Išla som domov, to čo s
a práve stalo ma dosť rozhodilo. Andy ma chcel odviezť domov, ale povedala som že nie. Potrebovala som sa trošičku prevetrať ... aby som niekoho nezabila. Ešte raz mňe alebo Andymu zavolá otec, ... vykastrujem ho.
Túlala som sa uličkami, dostala som sa do parku. Sadla som si na lavičku a práve som spracúvala čo mi Biersack povedal.
Pred pol hodinov :
" Carin, naozaj ma to mrzí, nechcel som aby si sa to takto dozvedela." ešte stále ma obímal a ja som zatial revala.
" Chcem vedieť čo sa stalo. Akoto, že si môj brat." odtiahla som sa od neho. Pozrela som sa mu do očí, ... vedela som, prečo mi prišli také známe, rovnaké má môj otec.
" Tak, moja matka, ešte predtým ako spoznala mojho otca, bola servírka. Pracovala od rána do večera. Spoznala sa s tvojím otcom. A stalo sa to. Sľuboval, jej ako sa o mňa postará, že budeme rodina. Ale on klamal. Už bol ženatý s tvojou mamou. Moju mamu oklamal. Zistila to, no nevedela čo má robiť, on ju podplatil peniazmi. Povedal jej aby odišla, nikdy sa viac nevracala. Nechcel mať škandál. A o štyri roky si sa narodila ty. Takže moja mama nemala na výber. Potom našla mojho otca. On ma berie ako vlastného.
Vieš, vtedy, keď sme sa stretli, ... tak som išiel za tvojím otcom, chcel som aby vrátil mi všetko, čo mi vzal. Aby moju matku nechal na pokoji. Povedal jej síce že nechce nás vidieť, ale asi pred rokom, sa ozval mame, že ho to mrzí, že sa chce vrátiť naspäť k nám. Ja som zatial mal vela práce z BVB, stále koncerty a nahrávania, ... nepovedala mi nič. Až teraz. Tak som prišiel za nim a povedal som mu, nech sa srží od teba a od náš čo najďalej. A Keď si mi povedala, že si ho našla zo sekretárkou, ... viac mi nebolo treba. "
Čo som počula stačilo mi, zhlboka som sa nadýchla aby som neexplodovala.
"Andy, pôjdem sa prejsť." povedala som mu.
"Odveziem ťa." pozrel na mňa tými svojími očkami.
" Nie ďakujem." povedala som a zavrela som mu dvere pred nosom.
teraz :
"Prepáč, je tu voľné ?" spýtala sa ma baba, mala dlhé hnedé vlasy. Vysmiaty výraz. Mala oblečené triko BVB a kraťase. Dopasovala so teniskami.
" Joo, možeš." povedala som jej.
" Inak som Kyasarin Shikkusu." usmiala sa na mňa
" Som Carin Woods. " usmev som jej opetovala " To na každého si takáto milá ?" spýtala som sa jej. Pozrela na mňa zdvyhnutým obočím.
"Popravde nie, mám všetkých v piči. Ale ty si iná, ... neviem nejako si ma zaujala." pozrela na mňa
" Počúvaš BVB, že ?" ukázala som na jej tričko
" Heeej, milujem Andyho. A jeho hlas, ako screamuje. Je neskutočný." rozplývala sa predo mnou.
"Takže ako jeho sestra, budem toto počúvať furtom od fanúšičiek." pozrela sa prekvapivo na mňa.
" Ty si ??? Ale ja som myslela, že je jedináčik." povedala Kysarin.
"Je to na dlho." povedala som jej.
"Poď ideme, niekde, kde sa môžeme v kľude porozprávať. Postavila sa z lavičky, ja som ju nasledovala.
***
Zastali sme pred nejakým barom. Vošla prvá Kysarin. Ja som ju nasledovala. Bolo tu rušno, ale ja som chcela niekde, kde sa môžeme v kľude vyrozprávať. A nie rušní podnik. Sadli sme si do boxu.
" Čo si želáte ?" spýtal sa čašník
" Celú flašku whiskey a vodku." zapísal si to a zmyzol preč.
" Uchylák," prehodila Kysarin " nabudúce sa tak nenadhni, kukal ti do výstrihu. " pozrela na mňa.
" Au, Ehm." rýchle som si vyťahovala tričko.Práve prišiel čašník aj zo svojou objednávkou a kládol ju na stôl, celý čas na mňa čudne pozeral. Keď zachytil môj pohľad usmial sa na mňa. Ako aj prišiel, tak aj odišiel.
Kysarin vybrala niečo z tažky. Bolo to ako cigareta. Pozrela som sa na ňu spýtavo.
"Ideme si trošku zajazdiť na dúhových jednorožcoch." poznamenala a zapalila, zacítila som vôňu, ... nebola to cigareta, bola to tráva. "Dáš si ?" ponúkla ma, ja som prikývla.
Potiahla som si, bolo to jak ciga, ale malo to niečo do seba. Vyfúkla som dym na Kysarin. Tá sa na mňa zaškerila.
***
" Vidííš, ten dúhový jednorožec je môj." poznamenala Kysarin, bola opretá o mňa."Všetky dúhové jednorožce sú moje!" vykríkla
Ja som sa smiala ako sprostá, .... Teraz som sa cítila voľná, nič ma netrápilo, .....
"Slečny ?" čašník, ... čo zasa chce ? Za ním sa objavil Andy, Moon a Mike.
"Opps, .. končí zabava." poznamenala som.
" Naozaj sa mi to nezdá, je tu vážne Biersack ?" Kysarin sa vytrepala na nohy, podala som jej ruku a zodvihla aj mňa.
Andy pokrútil hlavou a vzal Kysarin, mna vzal Mike. Pozrela som do jeho krásnych zelených očí. Boli plné smútku.
" Caríííín, mn sa dotýka Biersaaack. ^^ Kysarin zvrieskla na celý podnik.
" Kysarin, len mi neznásilni brataaaa, ... jee jednorožec." zakričala som.
YOU ARE READING
Goodbye
Random... a žili štastne až do smrti. Prečo to neexistuje aj v skutočnosti ??? Musela som sa odsťahovať, .... Zistila som toho vela. Moja matka odišla preč a otec pokračuje vo svojích radovánkach, .... Zistiť po 16 rokoch, že máte brata je riadne. A môj b...