Deși nu miroase a alcool , ochii lui dau de înțeles , clar , că a consumat ceva.
— În loc să mă încolțești la perete , mai bine spune-mi ce ai luat la bord ?
— Uite , și cu astfel de expresii , mă faci să te vreau mai mult.
După ce că sunt băgată aproape în zid , el se apropie și mai mult de mine, ceea ce îmi creează o stare de teamă.
Pune mâna pe coapsa mea , ridicând pantalonul mai sus.— Harris...
— Așa mă cheamă.
— Mi-e frică. Te rog , dă-te la o parte.
Pare că își revine ușor , când îmi vede teama și lacrimile ce stau să curgă , așa că se îndepărtează și se așează debusolat pe patul din dormitor.
Îmi revin și eu , și mă așez lângă el pe pat , luându-i mâinile într-ale mele.
— Nu trebuia să am încredere în ea și să beau. Spune privind în gol.
— În cine ? Despre ce vorbești ?
— Vera...mi-a dat o sticluță , înainte să plece , spunându-mi că e ceva tărie. Chipurile trebuia să mă facă să mă simt mai bine. Dar , adevărul e că nu mă simt deloc bine.
Acum pun lucrurile cap la cap.
Vipera...l-a drogat înainte să plece.
Dar de ce ? Din invidie , gelozie că a rămas cu mine ?!— Haide să dormi , îi fac semn să-l duc în cealaltă cameră.
— Mă culc doar dacă pot să dorm cu tine aici.
Aprob , fără a mai comenta și îi scot pantofi apoi îl învelesc cu pătura.
Mă pun lângă el și îl mângâi pe păr.
Nu-i trebuie mult pentru a adormi , ceea ce e în favoarea mea.
Mă furișez din pat și mă duc să caut prin casă , faimoasa sticluță.
O găsesc zăcând goală pe biroul lui , iar din ceea ce citesc pe ea , este inofensivă , efectul trecând după 12 ore.
Acum pot răsufla liniștită , știind că nu se află în niciun pericol.
Ajung înapoi în pat , iar el în timpul somnului , mă cuprinde în brațe , adormind așa.***
A doua zi , de dimineață , mă trezesc prima să-i pregătesc micul dejun.
Tocmai când să întorc una dintre clătite , două brațe puternice îmi înconjoară mijlocul , lăsându-și capul pe umărul meu.— Te-ai trezit. Cum te simți ?
— Mai bine...Știi am avut un vis , în care găseam o fată frumoasă , în bucătăria mea , desculță și îmbrăcată doar într-un tricou lung.
— Și ?
— Și...tu esti dovada vie că visele devin realitate.
Mă desprind din îmbrățișarea lui și îi fac semn să se așeze la masă cât îi pun eu farfuria.
— Seara trecută...începe el să spună.
M-am cam dat de gol. Legat de petrecerea în club. Știu că tu ai fost fata aceea legată la ochi.Mă îmbujorez și mă uit la Harris fără a-i știi ce să-i răspund.
Vede că mi-a creat un disconfort , așa că mă trage aproape de el și mă sărută pe obraz.— Hai să uităm că am spus asta. E clar că nu vrei să vorbești.
***
După toate minciunile și lucrurile pe care le-a făcut , hotărăsc să-i fac o mică farsă. Să spunem doar că îi întorc toate faptele de până acum.
Când am terminat de luat cina , l-am lăsat să urce în cameră , spunându-i că vin imediat.
L-am lăsat să aștepte până când am auzit pași îndreptându-se spre bucătărie. M-am apropiat de ușă , iar când acesta să o deschidă m-am întins pe jos.
— Oo , Dumnezeule ! Ce am făcut ?! Kath , te rog , deschide ochii.
Stând în continuare în aceeași poziție , ca și cum aș fi inconștientă , îl las să mă ridice de la sol și să mă ducă în cameră.
Când se apropie de mine pentru a-mi asculta respirația , spun : "Bu"
Încep să râd , ceea ce pare să-l enerveze mai tare.
Nici nu realizez când ia carafa plină cu apă de pe noptieră și mi-o aruncă în față.— Ești nebun ?
— Cine , eu sau tu care te prefaci ?
M-ai speriat îngrozitor.— O meriți
— Ah , da ?
— Da !
Mă aruncă pe umărul lui , dându-mi o palmă peste fund și merge cu mine până în gradină.
Abia când mă lasă pe iarbă și se îndreaptă spre furtun , realizez ce are de gând.— Nu , nu..te rog nu
— Hmmm , stai să mă gândesc. Ce primesc dacă nu te ud ?
— Ce vrei. Spun repede , încercând să mă apăr.
— De azi înainte , voi dormi cu tine în fiecare seară.
— Dar...bine.
— Nu am terminat. Plus că îmi vei face o declarație de dragoste.
— Bine , aprob și mă apropi de el.
Inima mea a început să bată de când te-a văzut pe tine , spun punând mâna pe mâna lui care ține furtunul.I-l iau din mână , și îl stropesc cu el.
Își dă tricoul jos și mă ia pe sus , aruncându-se cu mine în piscină.Ieșim la suprafață , iar buzele lui de pe care picură apă sunt atât de aproape de ale mele...
* Hei !!!
Cum mai sunteți ? Mie îmi pare rău că ușor , ușor se duce vacanța... Vouă ?
❤️❤️❤️ *
CITEȘTI
Redă-mi libertatea
Romance|| FINALIZATĂ || Situațiile disperate cer măsuri disperate. Cum te-ai simți dacă ai ajunge acasă, ți-ai striga mama și ai găsi-o înconjurată de o baltă de sânge ? Ai râde, ai plânge sau te-ai așeza în dreapta sa ? Harris a știut ce-și dorește încă d...