merge pentru a semna , urmând ca apoi să se desfășoare petrecerea.

  Azi Harris , cu mine , familia lui și mama mea , am stabilit să ne vedem ca să se cunoască și între ei.

  Am fost cu Harris să o luăm pe mama , iar acum tocmai ce am ajuns acasă la viitorii mei socri.

— Kath , bine ați venit ! Ne întâmpină ca și data trecută , mama lui.

După ce mă pupă pe obraji , observă că în spatele meu se află cuscra.

— Dumneavoastră trebuie să fiți mama nurorii mele. Aveți aceeași ochi.

— Mă bucur să vă cunosc !

— De asemenea !

   După prezentări și după ce am avut o discuție în "familie" cum că aș fi însărcinată și din cauza asta ne grăbim cu nunta...ei bine , l-am luat pe Harris la etaj cu mine.

— Ce s-a întâmplat ? M-ai tras cu forța de la masă. Ori vrei să se întâmple ca data trecută ? De data asta ai ales dormitorul în loc de baie. Îmi zâmbește pervers.

— Ai vrea tu. Te-am chemat aici ca să-ți mărturisesc ceva. Știu că nu suntem nimic și nu te plac , dar mă simt vinovată și vreau să-ți spun , să scap de povară.

— Despre ce e vorba ?

— Știi că am avut petrecerea burlăcițelor...

— Așa.. Mă îndeamnă el să continui.

— Și...fetele au insistat să ne distrăm , să bem și fiindcă nu sunt obișnuită , m-am amețit puțin. Apoi m-au legat la ochi și am nimerit într-o cameră cu un necunoscut. Doar ne-am pupat..nu s-a întâmplat nimic mai mult...

  Îi mărturisesc eu rușinată și îmi ridic privirea pentru a-l privi în ochi , însă el pare chiar mulțumit de ceea ce aude. Sunt cea cu care o să se însoare. Chiar nu-l deranjează că m-am apropiat de alt bărbat ?!

— Mă bucur că mi-ai spus. Apreciez , reușește el să rostească într-un final.

Ieșim din dormitor și intrăm în camera de zi , unde ne găsim părinții râzând.

— A dansat atât de mult , până și-a rupt piciorul , extragem din conversația pe care o poartă ei.

    Dacă s-ar înțelege și copiii la fel de bine...

***

  * Din perspectiva lui Harris *

    Azi renunț la burlăcie. Doamnelor , de azi ies de pe piață.

   Nunta se ține la mine acasă. Am angajat o echipă de catering care se ocupa de servirea mesei , iar decorul a fost de asemenea aranjat până la cel mai mic detaliu. Kath a fost de acord să folosim crini și luminițe pentru a face totul mai special.

   Mă privesc în oglindă și sunt mândru de costumul pe care l-am ales împreună cu logodnica mea.
  Port un costum albastru închis , care-mi vine ca turnat , asortat cu o cravată roz , de aceeași culoare cu batista.

  În timp ce îmi ajustez manșetele de la cămașă , aud o bătaie în ușă.

— Intră.

   Îl văd pe tata cum se strecoară înăuntru. E îmbrăcat într-un costum frumos , ce-l întinerește și îmi zâmbește călduros.

— Cum te simți fiule ?

— Emoționat , abia aștept să o văd.

— Am văzut-o înainte să vin aici. Dacă înainte era frumoasă , crede-mă că acum e superbă. Ți-ai ales o mireasă pe cinste.

— Știu , tată.

— Am venit să te anunț și pe tine , că eu și mama ta ne-am gândit la ceva , iar Kath mai devreme a fost de acord.
Fiindcă tatăl ei nu mai este printre noi , vreau să o conduc pe Kath la altar.

— Te-ai gândit bine. Cred că a fost fericită să audă asta.

— Chiar da. Cred că a fost mișcată de faptul că m-am gândit la ea.

  Tocmai când să plece , se întoarce și se uită la mine.

— Fiule , vreau să știi că sunt mândru de tine. Însfârșit ești la casa ta. Și încă cu o soție frumoasă.

  Pleacă , iar eu mă așez pe scaun , gândindu-mă la tot ceea ce s-a petrecut până acum.
  Urmează să am o soție frumoasă , inteligentă , dar care nu mă iubește.
Nu pot să descriu cât de fericit am fost să aflu că ea era fata din club. Chiar dacă nu mă iubește , tot o pot face să se simtă bine , concluzie pe care am tras-o după acea seară.
  M-am simțit atât de viu , alături de ea. Dacă nu ar fi acră și s-ar comporta mereu ca persoana care a fost când m-a sărutat , lucrurile ar merge altfel.

  În ultimul timp am început să o văd cu alți ochi. Îmi plăcea de ea , încă dinainte să o cunosc , însă acum am început să am mai mult pentru ea.
Ba chiar...am ajuns să o iubesc. De fapt , dacă e să recunosc , cred că o iubesc de când am văzut-o prima oară.
  Trebuie să i-o spun și ei...

   Ies grăbit din camera în care m-am îmbrăcat și plec spre camera ei.
Bat la ușă , iar după câteva secunde , mi se deschide.

— Ești singură ?

— După cum vezi...

— Wow , ești incredibilă. Arăți minunat.
Și chiar arată. Sunt în al nouălea cer că eu sunt cel pe care o să-l țină de braț și cu care o să meargă în luna de miere.

— Mulțumesc , îmi răspunde la complimentul pe care i l-am adresat.

— Nu ești superstițioasă în legătură cu văzutul miresei înainte de căsătorie ?

— Nu cred în așa ceva. În plus , nunta noastră nu este una bazată pe iubire.

— Despre asta voiam să-ți vorbesc.
Eu te..

   Nu termin ce vreau să-i spun , căci mă întrerupe.

— Harris...știu că am mai discutat , dar trebuie să încerc , în speranța că o să mă aprobi. M-am simțit foarte rău când tatăl tău mi-a spus că dorește să mă conducă la altar. Merită o noră adevărată , iar tu meriți o soție care să fie îndrăgostită de tine.
Eu...nu te iubesc. Căsătoria asta nu poate să aibă loc , te rog , redă-mi libertatea.

  Spune , în ochii ei azurii , adunându-se lacrimi.
  Durerea din vocea ei , mă face să mă gândesc de două ori dacă ar trebui să ne căsătorim sau nu...

* Credeți că vor ajunge la altar sau Harris se va răzgândi ? Aflați răspunsul după Crăciun.
Cu această ocazie , vă urez "SĂRBĂTORI FERICITE ȘI PLINE DE CĂLDURĂ ȘI IUBIRE ALĂTURI DE CEI DRAGI ! "🤗❤️❤️😘 *

Redă-mi libertatea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum