7. Rész: Isa' vs. Petra

947 69 1
                                    

A hadnagy miután azt mondta vége a takarításnak akkor mindenki elrakta takarítószereket majd mentek is enni.

Ebédre valami leves volt ami valamennyivel jobban nézett ki annál a mosléknál amit a táborba kaptak.

Charlotte az ebédét nyugalomban ette Eren-ék mellett mikor a fejére lett öntve valami.

-Azt hitted nem kapod vissza amit kaptam tölled?-hallotta meg az illető hangját.
-Te kis...-morogta magában miközben nézte az asztalt amire rá csöpögött az ami a fején landolt. Társai rögtön a lánynak estek.

-Ez mégis mi volt Petra?
-Mondtam már. Vissza adtam azt amit adott.
-Nem így kellett volna.

-Ó dehogynem. Azt hiszi övé a főhadiszállás pedig nagyon nem.-Charlotte erre Petrára nézett.

-Nem hiszem azt.
-Na persze.
-Rendben. Mi lenne ha össze mérnénk az erőnket? Ha veszítek meg alázhatsz meg minden de ha Te veszítesz akkor kimondod hogy egy beképzelt liba vagy. Rendben?

-Rendben. De úgy is veszíteni fogsz.
-Csak azt hiszed.
-És mikor küzdünk meg?
-Ebéd után.

---

Az ebéd végeztével a két lány kiment az udvarra. Nézőmet kaptak aminek Charlotte nem nagyon örült ezzel szemben Petra nagyon élvezte.

-Kész vagy?-kérdezte Charlotte felemelve maga elé az ökleit. A vörösnek kellett egy kis idő de ő is elhelyezkedett. Undorodva nézett a ellenfelére.

-Kész vagyok.-ahogy ezt kimondta elkezdődött a harc. Petra kapott egy csomó ütést de Charlotte nem aki rögtön elkezdte mondani milyen lassú.

-Lassú vagy.
-Csak azt hiszed.-felelte Petra, ellensége erre elmosolyodott.
-Zárjuk le ezt a harcot.

-Szerintem is.
-Oké.-mondta Charlotte majd meg indult. Petra intézkedni kezdett de hiába hisz a következő pillanatban a földön találta magát miközben társa rajta volt a lábát fogva.

Következő pillanatban egy reccsenést lehetett hallani utánna pedig Petra sikolyát. Charlotte ezután a füléhez vitte a száját és suttogni kezdett.

-Hiba volt elkezdened. Úgy érzem hogy egy ideig bent leszel a gyengélkedőn. Most pedig hallani akarom hogy egy beképzelt liba vagy.

-Egy beképzelt liba vagyok...-felelte halkan Petra.
-Nem hallom. Mondanád hangosabban?-a földön fekvő rögtön morogni kezdett de megtette azt amit kértek tölle.

-Egy beképzelt liba vagyok!
-Még mindig nem hallom.
-FRANCBA MÁR!!! EGY BEKÉPZELT LIBA VAGYOK!!! EZ MEG FELEL NEKED?!!

-Persze.-egyenesedett fel Charlotte Petra-ról. Majd elindult az épület felé. Mindenki őt és a földön fekvőt bámulta.

Ahogy minden kadét így a felettesek is ott voltak. Sokan megkérdezték ki ez a lány de legjobban a hadnagy aki hosszasan nézte a távolodó alakot.

-Vajon ki ez a lány?-kérdezte halkan. A parancsnok, Erwin Smith, Levi-ra pillantva szólalt meg.
-Charlotte Benson.

-Charlotte Benson....-ismételte meg a mondatot a kisebb. Azon gondolkozott hogy hol hallotta vagy olvasta már ezt nevet mire beugrott neki. Mikor nézte az újoncok listáját akkor olvasta a lány nevét.

-Nyolcadikként végzett de úgy látszik erősebb annál a helyezésnél amit kapott.-a hadnagy helyeslően bolintott egyet.

-Az irodádba nem akarod behívni ez miatt?
-De, de kellesz hozzá te is.
-Minek?

-Gondolkozom hogy berakom a csapatodba.
-Nem túl korai?
-Nem hiszem hogy korai.

-Ahogy akarod.-ahogy ezt Levi kimondta akkor elsétált.
-Kiváncsi vagyok milyen szintet fognak megütni a képességei...

Hercegnőből felderítő - Levi x OCWhere stories live. Discover now