Zobudila som sa, ... neskutočne ma bolela hlava. Pozrela som sa vedla seba. Ležal tam chalan z čiernymi vlasmi. Mike. Zhrozila som sa. Bola som v jeho izbe. Videla som všade porozhadzované oblečenie, ešte aj na lampe. Pozrela som sa na seba. Bola som nahá. Preboha. Kysarin zabijem ťa. Vzala som zo zemi Mikove tričko Nirvany, bolo dlhšie, čo mi vyhovovalo. Ešte som si našla spodné prádlo. Mike pekne spinkal. Usmiala som sa na neho. Nohavice mi vyseli na lustri. Nevedela som ako ich dať dole, ... keďže mám ledva 167cm. Išla som ku skriňy a otvorila som ju. Vypadlo z nej oblečenie. Mikovy som ujebala nohavice a tričko, dúfajme že ma nezabije. Obliekla som sa a pomaly vytratila z izby. Zišla som sole po schodoch. Chalani sedeli na gauči a kukali nejaký film.
"Carin ? Si už hore ?" pozrel na mňa Ashton, (konečne som vedela ich mená ^^)
" No hej. Ja pôjdem domov. Čaute." povedala som im, oni sa na mňa usmiali a zakývali mi na rozlúčku.
Vybehla som z ich domu a vyberala som telefón. Napísala som Kysarin :
"Okamžiťe sa musíme stretnúť. Kde si ?" ani nie za minútu mi došla SMS - ka od nej :
"Som u Andyho doma."
Modlila som sa, aby to neskončilo ako u mňa.
***
Zaklopala som, otoril mi Ash. Privítal ma úsmevom.
"Tvoja kamarátka je riadna. Najskorej videla jednorožce, potom chcela Batmobil a nakoniec skončila s tvojím bráškom v posteli. Ale, poviem ti má riadnu výdrž, ... počas ehm, vykrikovala : Andyyyy, Biersaaaack. Anooo. Jednorožeeec." ostala som tam stáť z vypúleními očami. Preboha Kysarin obila to iste čo ja.
" Jee Cariin, ... hodíme pokec." chytila ma za ruku a tiahla schodmi, do Andyho izby. " Bože tvoj brat, je neskutočný, začalo to len bozkávaním a skončilo to u sexu. Ešte takého milenca som nemala." bola celá štastná.
" Nooo Ash mi povedal, čo si vystrájala. A ako si pri sexe vykrikovala Andyho meno, samozrejme, nezabudla si spomenúť aj dúhového jednoožca. " začali sme sa smiať.
" A čo ty ? Priznaj sa, kde si bola ?" pozrela na mňa
"Keď mám byť úprimná pamätám si, ako ma Mike doniesol k nemu domov. Mala som si ísť ľahnúť, lenže tá tvoja gandža spôsobila,že teraz som simusela vziať jeho veci, lebo moje boli na lustri. A keď som sa zobudila vedla neho, nahá s bolavou hlavou a bez vecí, myslela som, že ťa zabijem." povedala som, ona na mňa neveriaco pozrela " A neboj, nevykrikovala som pri vyvrcholení jednorožec."
Smiali sme sa ako bláznivé. Ja som už plakala od smiechu a Kysarin sa šúlala na zemi. Otvorili sa dvere a v nich stál môj bráška.
" Vy dve, zabijem vás, nikdy to už nerobte." ukázal na nás prstom.
" No, povedz, že sa ti nepáčila včerajšia noc. Plná jednorožcov, ... " pozrela som sa na Kysarin, ona zadržiavala smiech.
Andy pokrútil hlavou a z rachotom zavrel dvere. My sme sa nejako ukludnili a dali sa do kopy.
" Baby, raňajky." zakričal Jake. Strašne som si ho obľúbila.bol síce žrút, ako Jinxx, keď im dvom necháte otvorenú chladničku za 5 sekúnd zmizne, ale neviem prečo mala som ho najradšej zo všetkých.
Trošku krátke ale, snažila som sa. Venované mojej Kysarin - ty štetka jednorožcová xD
YOU ARE READING
Goodbye
Random... a žili štastne až do smrti. Prečo to neexistuje aj v skutočnosti ??? Musela som sa odsťahovať, .... Zistila som toho vela. Moja matka odišla preč a otec pokračuje vo svojích radovánkach, .... Zistiť po 16 rokoch, že máte brata je riadne. A môj b...