2.

615 47 1
                                    

Tá, Moon, je celkom v pohode. Pomyslela som si. Kráčala som ulicou, bolo už chladno. A aj celkom dosť tma. Neviem kde som sa túlala. Bolo to strašné. Prečo som sa nespýtala Moon, kade mám ísť domov ? Jedlo som mala zo sebou, prinajhoršom budem celú noc sa túlať po uliciach a hľadať domov. Dobré ne ??

Z tašky som si vybrala jablko a začala som ho šrotovať. Bolo mi to tu známe, tieto domy, .. 

" Si v pohode ?" Au môj zadok. Nakláňal sa nado mnou, ten najkrajší chalan v mojej histórií chalanov.Mal krásne zelené oči. Podával mi ruku. Ja som aké nemehlo. Vrazím do najkrajšieho chalana, ty kokos, som strašná. Nejako som sa pozviechala, zo zeme. 

" Prepáč mi to. Naozaj ma to mrzí." už som bola na nohách a pevne som stála na zemi. 

" Nič sa ti nestalo ? Si v pohode ?" keď to vravel, pozereal mi uprene do očí. 

" Hej, som. Musím už ísť." zakývala som mu a nechala ho tam stáť. Ešte raz som sa otočila, on sa  popbral preč. Hmmm ja som trdlo ani som sa ho nespýtala ako sa volá, kolko má rokov, ... nič. Ale musím uznať, bol krásny. 

Juhúú, konečne som trafila, už som rozpoznala náš dom. Otvorila som dvere, tma. Fasa, zasa doma nikoho. Zapla som v kuchyni svetlo, všetko som napratala do chladničky . Vošla som do svojej izby, zabuchla som za sebou dvere. Zapla som notebook a kým sa zapla tá kraksňa išla som ku CD - prehrávaču a vložila som tam Bing Me The Horizon.

Vypeckovala som to na 100% volume a išla som si bachnúť na posteľ. Ako prvé keď si zapla pripojenie na internet, som šla na Fb. Asi zo desať žiadostí o priateľstvo, potvrdila som len jedinú Moon. Hneď som jej aj napísala.

CaWoods : Ahoj. Ako sa máš?

MoonSan : Ahoooj, čakala som na teba, kedy prídeš. Nudila som sa a inak ty sa ako máš ?

CaWoods : Tak ako, kým som našla ulicu, kde bývam. Tak ma aj skoro porazilo. Stihla som vraziť do chalana a rozčapnúť sa pred ním, ...

MoonSan:  :DDDD, to nemyslíš vážne, .... Inak, som sa ťa zabudla spýtať, do akej školy chodíš ? Či nebudeme spolu v triede, lebo aspoň niekoho by som tam poznala, ...

CaWoods : Hmm, počkaj, naozaj skoro by som zabudla XD, ( išla som odbehnúť do šuflíka, kde mám uložené papiere, vytiahla som ten čo som potrebovala a utekala som nazad)  aaa nejaká škola sv. Sofie ? Asi nie sme v rovnakej.

MoonSan : Ale hovnoo , vážne ? Aj ja tam chodím ^^ Jeee, budeme spolu. Prepáč, teraz ťa budem musieť opustiť. Ideme sa navečerať.

CaWoods : Nevadíí, ja som aj tak už chcela vypadnúť. Tak čauky a nezadrhni sa xD

 Ukončila som s ňou chat a išla si pozrieť ostatné správy. Všeetky do jednej na jedno kopyto, názorná ukážka :

"Ahoj, prosím, dáš lajk sem, sem sem, ... oplatím, ... a bla bla bla bla, .... " milujem tieto ich drísty. 

Vypla som notebook, nasáčkovala som sa do kúpelne. Osprchovala som sa. Skoro som zabudla, vypla som CD prehrávač. Zaľahla som pod perinu a v tú ranu som bola kaput systém. 

Viem, táto časťnie je dokopy o ničom :/ ale snažila som sa. :) 

 

GoodbyeWhere stories live. Discover now