Szemem sarkából láttam, hogy St. Van komoran figyel minket. Épp eleget várattam szegényt, mostmár oda kellett mennem hozzá is. Mondjuk, szívesen tettem, mindig öröm volt látni, minden másodpercét imádtam a vele töltött időnek.
- Ha most nem haragszotok, megnézem, hogy dolgozik Geumhyuk sminkese.. - jeleztem finoman Lounak és Ziunak, hogy tovább szeretnék állni.
- Ah, a mi leaderünk.. - kezdte Heejun, majd hirtelen Vanhoz fordult. - Oppa, légy kedves ehhez a cuki hercegnőhöz! - arcomra volt írva, hogy mit gondolok. Én? Hercegnő? Ziu, miről beszélsz?
- Bízd csak rám, Heejun! - jött a válasz St. Vantól. Természetesen viselkedett, pedig én zavarban voltam rendesen. Elindultam felé és közben Ziu szavai jártak a fejemben. Úgy figyelmeztette Geumhyukot, mintha nem tudná, hogy mi már találkoztunk.. Nem is egyszer.. Mi van, ha.. Vanie tényleg nem mondta el nekik?- Szia, cuki hercegnő! - kaptam egyből a törődést St. Vantól. Vigyorgott, bár a tekintetéből nem a teljes boldogság sugárzott.
- Neked is szia, Vanie.. Mentségemre szóljon, hogy nem tudom honnan szedte ezt Ziu.. Tudod, hogy milyen nagy színész és mókamester.. - szerettem volna, ha nem haragudna rám.
- Tudom.. Viszont látod ezt? - mutatott a jobb szemhéjára. Bólintottam. - Így kéne megcsinálnod a másikat, nem hagytam, hogy befejezzék, szeretném, ha te csinálnád meg. Ó te jó ég!
- Biztos, hogy jó ötlet ez? - kérdeztem. Egyáltalán nem voltam biztos a dolgomban. - Nem akarom, hogy zacskót kelljen húzni a fejedre, amikor kilépsz innen.. - sütöttem el az egyik kedvenc poénomat.
- Ne viccelj már! Láttam tegnap a szemed, szépen kidolgoztad. Önbizalom! - és már nyújtotta is felém a palettát egy ecsettel együtt. Hát jó, legyen! Elvettem tőle a szükséges eszközöket és közelebb léptem hozzá, mire ő lehunyta a szemét. Istenem.. Úgy néz ki, mint egy alvó angyal.. Sima bőre azonnal feltűnt, formás orra alatt rózsaszín ajkait lazán tartotta. Ahogy dolgoztam a szemhéján észrevettem férfias állkapocsvonalát is. Oda voltam érte. Igyekeztem nem megállni a munkában, amikor gyönyörködtem benne, nehogy feltűnést keltsek. Mikor végeztem, letettem a kezemből mindent és kértem, hogy nézze meg a végeredményt a tükörben. Én közben hátat fordítottam neki és a tükörnek is.- Miért fordultál el tőlem? - aggódott Vanie jól hallhatóan.
- Nem, én csak.. Nem akartam látni a reakciód, amikor nem vagy megelégedve azzal, amit csináltam.. - vallottam be neki és tényleg így volt, féltem attól, hogy milyen arcot fog vágni. Vajon elégedett lesz? Vagy épp hatalmasat csalódik?
- Nézz rám.. - kérte tőlem és én visszafordultam felé, de időbe telt mire a szemébe is tudtam nézni. Ott ült előttem a székében és mosolygott. Kinyúlt a jobb kezem irányába és gyengéden megfogta. - Tökéletes lett, köszönöm.
Nagy kő esett le a szívemről és kissé visszavehettem a pánikolásból. Az idilli pillanatnak Ayno vetett véget, aki magas hangon cukkolni kezdte St. Vant. Nevettem rajta, de egyúttal hátráltam is Geumhyuktól, hogy ne okozzak neki tovább kellemetlen helyzetet. Gondoltam, majd ők lerendezik egymás között a tőlük megszokott poénos módon. Nem féltettem egyiküket sem ebből a szempontból.Jacob felé tekintettem, aki szorgosan gyakorolta a Thrilla Killa koreográfiájának néhány elemét. Mindig is hiányoltam abból az erából, de jó volt látni, hogy nem akar kimaradni belőle teljesen. Mikor úgy tűnt, hogy szünetet tart, odaléptem hozzá:
- Cobie, tök jól megtanultad ezt a néhány lépést. - dicsértem meg a kínai fiút. - Én most a Give me more tánclépésein dolgozom.
- Oh, köszi! - vigyorgott elégedetten. - Mutatnál belőle egy kis ízelítőt? - nagyot nyeltem. Én és az a nagy szám.. Néha igazán csendben maradhatnék..
- Ha oppa megtisztel azzal, hogy énekel alá, akkor igen. - vágtam ki magam a kínos szituációból. De vállalta, úgyhogy végül Jacob közreműködésével adtam egy rövid táncbemutatót, amit egyébként sokan megtapsoltak. Ennek ellenére én nem vagyok hozzászokva ehhez a "rivaldafényhez", úgyhogy gyorsan háttérbe vonultam és leültem két székre Barontól.Baron nem csinált semmi különöset, a hangszálait melegítette be és énekelgetett. Hátradőltem és csak hallgattam.. Nem számítottam rá, hogy hozzám szól majd:
- Lisa? - ráemeltem a tekintetem. - ACE mondta, hogy magyar VAMPZ vagy és jól beszélsz angolul is.. Tudnál majd segíteni néhány kifejezésben? Szeretnék minél közelebb kerülni a fanokhoz, amikor tengerentúlon vagyunk. - ki tudott volna ellenállni azoknak a barna szemeknek? Naná, hogy igent mondtam neki!- 15 PERC MÚLVA KEZDÉS! - figyelmeztetett mindenkit az igazgató, mire még nagyobb jövés-menés kezdődött a fiúk körül, hogy időben készen legyenek.
YOU ARE READING
One More Night
Fanfiction"Sziasztok! Lisa vagyok, 22 éves.. Jah, nem ám az a csajszi a Blackpink-ből, hanem az a no name fajta lány, aki csak a háttérben táncikál és besegít az idolok klipjeiben, fellépéseiben. Hogy milyen a kapcsolatom a "nagyokkal"? Aha, hát mondhatni, ho...