16. Rész: Piac

701 39 17
                                    

Miután Isa-t kiengedték akkor mindenki készülődött a piacra beszerezni pár dolgot. Hanji egy egész listányi dologgal érkezett meg a lovak alvóhelyéhez ahol az emberek már nagyban nyergelték az állatokat. Rengeteg dolog volt a listáján amiből némelyik olyan különleges hogy csak egyes boltokban kaphatja meg az ember. Páran furának találták hogy ennyi mindent szeretne venni de voltak olyanok is akik ehhez már hozzá szoktak. Ők voltak azok akik régebb óta voltak a Felderítő egység tagjai.

Isa' csendesen nyergelte a lovát. Gondolataiba volt mélyedve melyek a saját jövőjéről szóltak. Reménykedett abban hogy nem kell vissza mennie a vár falai mögé. Nem akart hozzá menni egy olyan valakihez akit semennyire se ismer. Sose értette mért kellett nemesnek születnie de sajnos egy gyermek nem válogathatja meg hova születik.

Mikor végzett elindult majd csatlakozott Hanji hozzá aki köszönt neki egyet.

-Szia.-mosolygott a nő mint egy tejbe tök. Isa erre csak elmosolyodott majd vissza köszönt.-te mit tervezel venni a piacon?-a lány számára ez egy jó kérdés volt ezért csak megvonta a vállát.

-Nem tudom. Max szét nézek és élvezem az utolsó pillanatokat.
-Eh? Csak nem vissza kell menned?-kapta rá a tekintetét.
-Muszáj lesz szerintem. De nagyon nincs kedvem...
-Remélem velünk maradsz. Jó képességű katona vagy tudod.
-Persze.

"Pár perc múlva"

-Erre biztos szükséged van Hanji? Azért kérdezem mivel ilyet eddig nem vettél még.-szólalt meg Isabella a hosszú hallgatása után.

-Szükséges!-vágta rá a nőszemély. Isa megvonta a vállát majd ő is nézgelődni kezdett.

-Akkor gyorsan vedd meg mert már túl mentünk az időhatáron.-fűzte hozzá a lány. Társa ennek hallatán elszomorodott. Még 4 bolt volt amiben járni akart. Fontos dolgok voltak ott.

-Rendben.-motyogta majd gyors még át futott egyet a bolton. Mikor végzett lerakta a dolgokat az eladó elé aki kissé meglepődött a sok dolog láttán de azért elkezdte össze számolni őket.

-Nem én fogom vinni ezeket az most meg mondom neked.-Hanji sóhajtott egyet.

-Tudom. Sejtettem.-azzal felmarkolta a dolgokat fizetés után majd ki ment. A lány sóhajtott egyet az eladót egyedül hagyva.

Kilépve a külvilágba vissza siettek a többiekhez akik a megbeszélt helyen várták őket de nem csak ők hiányoztak onnan hanem Eren-ék is akik a piac nyugati részén sétálgattak nagy nyugalomban nem foglalkozva az idővel.

Hál istennek ahogy kapcsoltak az eltűnt "bárányok" hogy mi a helyzet vissza siettek a várakozó helyre ahol a felderítők mérgesen néztek fájuk. Levi is ezt tette csak durvábban mert tekintete testet átégető volt.

Miután lenyugodtak a kedéllyek akkor egy kis népszámlálás és pakolászás után felszálltak majd elindultak vissza vidáman de ez csak addig tartott míg Isa kézhez nem kaptt egy levelet.

Sziasztok.
Itt is lenne a rész. Bocsánatot szeretnék kérni hogy nem voltam aktív de problémák adódtak. Viszont most már lehet jönni fognak részek.
éjt!

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jan 17, 2021 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Hercegnőből felderítő - Levi x OCOnde histórias criam vida. Descubra agora