Teaser 3

13.2K 353 15
                                    

Coming Soon Terbitan Januari 2020 🌸

TANGAN kiri Faliq sudah penuh dengan beg-beg plastik berisi barangan yang mereka beli tadi. Tangan kanan pula erat mengenggam jemari Janna. Hampir dua jam juga mereka berlegar-legar dalam Grand Bazaar itu. Nasib Faliq dan Janna memang kaki berjalan jadi tak lah terasa penatnya itu.

   "Sorry, Faliq right?" Fazira menegur Faliq dan Janna yang ketika itu sedang membelek-belek barangan souvenir di salah sebuah kedai di situ. Faliq menoleh.

   "Oh you, Fazira? What are you doing here?" Faliq menyoal, dia senyum sikit. Fazira ukir senyuman manis.

   "Takkan you dah lupa, I kan further study dekat sini tapi dah habis dah. You datang shopping ke?" mata Fazira memandang beg-beg plastik yang dipegang Faliq sebelum pandangannya jatuh memandang genggaman erat Faliq dan gadis bertudung di sebelah. Wajah manis Janna dipandang. So, she's Faliq wife. Not bad.

   "Yes. Oh kenalkan isteri I, Janna. Janna, this is Fazira. Kawan I," Janna dan Fazira berjabat tangan.

   "Cantik isteri you. No wonder," Fazira senyum.

   "Thanks. You buat apa dekat sini? Sorang aje?" soal Faliq.

   "I saja datang cuci mata. No, I datang dengan kawan I." jawab Fazira memandang setiap inci wajah tampan Faliq. God, kenapa dia nampak begitu sempurna? Janna yang menyedari pandangan penuh maksud Fazira segera berdehem. Pandangan yang ditunjukkan Fazira lagi obvious dari si Neyla tu okey.

Genggaman di tangan Faliq, Janna eratkan.

Pilihan Hati Tuan Syed | TerbitWhere stories live. Discover now