4.

532 40 0
                                    

Keď skončila, tá prekliata hodina zamierili sme do jedálne. Popravde som nemala chuť niečo zjesť. Práve prišla aj tá cicka z  roztrepaním nosom. Strašná barbie, vybrala som si zošit z ekonomiky a začala som si písať poznámky nadpis : Úvod do podnikovej ekonomiky.  Barz zaujímavé to bude, pomyslela som si. Moon sedela vedľa mňa a práve šrotovala obed. Bola som tak zahíbená do robení poznámok, že som si nevšimla čo sa okolo mňa práve deje....

Ekonómia - skúma využitie a rozdelovanie vzácnych zdrojov. Delí sa na :

 A.) mikroekonómiu,

B.) makroekonomiu , 

Kurva, to čo je ? Neviem, kde v živote použijem matematické rovnice, ne to ešte toto ? Prečo som išla príve do tejto školy ? Nie, prečo som práve išla do tohto štátu, do tejto zemepisnej šírky. PREČOOOO ? 

" Ajha, naša EMÁČKA je v podstate, len nepodarená bifľoška." zgrupola sa okolo mňa sekta kurvičiek, na čele z Hitlerom alias z babou čo som jej roztrepala nos. 

" Ajha, práve dojšla sekta kurvičiek. Uhni." povedala som z usmevom na tvári. Barz ma začali srať. Kebyže sa neovládam zabijem ich. Práve nemám dobré obdobie, čo znamená, že ešte raz do mňa rýpnú zabijem ich! 

" Nejdeme si špiniť ruky s tebou, chcem ti len toľko povedať. Moja milá MIke je LEN môj, tak daj tie svoje paprče od neho preč. Najdi si nejakého psychopatyckého emáka ale môjho Mika mi necháš. lebo je len  a len môj." sladko sa na mňa usmiala. 

" Ehm, nechcem byť drzá, ale  myslíš, že ten tvoj ťa bude chcieť s tým tvojím krásnym zlomeným a zaviazaným nosom ? A máš pravdu, výstrih a cecky 10 - tky to zachránia." vzala som si svoje veci a naznačila Moon, že je čas ísť.  Tá ceckaňská čivavka sa mi postavila do cesty. Bola odo mňa o hlavu vyšia, ale to neznamenalo, že je odo mňa aj silnejšia. 

" TY, ma nikdy nebudeš zhadzovať pred verejnosťou. Nie si nič, len obyčajná špina ako tá za tebou. " ukazal  na mňa a Moon prstom s výhražným tónom. 

" Fajn, .... " povedala som, hodila som na zem  zošit a knihu z ekonomie a tašku som dala do ruky Moon, otočila som sa k tej krave a vylepila jej po papuli. Bolo počuť riadne pľiasknuťie. Ona si reflexívne chytila líce, na ktoré som jej vylepila. Zazrela na mňa z vražedným pohľadom. Zdrapila ma za vlasy. Ja som ju pritlačila k stene a začala som ju škrtiť. Rukami sa bránila škrabala ma.  Bolo to len chvíľka, niekto mi  mi vytrhol ruky z jej krku, bola som akoby zamrznutá, pozrela som kto to bol. Chalan zo zelenými očami a farebnými vlasmi.  Chytil ma za plecia a pozrel mi do očí.  

" Mike, chcela ma zabiť. Nahlás to polícií." povedala tá čivavka. ten chalan hodil na ňu pohľad a ´la choď do piče štetka a pozrel ustráchane na mňa. 

" To ti mali už dávno urobiť. Aby si si uvedomila, že ako každého šikanuješ. Si hlúpa krava. " povedal a vzápätí na to povedal Moon, aby mi vzala veci a že aby som išla s nimi. Ja som ani nevnímala čo sa deje. 

*** 

Zastali sme pred ošetrovňou. Sadla som si na posteľ a doktorka mi kázala, aby som jej povedala čo sa stalo. Nebola som schopná jej odpovedať na nič. Čo jej poviem, ale som tu preto, že ma doniesol frajer dievčaťa ktoré som skoro zabila ? Račej budem potíšku trpieť.  Doktorka odišla von z ordinácie počula som hlasy, jeden bol doktorkyn, druhý patril Moon a bol tam ešte niekto tretí. Asi ten chalan. Ale nechápem, prečo sa tak ku mne správal. No ako, videl, že som neohrabané kura, keď som do neho vtedy vrazila a teraz mohol vidieť ako som chorá psychopatka, ktorá skoro zabila spolužiačku.

Otvorili sa dvere, v nich stála riaditeľka. Ustarostene na mňa pozrela. Podišla ku mne a objala ma. 

" Carin, povieš nám, čo sa stalo ?" povedala a prisadla si oproti mne na stoličku. 

" Ja som, ... ja som ju nechcela zabiť. Ja som chcela aby  mi dala pokoj. Mne aj Moon." povedala som zo sklonenou hlavou. Cítila som ako si ku mne niekto prisadol, bola to Moon. Súcitne sa na mňa usmiala. 

" Musíme vedieť čo sa stalo." povedala 

" Ja som si robila poznámky, Moon obedovala. Zrazu prišla za mnou a dačo trepala o Michaelovy, že jej ho mám nechať,že je iba jej. Povedala aj že ja a Moon sme len špiny, Emo, .... a to nemala. " 

Riaditeľka sa zhlboka nadýchla a usmiala sa na mňa.  Doktorka išla s ňou preč. 

Zoskočila som z postele, Moon mi vzala tašku a prehodila si ju cez plece. 

" Teraz poď domov. " povedala a objala okolo pleca. 

Bol to asi môj najhorši deň v škole. 

GoodbyeWhere stories live. Discover now