* Din perspectiva lui Kath *
Nu apuc să reacționez , căci Harris ajunge în câteva momente lângă William , iar pumnul lui fix în fața acestuia.
Deși , consider că acel pumn a fost binemeritat , intervin când șirul de pumni pare a nu se mai opri.
Bun început pentru luna de miere...- Harris , oprește-te. O să-l bagi în spital.
Pare că abia acum își revine din transă și se calmează. Se ridică de pe el , dar nu înainte de a-i arunca printre dinții încleștați de furie.
- Să nu te mai apropi de ea. Poți să rămâi cu păpușa ta gonflabilă.
Aud câteva râsete , de la ceilalți clienți , care au privit scena , în timp ce îl scot din local pe Harris.
Când să ne apropiem de cabană , aud cum strânge ușor din dinți , dând semne de durere. Mă uit în jos la mâna lui care constat că este plină de sânge , ceea ce nu mă miră , când mă gândesc la cât de șifonat ajunsese nemernicul.Intrăm în cameră , și caut trusa de prim-ajutor , însă fără rezultat.
- Harris , nu găsesc nicio trusă ! Strig la el , fiindcă l-am lăsat să mă aștepte în altă cameră.
- Caută în bagajul tău.
Mă duc să cotrobăi prin bagaj , și descopăr o mulțime de pansamente și soluție pentru curățat.
- Înțeleg că suntem destul de departe de o farmacie sau un spital , dar chiar așa ?! Știai că o să ai nevoie , nu ?! Spun în timp ce intru în cameră.
Aprobă din cap , iar eu înmoi un pansament în soluție și mă apuc să-i curăț rana.
După felul în care se strâmbă , îmi dau seama că îl ustură , așa că suflu ușor peste răni.
Pare atent la fiecare mișcare a mea , simțindu-mă încinsă de privirea lui.- Mulțumesc , îi spun continuând să-l pansez.
- Pentru ?
- Pentru că mi-ai luat apărarea.
Îmi zâmbește înțelegător și mă pupă pe obraz. Gestul lui îmi trezește fiori și nu știu de ce , dar simt cum mă cuprinde un val de liniște.
- Indiferent cât de mult m-ai urî , indiferent cât de departe aș fi , o să te protejez întotdeauna.
- Ca în noaptea aceea ? Îl întreb sarcastică.
Îmi pare rău că n-am reușit să mă abțin , pentru că văd cum ochii îi sunt umbriți de un val de vinovăție.
Mă ofer să pregătesc cina , ca să mă sustrag din situația stânjenitoare.
Singurele alimente pe care le găsesc în frigider , sunt niște legume , așa că mă pregătesc să fac o salată.
Mă duc cu tava în living , unde îl găsesc uitându-se pe fereastră.- Hei , am pregătit ceva de mâncare. Ți-e foame ?
- Am o foame de lup.
Mâncăm în liniște ca mai apoi să vină timpul să dormim.
- Eu sunt în continuare de aceeași părere. Putem să dormim în același pat. Spune el serios , fără vreun apropo.
- Fie , dar doar fiindcă nu mai există alt dormitor. Când vom ajunge acasă , vom dormi în camere separate.
- Realizezi că o să mă vezi toată viața , nu ? Și în plus , îmi doresc copii , cum o să se întâmple dacă dormim separat ? Mă întreabă , cu un zâmbet ce inspiră aroganță și perversitate.
- Mulțumesc , cred că o să dorm pe podea în noaptea asta , spun în timp ce vreau să plec , însă sunt prinsă de încheietură.
- Am glumit , nu pleca.
Ne facem un zid din perne și pături , ca mai apoi să ne punem la somn.
***
După ce ne-am trezit și am luat micul dejun , am decis să mergem să facem plajă.
Îmi pun în rucsac , loțiune solară , prosoape și ce mai avem nevoie și plecăm.
Ne alegem două șezlonguri , unul lângă altul. În timp ce mă dezbrac de haine și rămân în costum de baie , unul de altfel foarte descoperit , îi simt privirea cum cutreieră pe corpul meu.
Eu în schimb încerc să nu zăbovesc cu privirea pe corpul lui frumos lucrat , ci mă așez pe burtă.
- Ești drăguț să-mi dai cu loțiune pe spate ? Îl întreb cu un aer inocent , deși trebuie să recunosc că îmi place să-l tachinez.
Îl văd cum înghite în sec și încuvințează.
Pentru a face lucrurile și mai interesante , îmi desfac fundița de la sutien și o las să cadă pe lângă mine.Îmi mângâie spatele în mișcări circulare , iar când termină îmi aruncă un prosop pe spate.
- Știi că te-am pus să îmi dai cu soluție ca să nu mă ard. Nu ca să nu mă bronzez deloc.
- Tu nu vezi cum se uită toți bărbații la tine ?
- Și ?
- Și ești soția mea ! Îmi reamintește pe un ton sfidător.
Nu mă las mai prejos , ci îmi dau prosopul la o parte.
Aud un grup de puștani care fluieră în direcția mea , ceea ce îl face pe Harris să se repeadă la ei. Îmi leg sutienul și mă duc spre el.- Ușor Romeo , în ritmul ăsta ajungi la pârnaie înaintea mamei.
Gluma mea nu reușește să-l destindă , ci continuă cu gelozia lui absurdă.
- Mă duc să-mi iau o bere.
- Fă ce vrei , îi arunc eu peste umăr , așezându-mă din nou pe șezlong.
Trecând timpul , observ că întârzie să apară , așa că mă duc în căutarea lui.
Îl văd stând la bar și vorbind cu barmanița , care nu se sfiește a-i arunca priviri obraznice și a-și etala bustul în fața lui.
O sărută pe obraz și pare a-i șopti ceva. Abia acum realizez că fata este însăși iubita lui William.A încurcat-o cu mine...
* Bună , ce părere aveți despre acest capitol ? Dar despre blonda siliconată și botoxată ?
Oare Kath e geloasă ?
Abia aștept să vă citesc comentariile. ❤️❤️❤️ *
CITEȘTI
Redă-mi libertatea
Romance|| FINALIZATĂ || Situațiile disperate cer măsuri disperate. Cum te-ai simți dacă ai ajunge acasă, ți-ai striga mama și ai găsi-o înconjurată de o baltă de sânge ? Ai râde, ai plânge sau te-ai așeza în dreapta sa ? Harris a știut ce-și dorește încă d...