Charlotte az elmúlt hetekben próbált mindent megtenni de sosem sikerült. Mindig a földön végezte közelharcban. Semmiben nem volt annyira jó ami kezdte felmérgelni.
És mikor egy rugást kapott úgy hogy a gyengélkedőre került ez miatt akkor rá jött hogy amit eddig csinált az semmi sem volt.
-Nem tettem meg mindent hogy jó legyek. Nem végezhetek az utolsó helyen. Még van időm. Ha nem is leszek az 10. akkor is eljutottam valameddig.-erre az elhatározásra jutva több időt szentelt mindenre.
A tanulásra, az ütésekre, és az edzésre. Kezdett jobban teljesíteni ami nem csak társainak de Shadis-nak is feltűnt.
Napról napra fejlődött végül pedig eljött egy vizsgaszerű nap ahol Charlotte és társai egy olyan körzetbe mentek amiben csak úgy hemzsegtek a Titan-ok.
A lány aznap nem csak segített Armin-éknak de embereknek is segített életben maradni. Sajnos néhány alkalommal elbukott így többen is a halál markában végezték.
Sorra nézett végig embereket akiket Titan-ok falak fel. Remegő testel, döbbenten nézte a szörnyetegeket amik sorra ették meg a bajtársait.
Eközben érezte ahogy a lelkéből kitörik egy darab és lassan megszűnik létezni. Lehunyta íriszeit majd beszívta a levegőt. Kifújva kinyitotta a szemét majd meg indult.
Leugorva a tetőről repítette ki a felszerelés "karmait" amiket a falakba méllyesztett. Pár per múlva egy katonát látott még akinek az egyik lába bevolt ragadva egy kő alá.
Charlotte rögtön leszállt oda majd minden erejét bele adva próbálta el tolni a követ de az sehogy se ment.
-Francba...-motyogta ezután a fiú lábára nézett. Egy elég csúnya és véres gondolat jutott az eszébe de úgy legalább nem hal meg a társa.-meg kell szorítanom a lábát...-kezdett el egy anyag után nézni de nem talált majd társára nézett.
-Add oda a felsőd.-Tessék?!
-Élni akarsz vagy meghalni?
-Élni!
-Akkor kérem a felsőd!-Jól van.-kezdett el vetközni. Mikor végzett akkor Charlotte-nak adta a felsőjét.
-Kösz.-Ha szabad kérdeznem akkor mit fogsz vele csinálni.
-Megmentem vele az életed.-ahogy el mondta eltépte az anyagot. Fel húzva a nadrágot megkötötte egy helyen az anyagot jó erősen. Ezután elövette az egyik pengéjét majd a fiú lábához tette.-ez most egy kicsit fájni fog.-Tessék? Mi csoda?-kérdezte a fiú mire egy vágást érzett meg a lábában aminek következtében felordított. Charlotte ez idő alatt próbált nyugodt lenni a végén pedig csak a csontot kellett eltörni amit egy pillanat alatt meg tett.
A fiú szabad lett így Charlotte tudta most már mozgatni. Magához fogva társát indult el. Lassan de oda értek a célhoz ahova mentek. A fiú ez idő alatt csöndben tűrte azt amit kellett.
Charlotte lerakva őt a földre egy "ne mozdulj innen" mondatot mondott ki majd Erenékhez sétált ahol volt víz. A barna hajú ahogy meglátta Őt vitázni kezdett.
-Hol voltál?
-Semmi közöd hozzá...
-Ő mit keres a földön mért nem áll fel?
-A lába beszorult egy kő alá nem volt más választásom, le kellett vágnom...-Velünk kellett volna hogy legyél meghalhattál volna.
-De nem haltam meg. Most pedig ha meg engeded még dolgom van.-azzal megfogott két kulcsot majd elkezdte vinni öket a földön fetrengő társához. Az egyiket oda adta neki de a másikba bele ivott.-Végre egy kis hideg víz. Már azt hittem sosem ihatok többet.-szólalt meg a fiú.-köszönöm hogy megmentettél ha a lábám nem is ép de legalább élek.
-Nem kell megköszönnöd. Bajtársak vagyunk.-ivott bele még egyszer a kulacsába az álló.-ma megpróbáltam a lehető legtöbb embert életbe tartani de egy keveset mindig veszítettem. Mindig ez lesz? Talán. Nem tudom. De legalább életben vannak azok akiken tudtam segíteni. Számomra ez már jót jelent.
JE LEEST
Hercegnőből felderítő - Levi x OC
FanfictieIsabella Brown egy uralkodó lánya. Apja Jake Brown aki mindenre megtanítja lányát amire egy uralkodónak szüksége van ám Isa-t sosem érdekelte az uralkodás. Jobban érdekelte inkább az hogy egy hétköznapi parasztnak milyen lehet az élete. Parasztok me...