-VIGYÁZBA TI MOCSKOS FÉRGEK!!!-hallottak meg egy erős férfi hangot mire sorokba álltak. Isa csak beállt valaki mellé mivel nem ismert még senkit Christa-n és a krumplis lányon kívül de velük nem annyira beszélt.
-A NEVEM KEITH SHADIS!!! ÉN FOGLAK TITEKET MINDENRE MEGTANÍTANÍTANI EBBBEN A KIBASZOTT 3 ÉVBEN!!! HA VALAKINEK KÉRDÉSE VAN NE TEGYE FEL MERT NEM ÉRDEKEL!!!-ezután végig végig nézett rajtuk majd sétálgatni kezdett.
Figyelte ahogy az újoncok remegnek a félelemtől de voltak kivételek akik ezt cseppet sem mutatták.
Mindenkihez oda sétálva egyenként meg kérdezte töllük hogy kik ők és hogy honnan jöttek.
Sokan alig mertek megszólalni de voltak akik határozottan elmondták a dolgokat. Isa-hoz csak pár percel később ért. Shadis végig vitte tekintetét a lányon majd a szemeibe nézett. A férfi erre össze ráncolta a szemöldökét amit Isa nem nagyon értett.
-HOGY HÍVNAK ÉS MÉRT VAGY ITT??
-A NEVEM CHARLOTTE BENSON. AZÉRT JÖTTEM HOGY LÁSSAM A FAL TÚLOLDALÁN LÉVŐ VILÁGOT!!!-erre "válasz" egy félre nyelt köhögés volt.-AHHOZ ELŐBB KI KELL BÍRNOD VELEM 3 KIBASZOTT ÉVET AMI SZERINTEM NEM FOG MENNI!!! A TÜNDÉR MESÉKET RAKD FÉLRE MERT EZ NEM MESE. SZART SE TUDSZ A KINTI VILÁGRÓL UGYANIS KINT HA ELCSESZEL VALAMIT CSAK EGY DOLGOT FOGSZ LÁTNI MÉG PEDIG A HALÁLOD OKOZÓJÁT!!!-ezután Isa füléhez vitte a száját.-fogadd meg a tanácsom. Engedd el a tündér meséket mert ebben a világban egy szabály van fent. Vagy ölsz vagy téged ölnek meg.-ahogy elmondta el vette onnan a száját majd felegyenesedett.-remélem megértetted....-azzal sarkon fordult majd ment ki vallatni a többieket is.
Isa-ban megint vegyes érzelmek voltak. Kezdte megutálni a férfit de úgy érezte hogy ha ezeket mondta akkor érdemes tőlle tanulnia. Testében megint boldogság volt. Úgy látszik ezt az érzés mostanában biztos nem fogja kiveri a fejéből. Mikor Shadis végzett akkor vissza ment a helyére majd meg szólalt.
-MOST FELMÉRJÜK AZ EGYENSÚLYOZÁSOTOKAT!!! AKI KÉPES TÖBB IDEIG FÜGGÖLEGES MARADNI AZ MARAD DE AKINEK NEM SIKERÜL MEHET A SZÁNTÓ FÖLDEKRE!!!! MOST ÁLLJATOK SORBA MINDENKI SORRA FOG KERÜLNI!!!-erre mindenki nyelt egyet. Isa ezután a földet kezdte el nézni.
-Nem lehet olyan nehéz... csak.... Meg kell tartani az egyensúlyt... biztos gyerekjáték lesz.
---
-Nem lett az...-mondta miközben a homloka a földdel "csókolózott." Homlokából egy kis vér folyt.
Társai nevettek rajta csak páran nem akik ezt komoly dolognak gondolták. Shadis rögtön szólt hogy fejezzék be.
-KUSS LEGYEN!!! Úgy látszik mész a szántó földekre.-Kérem hagy próbáljam meg még egyszer azon a gépen ha ott se sikerül akkor nem probálkozom többet.-kérte Isa.
Shadis szemöldökei megint össze rándultak egy kis gondolkozás után pedig az egyik emberére nézett és bólintott egyet.
-SZEDJÉK LE, ÁT RAKJUK A MÁSIK GÉPRE.-Isa-t miután felhúzták mozgott egy kicsit ám nem dölt előre.
-Sikerült...-vigyorodott el. Következő pillanatban pedig a földet kezdte el érezni a talpa alatt.
-MENJENEK VACSORÁZNI!!! HOLNAP REGGEL PEDIG TALÁLKOZUNK!!!-ezt kimondva mindenki megindult hogy az étvágyát csillapítani tudja.
"Charlotte" ezután felnézett az égre. Nagy szerencséje volt pár percel ezelőtt. Nem nagyon akart letérni arról az útról amit kitervelt. Hál' istennek sikerült vissza térni az útra és ez boldoggá tette.
-Hosszú út vár rám most. De minden töllem telhetőt megteszek...-azzal elindult majd be ment enni.
أنت تقرأ
Hercegnőből felderítő - Levi x OC
أدب الهواةIsabella Brown egy uralkodó lánya. Apja Jake Brown aki mindenre megtanítja lányát amire egy uralkodónak szüksége van ám Isa-t sosem érdekelte az uralkodás. Jobban érdekelte inkább az hogy egy hétköznapi parasztnak milyen lehet az élete. Parasztok me...