8. Rész: Levi irodájában

927 64 8
                                    

"1 hónappal később"

Pár héttel azután hogy Charlotte-ot leszidták és berakták a hadnagy csapatába onnantól mindig voltak dolgai.

Vagy a felettesének segített a papírmunkában vagy lement az edzőterembe Mikasa-val akivel az utóbbi időben jól kijön ezért egymással beszélgetve hagyták el a termet.

Első dolog amit megláttak az Levi hadnagy volt aki hosszasan bámulta öket. Charlotte-ra nézett aki barnás íriszeivel bámult vissza.

Egy idő után a férfi hátat fordítva megbontotta a szemkontaktust majd szótlanul elsétált. A lány a szemkomtaktus gondolatára elpurult.

-Milyen szép szemei vannak...-gondolta. Az utóbbi időszakban elkezdett valamit érezni a felettese felé amire fokozatosan jött rá. Mikasa az oldalát megbökve húzta vissza a valóságba.

-Nem szabad, tudod.
-Tudom. Sajnos....

---

Charlotte-ot az edzőtermezés után elhívták vásárolgatni. A válasza "nem" volt ugyanis megigérte hogy segít a hadnagynak egy adott idő ponttól.

"Nem"-et mondva elindult a férfi irodájához ami a feletettesek szintjén volt. A szoba Erwin ajtaja mellett helyezkedett el pont a folyósó közepe felé. Másik oldalán Mike-é volt található.

Charlotte felérve végig sétált a folyósón. A felettessének ajtaja elé lépve belélegezte majd kifújta a levegőt. Ezután kopogott amire rögtön megjött a "válasz."
-Ki az és mi a faszt akar?

-Öhm. Charlotte Benson vagyok. A papírmunka miatt jöttem amit megbeszéltünk.

-Akkor gyere.-erre Charlotte benyitott majd be is csukta az ajtót a háta mögött. Levi-t látta meg aki unottan bámulta őt de ez megváltozott ugyanis teát kezdett el csinálni.

-Már rég beszéltük de sosem értettem azt hogy egy ilyen lány mit keres a felderítő egységnél.-emelte ki az "ilyen" szót.

-Csak egy gondolat kellett hozzá.-felelte miközben a férfit nézte.
-Szeretsz itt lenni?

-Persze. Nagyon innyemre van a dolog.-mosolyodott el.-ez is érdekelt ahogy a parasztság is.
-He?-kérdezte Levi mire Charlotte "pontosított."

-Vagyis a külvilág.-a válasz egy szemöldök ráncolás volt.
-Biztos...

---

-Te kiváncsi vagy hogy élnek-e a falon túl emberek?-szólalt meg a hadnagy a papírokat írogatva.

-Sosem mozgatta a fantáziámat ez a dolog. Nagyon nem is gondoltam arra hogy lennének-e emberek a falon túl. Túlságosan abszurd. Ha lennének is kint akkor is csak a csontvázaik db-káit találnánk meg.

-Én is erre a következtetésre lyukadtam ki. A falon kívül nem lehet élni főleg egy olyan embernek aki védelem nélkül van.-Charlotte bolintott.

-Ha lenne is védelme akkor sem bírná sokáig. A pengéink nem annyira kitartóak. Pár titán megölése után máris eltörnek, szinte haszontalanok.

-Igaz. Amugy furcsálom hogy sokkal ügyesebb meg jobb vagy annál a besorolásnál amit kaptál?-dobta hozzá a kérdést Levi.

-Minek hisz Hadnagy? Egy ócska számnak vagy a szemének?-kérdezte a szemére mutatva a barna hajú.

-Tsk.-"tsk"-zögött a férfi félre nézve nem tudott mit mondani. A lánynak teljesen igaza volt.

Vagy egy számnak hisz vagy a szemének. Két választása van de csak egyet választhat.

-Mit szólnál ha munka után lovagolnánk egyet?-kérdezte "téma terelésként" a fekete hajú.

-Megtisztelne vele. De nem hiszem hogy sikerülhet napnyugta elött kimenni.-mutatott Charlotte az ablakra.

-Most is elmehetünk ha akarod. De ha vissza érünk akkor folytatjuk a munkát amit elkezdtünk.
-Rendben.-bolintott majd pakolni kezdtek.

Hercegnőből felderítő - Levi x OCOnde histórias criam vida. Descubra agora