"Ebéd után"
Miután végeztek az evéssel Levi Charlotte-hoz sétált. Társa nem tudta miért ment oda hozzá a felettese de ez rögtön kiderült.
-Ms. Benson jöjjön velem. Sűrgős.
-Öhm... Oké.-nem értette mért szólította így Levi de úgy érezte ha elmegy az írodájába akkor megtudja.-mindjárt. Csak ezt még lenyelem.-Fent megtalál.-azzal elment. Charlotte pedig ahogy megette az utolsó db-ot akkor elindult a hadnagy irodája felé.
Semmit sem értett. Hogy miért beszélt máshogy és azt sem hogy miért kell oda mennie. Oda érve kopogott az ajtón.
-Charlotte vagyok. Valakit szeretett volna mondani.-Jöjjön be.-Charlotte be is ment ám Levi-t nem az asztalánál találta hanem a kanapéján kényelmesen üldögélve.
-Mit szeretett volna tőllem?
-Ülj le és elmondom.---
Miután Levi több dologról beszámolt akkor akkor rá tért a lényegre ami az volt hogy ha össze jönnek akkor a kapcsulatuk titkos lesz.
Csak ők tudhatják, csak ketten a felderítő egység emberei közül. Ez azért volt fontos mert ha kitudódik akkor rendesen megüthetik a bokájukat és ez számukra nem lenne kellemes.
Charlotte-nak nehezére esett de bele egyezett. Mindenképp Levi-al akart lenni. Még akkor is ha fizetnének érte akkor is.
-Akkor legyen titkos.-Rendben.-bólintott a hadnagy. Kezét ezután a lány arcára helyezte.
-Szép szemeid vannak.
-Szép sár színűek mi?-Tsk. Inkább étcsoki. Olyan színe van.
-Arigatou.-mosolyodott el Charlotte. Tetszett neki hogy Levi ezt mondta neki.-Mért mondtad azt hogy sár színű?-vette el a kezét a másik arcától majd ölébe helyezte azt.
-Apum egyszer ezt mondta.-Egyszer. De az a múlt. Most már étcsoki színű szemeid vannak és kész.
-Rendben.---
"Pár nappal később"
Charlotte Levi mellett ülve írogatta a papírokat. A rengeteg papír után már nem érdekelte mit ír alá. Csak írt és írt mikor társa elé tolt egy levelet. Kíváncsian pillantott fel rá.
-Ez meg mi?-nézett Levi acélkék szemeibe.
-Olvass bele és megtudod.-a lány össze ráncolta a szemöldökét majd elvette az asztalról a levelet.Elkezdte felbontani és mikor sikerült akkor széthajtva a lapot olvasni kezdte. Mikor végzett vele akkor Levi-ra nézett.
-Felettes leszek?-kérdezte döbbenten.
-Igen. Rá adásul a mai naptól.
-Tessék?! De hát egy macskára sem tudok vigyázni nem hogy 7 emberre.-Megfogod oldani, biztos vagyok benne. Alkalmas vagy a feladatra.-a barna szemű nyelt egyet. Nem tudta mit mondjon. Nem tartotta sosem magát jó vezetőnek.
Apja megtanította neki hogy kell vezetni az embereket de abban semmi kedvesség nem volt. Nem tudta hogy kezdjen hozzám de idővel lehet hogy megtanulja.
-Meg vannak a képességeid hozzá.
-Én nem hiszem hogy...
-De én igen. Kadét társaid is erősnek tartanak még az a Ackerman kadét is. Kibaszottul megérdemled ezt.
-De mi van ha....
-Ha?-Ha meghalnak miattam. Nem akarom a halálba vezetni az embereket.
-Nem fogod.-fogta meg Levi a kezét.-bízom benned.-azzal megcsókolta.Pár perccel késöbb az ágyon találták magukat ruha nélkül. Charlotte pedig átélte az első szeretkezését és megtapasztalta milyen is Levi-al csinálni.
Mikor vége szakadt akkor kis kifli nagy kiflibe aludtak el, felettese pedig úgy ölelte őt mintha az élete múlna rajta.
YOU ARE READING
Hercegnőből felderítő - Levi x OC
FanfictionIsabella Brown egy uralkodó lánya. Apja Jake Brown aki mindenre megtanítja lányát amire egy uralkodónak szüksége van ám Isa-t sosem érdekelte az uralkodás. Jobban érdekelte inkább az hogy egy hétköznapi parasztnak milyen lehet az élete. Parasztok me...