Rozdział 4

90 5 2
                                    

                     2 miesiące później

Dzisiaj czuję się wyjątkowo źle. Wzięłam tabletki, ale one nic nie zadziałały. Nie mam pojęcia czym moje złe samopoczucie może być spowodowane.
- Peeta czuję się jeszcze gorzej.
- Katniss połóż się zaraz pujdziemy do lekarza.
Kiedy szłam do kanapy zemdlałam ale Peeta złapał mnie w odpowiedniej chwili.

- Willow weź Rye'a do pokoju i włącz mu bajki. Zaraz przyśle do was wujka Haymitcha z ciocia Effie i Lucy.
- Tato co z mamą? - powiedziała przestraszona.
- Nie wiem idę ja zanieść do lekarza. Idź na górę.
Położyłem Katniss na kanapie i poszłem po Haymitcha.
- Haymitch przyjdź z Effie i Lucy do nas do domu i zajmijcie się Rye i Willow ja idę z Katniss do szpitala.
- Jezu Peeta co się stalo?
- Źle się czuła, a gdy powiedziałem, żeby się położyła i że zaraz pujdziemy do lekarza zemdlała i w ostatniej chwili ją złapałem.
- Jasne już idziemy - powiedział Haymitch.
Wróciłem szybko po Katniss. Gdy weszłem zobaczyłem, że się obudziła. Chciała wstać, ale szybko ją wziąłem na ręce i zaniosłem do szpitala.
- Peeta co się dzieje?
- Zemdlałaś i niosę cię do lekarza.
- Ale po co ja się dobrze czuje - powiedziała Katniss.
Po chwili kazała mi się zatrzymać bo zrobiło jej się nie dobrze. Puściłem ją, ale była słaba więc musiałem ją trzymać żeby nie upadła. Po chwili zwymiotowała. Strasznie się wystraszyłem. Katniss kompletnie nie miała siły. Wziąłem ją na ręce i zaniosłem do szpitala. Od razu ją przyjęli i zaczęli robić badania.

Peeta przeniósł mnie do szpitala i zaczęli mi robić badania. Gdy skończyli nic mi nie chcieli powiedzieć ponieważ byłam za słaba więc położyłam się spać. Gdy się obudziłam zobaczyłam koło mnie Peete.
- Peeta... - powiedziałam słabo
- Katniss jak się czujesz?
- Lepiej. Lekarze ci coś powiedzieli?
- Nie, powiedzieli że ty musisz zadecydować czy mam być przy tej rozmowie.
- Peeta zawołaj lekarza. Zostań na korytarzu powiem ci wszytko później. Wole się dowiedzieć najpierw sama.
- Dobrze już idę.
Po chwili przyszedł lekarz.
- Panno Mellark mamy wyniki badań.
- Jakie one są?
- Panno Mellark jest Pani w 1 miesiącu ciąży.
- Naprawdę?
- Tak to przez to pani miała takie złe samopoczucie.
- Dobrze, dziękuję za informację. Czy może Pan zawołać mojego męża? I kiedy będę mogła wyjść ze szpitala?
- Oczywiście zawołam. Dostanie Pani wypis jutro.
Po chwili wszedł Peeta.
- Katniss jesteś cała blada co powiedział lekarz?
Wstałam z łóżka i przytuliłam bez słowa Peete.
- Peeta ja...
- Katniss powiedz
- Peeta jestem w ciąży
- Katniss naprawdę? Nawet nie wiesz jak się cieszę.
- Peeta ja też się cieszę.
Peeta pocałował mnie długo i mnie przytulił. Byliśmy bardzo szczęśliwi.

Kolejne Lata miłości Katniss i Peety Część 3Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz