19. prvá čast.

383 29 6
                                    

O mesiac :

Sedela som v izbe a čítala som Fakker. Celkom zaujímavé. Pretočila som stranu, bolo tam písané o BVB. Spevák  Andy Biersack sa ide ženiť, kto je jeho vyvolená ? , samozrejme, to by nebol jeden časopis, kde nepoohovárali aj mňa. Vytiahli moju "najsexy" fotku, v teplákoch a tričku Ramones ako som z Mikom vonku. Pretočila som očami a hodila som časák do kúta. Na tú fotku neboli práve najlepšie spomienky. Lahla som si na postel a čumela som do steny.

----

Pozrela som sa na hodinky. Bolo pol, tak ako vravel. Mali sme sa stretnúť. Čakala som ho v parku. Chodila som ako lev v klietke. Naozaj som nemala náladu na nejaké vykecávanie, keďže som  bola hlavná organizátorka svadby. Kto by čakal, že Andy bude úplné dosraný z toho, že sa ide ženiť. Trebalo mi toho ešte veľa vybaviť a Mike mi napíše sms- že sa musíme stretnúť. Naposledy sme sa videli na koncerte, ... Odvtedy sa neukázal.

"Carin ? Prepáč, že meškám. Toto je moja priateľka. Kristin ." otočila som sa, stál tam, .... takže priateľka hej ? Fajn, ja môžem depkárčiť, prečo manechal a on si zatiaľ jebe z vysokou čiernovlasou ceckatou a riťatou kurvou.

" Nevadí, čo si chcel?" zazrela som na neho. Usmial sa na mňa, asi nechápal ako sa cítim. Samozrejme.

" Noo, chcel som sa ťa spýtať, že či máš toho veľa. S Kristin sme chceli menšiu rozlúčkovú party, lebo odchádzame. Nepostarala by si, .... "

"Nie, prepáč, teraz na to naozaj nemám čas, môj brat hysterčí horšie než ženská keď má krámy. Musím sa o to postarať. " zrúkla som na neho. Ešte raz som si pozrela tú jeho ceckatú kurvu. Bola presná kópia Alison. Kurevník, .... z týmto mi pripomínal môjho otca, ktorý možno práve jebe zo sedemdesiatou kurvou.

"Prepáč, že som otravoval." povedal a pozrel sa do zeme.

"Ano otravoval si, ospravedlň ma. Idem domov." zazrela som na neho. Otočila som sa a odpochodovala som preč.

------

Carin, nerev, nerev, ... ten chuj si to nezaslúži. Zavesím ho kokotom na stožiar. zhlboka som dýchala a vravela som si sama pre seba. Schúlila som sa do klbka a potíšku som preklínala, že som sa do neho zaľúbila.

****

"Carin, vstávaj. " niekto do mňa drgol.

"Choď do piče spím." zvolala som. Niekto zo mňa stiahol paplón. Otvorila somoči, CC. Naša zúbková víla CC.

"Christian, daj mi pokoj, chcem spať."  povedala som

"Keby si včera nerevala, bola by si dneska ako rybička. No stávaj Kysarin ťa potrebuje. Keď chceš môžeš spať na svadbe. Ale teraz stávaj, lebo ma budúca Biersacková zabije." pozeral na mňa prosíkajúc. Kysirin mu musela riadne pohroziť. Počkať, čo vravel ? Svadba ? Pozrela som na hodinky. Pol ôsmej.

"CC, kurva, mal si ma zobudiť." poznamenala som. Vyletela som zpostele a zamierila som do kúpelne.

" O čo som sa práve snažil, šípková Ruženka ?" z rachotom zavrel za sebou dvere.

Vyzliekla som sa a vteperila som sa pod horúcu sprchu. Obkrútila som okolo seba uterák a vošla som do izby.

"Tak, už si sa zobudila ?" skoro mi spadol uterák. Na mojej posteli sedel Jake.

"Ehm, ano nevidíš ma ?" začal sa červenať. Popravde, keby nebol v bratovej skupine je už v mojej posteli.

"Vidím, počkám ťa na chodbe."  usmial sa na mňa a išiel ku dverám.

Ja som zo skriňe vybrala fialové šaty. Donútili ma si toto kúpiť. Keby bolo na mne, vezmem si džíny a nejaké roztrhané tričko. Ale objavil sa škriatok Jinxx a všetko zmenil. Nanútil mi šaty a opätky. Myslela som, že ho zabijem. Nejako som si to obliekla. Štílom, najeb sa do toho. Konečne som to mala na sebe.

"Jaaaake. " zrúkla som na neho. Otvorili sa dvere a dnu vošiel Jake, ako jediný nemal priateľku. Tak sa ujal, že pôjde z Biersackovou šialenou sestrou na svadbu. To bude deň.

GoodbyeWhere stories live. Discover now