"Fél órával később"
-Táncoltál már?-szólalt meg Levi. A kérdést Charlotte-nak tette fel aki kinyitva íriszeit helyezkedni kezdett.
-Igen.-válaszolt.-És hol?
-Szórakozó helyeken.
-Arra gondoltam hogy elmehetnénk egyet táncolni.-A táncolás nincs a kedvenceim között. Kb. közepesen szeretem.
-Az is elég.-állt fel.-na állj fel, dolgunk van.-Charlotte rögtön felpattant és csak egy dolog járt az agyában. Hogy táncolni fog a hadnagyával.-És hova megyünk meg mikor?
-Szórakozni?-a barna hajú bolintott.-most.
-Most?!-kérdezte elképedten.-nem úgy volt hogy a papírokat írjuk tovább?!-Én vagyok az idő. Én mondom meg azt hogy mikor mi legyen. Na megyünk?
-Persze.---
"Fél óra múlva"
-Kész vagy már?-hallotta meg Charlotte Levi hangját. Vissza is válaszolva egy "igen" -nel húzta le a felsőjét.
-Kész.-gondolta magában majd kilépve a szobából Levi-t látta meg aki hosszasan bámulta a lányt. Tekintete fel-le járt majd egy ponton meg állt.-mi van?-kérdezte Charlotte. A férfi elkapva a tekintetét indult el. Arcán egy kis pír volt.
Társa össze ráncolta a szemöldökét. Nem értette mi olyan rossz a ruhájában. Lenézve ikreivel találkozott de csak azért mert a felsője olyan volt.
A várban ugyan ilyen ruhái vannak amiket nagyon gyűlölt. Nem csak azért mert a férfiak azt nézték (a melleit) hanem azért mert a ruhák nagyon kényelmetlenek voltak.
A mostani felső nem nagyon zavarta, volt már jobban kilátszós felsőben. Levi után eredve pár mp után utol érte őt.
-A fecskében ennél jobban kilátszott.-felelte Levi morgott egyet.
-Erre nem voltam kíváncsi.
-Azért még elmondom.---
A szórakozó helyre érve be mentek az épületbe. A barna hajú rengeteg polgárt látott akik úgy mulattak ahogy csak tudtak.
-Üljünk le egy asztalhoz.-súgta Levi Charlotte fülébe. Társa bólintott majd elindultak egyhez.
-Mit kérsz?
-Milyük van?
-Mindenféle alkohol.
-Víz nincs? Csak mert nem szeretnék berúgni.-Akkor vizet kérsz gondolom.
-Igen.-bólintott a barna, Levi ezután felállt majd a pulthoz ment.Charlotte a helyén üldögélve várt rá. Magányosan ült az asztalnál ám ez megváltozott mikor egy férfi vágta le magát mellé.
-Mi a....?!-lepődött meg. Nem hitte volna hogy egy férfi levágodik mellé.
-Mizujs bogaram?-szólalt meg az illető mézes-mázos hangon.-Bocsánat de rossz helyre ült.
-Nem hiszem. Én sosem ülök rossz helyre.-kezdte el tekergetni Charlotte barna tincseit. Charlotte teste ez miatt undorral telt meg. Elcsapta a férfi kezét. Következő pillanatban Levi dühös hangját hallották meg.-Kibaszottul nem tudom mit akar tőle nem is akarom tudni. De ha a rohadt belét nem viszi el innen 1mp-n belül akkor abban biztos lehet hogy tolószékben fogja leélni a szaros életét!-a mondatra a férfi morgott egyet majd felállt a székről.
-Ilyen alacsony magassággal nem lenne nagy az arcom.
-Nem a magasság a lényeg. Az alacsonyak is lehetnek erősek.-A magasabbak erősebbek.
-Rendben akkor nézzük meg. Gyere nekem.
-Gyerekjáték lesz.-gondolta magában a férfi majd Levi-nak ment ám rendesen porul járt ugyanis a hadnagy nem kímélte.-Bakker és még vissza se fogom magam.-gondolta majd egy rúgással kirúgta az épületből a férfi aki elterült a macskaköves úton.-tsk. undorító.-mondta majd leült Charlotte-hoz.-megyünk táncolni?
-Igen de előtte igyuk meg azt amit kértünk. Emlékezni akarok a mai napra.
-Ahogy szeretnéd.-felelte a hadnagy majd mikor megitták az italokat akkor elindultak táncolni.
A táncolás több ideig tartott Charlotte már kezdte is élvezni mikor Levi acélkék íriszei kerültek a szeme elé. Arcuk közel volt egymáshoz. Mindketten a másik íriszét bámulták.
Következő pillanatban mindkét ember feje előrébb mozdult. Mind ketten hezitáltak ami meg is látszott rajtuk ám ajkaik egy idő után össze érintkeztek. Együtt merültek el a pillanatban. Ez idő alatt a külvilág teljesen megszűnt és csak a másik volt.
Charlotte az nap abban a pillanatban kapta meg élete első csókját amit Levi Ackerman-nal a felderítő egység hadnagyával osztott meg.
Levi ezután elvált a lánytól majd a lépcső felé vette az irányt. Charlotte is ezt tette, magában pedig reménykedett hogy több csókot is fog tudni kapni majd Levi-tól.
BẠN ĐANG ĐỌC
Hercegnőből felderítő - Levi x OC
FanfictionIsabella Brown egy uralkodó lánya. Apja Jake Brown aki mindenre megtanítja lányát amire egy uralkodónak szüksége van ám Isa-t sosem érdekelte az uralkodás. Jobban érdekelte inkább az hogy egy hétköznapi parasztnak milyen lehet az élete. Parasztok me...