Práve som odchádzala od Biersacka domov, celý deň som strávila s Kysarin. Bolo zaujímavé sa porozprávať s ňou o "zravých veciach", ktoré skúša z mojím bratom po 22 hodine. Pozrela som sa na telefón, bolo pol ôsmej. Pôjdem sa domov prezliecť a pojdem sa Michaelovy ospravedlniť, za včerajšok. Keby nebolo tej gandžy, tak ho nezneužijem.
Vybrala som kľúče a otvorila som dvere.
"Mamíí ? Som doma." zakričala som, ale keď som vošla do chodby nikto nebol doma, .. ako furtom.
Vybehla som do svojej izby, vyzliekla som sa a všetko oblečenie som hodila na zem. Dala som si horúcu sprchu. Mala by ma dať trošku dokopy.Vytrepala som sa z kúpelne. Hodila som okolo seba uterák a išla som do ižby si po oblečenie. Zvonček. Kurva, to nedajú pokoj ani keď sa človek sprchuje ? Išla som otvoriť. Vykukla som hlavou. Stál tam Michael. Pane bože toto je zákon schválnosti ?
"Carin, mrzí ma, ten večer, ... ja. Mal som sa ovládať. To, sa, .. nemalo stáť. Chápem, že teraz mi nakričíš, .. " milujem tieto drísty, povie, že ho to mrzí a pritom si užíval viac než dobre.
"Michael, nehnevám sa na teba, čo sa stalo, stalo sa. Nevrátim to späť. Poď dnu, pozhovárame sa." otvorila som mu dvere. Vošiel dnu, keď ma zbadal zazrela som v jeho očiach iskričku nádeje. Keď budeš dobrý tak ti dám, aj tak si včera nepamätám, takže neviem aký si bol.pomyslela som si. Ano som úchylná, .. a čo ?
"Vydrž minútku, ... prezlečiem sa." povedala som, on ma chytil za lakeť. Pozerali sme jesen sruhému do očí. Nahol sa ku mne a zlahka ma pobozkal. Objala som ho okolo krku a bozk som mu opätovala . Jebala som na calý systém. Rukami mi prešiel po chrbte, striaslo ma. Odtiahla som sa od neho. Pozerali sme jeden druhému do očí. Chytila som ho za ruku a tahala som ho hore schodmi do mojej izby.
"Si strašne zlá, vieš to? Ja som sa ti prišiel ospravedlniť a ty takto heej ?" zašepkal mi do ucha.
" Ja ?? Nie som zlá, len zneužívam situáciu." povedala som potichu.
Vošli sme do izby, znova ma začal bozkávať. Vyzliekla som mu tričko a hodila som ho na zem. Zodvihol ma na ruky a nohami som ho objala okolo pásu. Bol tak dokonalý. Ani neviem ako som sa ocitla v posteli a on na mne.
" Milujem ťa Carin." zašepka, .rukami mi chodil po drieku. Usmiala som sa na neho.
"Aj ja teba." pobozkala som ho.
Viete si domyslieť čo následne nasledovalo. Síce už bez gandži a jednorožcov. Aj keď som mala chuť vykrikovať jednorožec, alee môj milenec, by si myslel že som zase zhúlená. Tak som poslušne pokračovala v "práci" .
***
"Carin, s tvojím otcom, sme sa zhodli, že pôjdeš do internátnej školy do Európy. " s týmto ma mama privýtala, keď som vstála a odprevadila Mika.
"Prečo ? A s ocom ? Ako to myslíš ?" zkríkla som na ňu.
" Otec sa odstahoval. Bude ti platiť výživné a ja potrebujem odísť. To znamená, že musíš ísť do školy. Nemôžeme ťa nechať samu doma." poznamenala.
" Nie som sama. Mám brata." mama zbledla
" Ako to, ... " koktala " ... tak, .. ja. Vedela som o tom. Tvoj otec mi nič nepovedal, ale prišla som na to úplnou náhodou, keď som sa hrabala v papieroch. Nechcela som aby si sa to dozvedela. Nechcela som, aby ťa to zranilo. "
" Nejdem do žiadnej školy, buď budem sama, alebo ty nikam nepôjdeš! " pozrela som sa na ňu a odišla som von. Vybehla som a upalovala ku Moon. Potrebovala som pomocnú ruku.
YOU ARE READING
Goodbye
Random... a žili štastne až do smrti. Prečo to neexistuje aj v skutočnosti ??? Musela som sa odsťahovať, .... Zistila som toho vela. Moja matka odišla preč a otec pokračuje vo svojích radovánkach, .... Zistiť po 16 rokoch, že máte brata je riadne. A môj b...