Tento deň začal bezvadne. Andy ma odviezol do školy. Samozrejme po tom ako znásilnil Kysarin. To je jasné, bola by som rada, keby im to spolu vyšlo. Jeho posledná frajerka, Julliet bola riadna mrcha. To potvrdili aj chalani. Ale je velkou záhadou, prečo sa s ňou Andy rozišiel. Nikto nevie prečo. Ani len Ashley, pritom sú najlepší kamoši.
"Ďakujem. " povedala som a usmiala sa na neho.
"Čakaj, čo sa deje ? " pozrel na mňa skúmavým pohľadom. Nechcela som mu všetko vešať na nos.
" Nee len jedna baba zo školy mi tu pije nervy, .... tak, teším sa na ňu." nahodila som falošný úsmev a vyšla som z auta. Andy, pred tým ako odišiel zakýval mi. Zaškerila som sa.
Vošla som do budovy, každí do jedného ma mňa pozerali. Niečo si šepkali, pritom ešte provokačne na mňa pozerali. Neriešila som to. Išla som ku skrinke a vybrala si z nej učebnice. Tresla som dvierkami a kráčala som do učebne. Trieda bola prázdna. Sadla som si do poslednej lavice v strede. Pozrela som sa na hodinky. Mala som ešte desať minút čas. Otvorila som si blok na kreslenia a všetky pocity som vložila do kresby.
Pomaly začínali prichádzať študenti. Aj tý na mňa pozerali zdesene, prekvapivo, zaujímavo. Ale nikto sa neodvážil podísť ku mne a do piče povedať, čo sa stalo. Zbadala som Mika. Usmiala som sa v duchu, aspoň ten nebude na mňa zazerať. Zazrela som aj Moon a Luka ( to je ten chalan s piercingom v spodnej pere) vošli do triedy a ani si ma nevšimli. Boha, čo im je všetkým ? Nakoniec prišla Alison, všetci na ňu pozreli a ako prvé išla k Mikovy a o niečom sa zhovárali. Tvárila som sa, že kreslím. Ale kútikom oka som na nich dvoch pozerala. Nakoniec sa na Mika usmiala a pobozkali sa, .... čo ? Ale veď, .. Tvárila som sa, že ma to nezaujíma. Alisom prešla okolo Moon, celý čas jedna na druhú zazerali. Potom Alisom podišla ku mne.
" Woodsová, vidím tak, že si stratila všetkých čo ťa mali radi." poznamenala uštipačne.
" Sladká Alison, ... chceš ešte raz mať plastiku nošteka ?Tak drž piču a nestaraj sa! " zaklipkala som na ňu mihalnicami. A nahodila psie oči.
"Ty hnusná špina." precedila pomedzi zuby
" Nemáš ma čím uraziť ty čivavkovska kurvička. A teraz láskavo odpáľ. Bo ma už barz sereš." zrúkla som na celú triedu, zase všetky oči na mňe. Prečo nie ?
" My dve sme neskončili!." zazrela na mňa
Práve vošla profesorka, .. a začala sa hodina, ... Amen.
***
Cez obednajšiu prestávku som sa zašila v khižnici. Aspoň to ma nejako dalo dokopy. Ani som si neuvedomila a bolo koniec vyučovania. Zbalila som si veci, nejaké knihy som si vypožičala a šprintovala som domov.
***
Otvorila som dvere, nikto doma, zase. Tašku som hodila do kúta izby a išla som trošku na Fb. Chcela som sa dozvedieť, čo sa to stalo. Žeby ich zobralo že som Biersacková ? Ale nie, ...
KysaRin : Mrcha, kde trčíš? Prídi ku mne. :D
Carin Woods : Ahoj, duhový jednorožec. Som doma, práve som prišla. Bola som v škole.
KysaRin : Jaaaj, nezávidím. Braček ťa pozdravuje.
Carin Woods : Je pod tebou alebo nad tebou ? Lepšie povedané, kde si to rozdávat tentoraz ? xD, priznaj sa xD.
KysaRin : Nieee, teraz pozeráme Batmana, ... na Andyho prosíkanie. Ale priznaj sa ty. Čo teraz stváraš s tým tvojím Mikom ? Hmmm ? xD
Carin Woods : Moja zlatá nič, vrátil sa k svojej bývalej. Neprídeš ku mne ? Tak okolo, ... pol tretej ?
KysaRin : Prídem, teraz ťa budem musieť opustiť. Práve tvoj brat premýšla nad tým, že natočíme jednorožcové porno. xD
Carin Woods : Preboha. xD
Rýchlo som zavrela okienko z jej chaton, lebo bola by schopná do detailov rozpísať akú polohu jednorožca skúšajú. Pozrela som si iné správy, ...
Alison, ... preboha,
Takže, vyhrala som, dostala som naspäť to čo mi patrí. Teraz ťa nenávidí celá škola. Mike sa vrátil ku mne a tvoja jediná kamoška sa ti obrátila chrbtom.
Je mi všetko ukradnuté. Nemám nič. Nikoho. Skurvená štetka. By skapala. Zapla som si hudbu.
I never meant to be the one
Who kept you from the dark
But now I know my wounds are sewn
Because of who you are
I will take this burden on
And become the holy one
But remember I am human
And I'm bound to sing this songSo hear my voice remind you not to bleed
I'm here,Saviour will be there
When you are feeling alone, oh
A saviour for all that you do
So you live freely without their harm
Vzala som do ruky žiletku a spravila som si hlboký zárez do zápästia. Aj som zabudla, ako to páli. Slzy mi stekali po líci. Znova som si zarezala, .... Myslela som na všetkú bolesť, čo spôsibili mne a čo som spôsolila im, ..... Chcem umrieť. Nechcem byť tu. Chcem byť slobodná.
So here I write my lullaby
To all the lonely ones
Remember as you learn to try
To be the one you love
So I can take this pen
And teach you how to live
What is left unsaid
The greatest gift I giveSo hear my voice remind you not to bleed
I'm here,Saviour will be there
When you are feeling alone, oh
A saviour for all that you do
So you live freely without their harmDorezala som si celú ruku. Liala z nej krv. Oprela som si hlavu o stenu. Veľmi ma mrzelo, čím si musela prejsť Moon. Nechcela som, aby sa pre mňa trápila. Oťaželi mi viečka. Chcelo sa mi spať. Zatvorila som oči.
Saviour will be there
When you are feeling alone, oh
A saviour for all that you do
So you live freely without their harmWhen I hear your cries
Praying for light
I will be thereWhen I hear your cries
Praying for light
I will be thereI will be there!
I will always be there!I will be there!
"Carin, nie. Vstávaj. Srdiečko, vstávaj. Nerob mi to." počula som mamin hlas. Chcela som ju objať, povedať jej že nič sa nedeje. Ale nevedela som sa pohnúť. A zrazu, ... len tma.
YOU ARE READING
Goodbye
Random... a žili štastne až do smrti. Prečo to neexistuje aj v skutočnosti ??? Musela som sa odsťahovať, .... Zistila som toho vela. Moja matka odišla preč a otec pokračuje vo svojích radovánkach, .... Zistiť po 16 rokoch, že máte brata je riadne. A môj b...