Niečo zvoní, ... vykuklila som sa spod paplona. Vypla som tú pekelnú vec čo zvonila. Hnusný budík načo to vymysleli ? Nie, načo vymysleli školu, to je lepšia otázka. Odvliekla som sa do kúpelne a prvé čo som spravila, ... išla som sa vycikať.
" Cariin, prišla, ... Moon, my pôjdeme." počula som mamu. Moon a tá tu čo robí? Počula som jemne klopanie.
" Môžeš vojsť." práve som si obúvala čierne členkové čižmi. Vošla Moon. Usmiala sa na mňa. Mala na sebe triko A7X a čierne nohavice. Doplnila to teniskami Ac/Dc.
" Prepač, že som ti tak vletela. Nechcela som." povedala mi, ja som sa na ňu usmiala.
" Nič sa nestalo." usmiala som sa na ňu, vzala som si tašku a išla som do kuchyne. Nikde nikoho. Vletela som ku ladničke a otvorila ju. Vybrala som mlieko a niekde v nejakej skrinke zalovila granko. Vytiahla som dve šálky jednu postavila pred Moon a naliala som jej.
" Sorry, neviem kde rodičia schovali alkohol. Budeme sa musieť uspokojiť aj z grankom." usmiali sme sa a pomaly cuckali kakuko. Pozrela som na hodinky, bol čas ísť. Vzala som si tašku a hodila ju cez plece. Moon kráčala za mnou a celý čas kukala na telefón. Kútikom oka som nazrela čo to, .... ona hrala GTA. Gemblerka, pomyslela som si.
***
Takže som pred školou, mám 100 chutí zdrhnúť z tadeto, každý na mňa zíza ako na obraz Panenky Márie. Hmm, ... uvidela som tie čivavkovské kurvičky, ako si šepkajú. Zrazu došla tá čo som jej roztrepala xsichtík.
" Uvedom, si moja milá. Tu vládnem ja a čo poviem, to každý spraví. Tak sa maj na pozore." zaklipkala som na ňu mihalnicami.
" Ó váždne, prepáč ale mňa to nezaujíma a prosim ťa prac sa mi z cesty." stále tam stála a zazerala na mňa. Zhlboka som sa nadýchla a odstrčila som ju preč. Naozaj som nemala náladu na namyslenú pipku, ktorá si myslí, že jej patrí celý svet.
Z dverí sa zjavili štyria chalani. A jeden mi bol strašne známy. Usmial sa na mňa. Moon stále čumela do telefónu a drtila GTA, ... Potiahla som ju za rukáv trička a pratali sme sa dnu. Spýtavo na mňa pozrela.
" Kto sú oni ?" ukázala som na nich prstom.
"Moja, to si si nasadila vysokú latku. To su chalani z 5SOS, nikdy ich nedostaneš. A Mike chodí s tou tvojou " čivavkou" ." ukázala na toho chalana čo sa na mňa usmial.
"Ja ho poznám, to je ten čo som do neho vrazila, .... " pozrela som na nu a ona sa začala rehotať.
***
Dejiny, ...... prvá hodina a ja kukám na profesora o čom to mele. Z vrecka som vytiahla slúchatká a zapla som si Escape the Fate - Ungreateful.
" Slečna Woods ? Môžete zopakovať čo som povedal?" spýtal sa ma profesor.
"Ehm, nom,..... " pozrela som do knihy. Bolo tam písané o Prvej Svetovej vojne. A túto temu v láske velmi nemám.
"Dávajte prosím pozor." povedal a pokračoval vo svojom výklade prednášky. Vytiahla som notes a začala som do neho písať čo mi prvé napadlo :
žijem len pre teba,
ty pre mňa tak isto,
prešli sme rečami,
intrigou, závisťou,
ľudí, ktorí chceli nás rozdeliť,
zatiaľ čo my sme sa im smiali v posteli.... okey no ten koniec som musela premyslieť inak, .... tú posteľ , ....
YOU ARE READING
Goodbye
Random... a žili štastne až do smrti. Prečo to neexistuje aj v skutočnosti ??? Musela som sa odsťahovať, .... Zistila som toho vela. Moja matka odišla preč a otec pokračuje vo svojích radovánkach, .... Zistiť po 16 rokoch, že máte brata je riadne. A môj b...