13. Rész: Lebukás

741 45 0
                                    

"1 hónap múlva"

Levi-ék elmentek egy ülésre ahova Charlotte is velük tartott. Az első 5-10 percben semmi sem történt csak várakoztak ám ez rögtön megváltozott mikor egy férfi lépett be a terembe.

Charlotte pont akkor végzett az ivással. Kar mozgása arra utalt hogy leteszi a poharát. A tárgy nem ért még hozzá a fa laphoz mikor Charlotte fel ismerte a férfit.

A pohár ki is esett a kezéből majd darabokra tört. Ajkaira tapasztotta egyik kezét. Nem akart ordítani.

-Apa...-motyogta magában. A jelenet kívülről elég furán sikeredett így mindenki (aki a terembe volt) felfigyelt a lányra.

-De balfasz az új felettesetek. Hihetetlen hogy megválasztottátok.-mondta a király. Levi mordult egyet majd megragadta az asztal alatt Charlotte kezét ami a lány ölében volt majd át tette a sajátjába.

Nyugtatásként simogatni kezdte. A király sétálgatni kezdett. Egy idő után a férfi Charlotte mögé ért majd a lány hajába túrt. Pár mp után a férfi megszólalt.
-Anyád tincseit kaptad, lányom.-a mondatra mindenki megdermedt.

---

-Tessék?!-szólalt meg Hanji ledöbbenve. Charlotte és a többi felettes kollégája némán álltak.

Levi ebben a pillanatban úgy érezte mintha átbaszták volna. Mivel ez is történt és az a rossz hogy mindenkivel ez történt. A kadétokkal és felettesekkel.

Felállva a helyéről távozott. Charlotte futva ment utánna. Sejtette hogy lefog bukni de nem sejtette hogy ilyen "korán".

Több ideig futott, sajnos egy ideig nem tudta utól érni párját de mikor sikerült akkor akkor megállt elötte. Kisfeszítve a karját állt a férfi elött aki ez miatt kikerülte.

-Ne menj! Kérlek!
-Hagyj békén!-sétált tovább a felettes.
-Levi!
-Neked most már hadnagy.-állt meg végre.

-Kérlek. Bocsánat hogy hazudtam.
-Ez számomra nem elég. Át basztál engem kibaszottul és tudod mi a szar? Az hogy nem csak engem vezettél meg hanem az egész felderítő egységet. Én meg hittem neked.... Eszem megáll.-morogta a hadnagy. Átcsapva érezte magát és nem jogtalanul.

-Kérlek szépen állj meg! Beszéljük meg!
-Ha ennyire akarod akkor mond meg. Ki a franc vagy te? Egy hazugság akibe bele szerettem vagy egy elkényeztetett ribanc akit csak a ruhák foglalkoztatnak?-Levi utálta az előkelőket.

Sosem szerette őket a pokolba kívánta azokat az embereket és mostantól Charlotte-al is ilyen lesz.

A lánynak fájtak a szavak amiket társa vágott hozzá de igaza volt Levi-nak. Hazudott mindenkinek azért hogy szabad lehessen.

De őszintén.... Ki ne hazudna azért hogy ne a vár falain belül keljen leélnie az életét?
-Levi...

-Nem akarok veled beszélni. Átszeretném gondolni a kapcsolatunkat.
-Mennyi idő kell?

-Rengeteg és ez idő alatt nem akarlak látni és ne is szólj hozzám.-Charlotte egy ideig nem szólalt meg majd megtörte a csendet.

-Ha kigondoltad akkor szólj.-Levi bólintott egyet majd elindult faképnél hagyva párját. Charlotte csendben rogyott le a földre.

Szájára tapasztva a kezeit kezdett elsírni. Szabad akart lenni mindennél jobban de ezzel elindított egy akkora lavinát az életében ami most ért le.

A világ amit ő "alkotott" tönkre ment és bárhogy probálná helyre hozni nem menne hisz már nem fognak annyira bízni benne mint elötte.

Hercegnőből felderítő - Levi x OCWhere stories live. Discover now