Düşün düşün düşünn yok hayır ya napacağım ben? Aptal havalı bir çıkış için yaptığım ve katlandığım şeye bak! Şimdi ne olacak nasıl kurtarıcam başımı?
Kapıya aynı anda vurulan tekmelerle "siktir" diyerek yere kapaklandım öyle güçlü tekmeler vuruyorlardı ki gerçekten korkmuştum
"Jiminn" "Jimin neredesin siktimin" "Jimin belanın sikmeden ortaya çık" "neredesin jiminn" bu bağırışlardan sonra kim olduklarını anlamamak beyinsizliktiiçimden oh diyerek kendimi saldım derken arkadan uygulanan baskıyla kafamın yere adeta girmesi pardon demire girmesi bir oldu. İstemsizce ağzımdan bağırışlar çıkmasıyla hyunglarımın kapıyı kırması jinin ağlayarak "jiminnn" diye bağırması ,namjoon'un o adama ölümcül bakışlar atması, jungkook'un beni kaldırmaya çalışması , hoseok'un yüzümdeki kanları silmeye çalışması... hepsi silikleşti...gözlerimin ve kirpiklerimin üstünü dolduran kanlar... hepsi yok oldu ne hyunglarımın varlığını ne de o adamın nefes alış verişini hissediyordum aslında hiç bir şey hissetmiyordum...
Taehyung ne yaptığının farkına dahi varamadan jimin kanlara boğulmuştu aslında hemen alıp götürecekti jimini ama odaya arkadaşları dalınca adım bile atamadı jimine uzanan eli eski yerini aldı Taehyung korkuyordu ve endişeleniyordu bu ona çok farklı hissettirdi çünkü... ilk defa zevkten başka bir duygu hissediyordu jimin ona daha önce hiç hissetmediği duygular bağışlamıştı bu... Taehyung için çok özeldi
Arkadaşları jimini hemen en yakın hastaneye taşıyordu ama karşısında ki adam ona gözlerini dikmiş ,ellerini yumruk yapmış, nefesini tutmuş, tüm damarları sayılabilecek kadar belirgin bir şekilde duran namjoon hâlâ Taehyung'a bakıyordu.
Taehyung yüzünde hissettiği yumrukla başı sağ tarafına yattı ifadesiz ve umursamaz tavrıyla namjoon'un yüzüne bakmaya devam etti bu namjoon'u daha çok kızdırıyordu.
Taehyung çenesine inen ısıyla ilgilenirken karnına inen yumrukla kendini cenin pozisyonunda buldu namjoon'un kalın erkeksi bir o kadar da sert sesi odayı doldurdu "Ona dokundun mu"
Taehyung namjoon'un yüzüne bir kaç dakika baktıktan sonra " dokunamadım" gibi bir mırıldanma çıktı ağzından
Namjoon deliye dönmüş bir şekilde Taehyung' a vurmaya başladı ama çok garip bir şey vardı Taehyung şu dünyada bir kez olsun dayak yememişti ona vurulan küçük bir tokatın bile öcü kırık kollar ve bacaklar olmuştu aslında hiçbir şeyden korkmamasının sebebi de buydu Taehyung gerçekten öldürücüydü...
Taehyung karşısındaki adamın ittirerek odadan çıktı merdivenlere yönelip koşmaya başladı kaçmıyordu kalbi ona koşması gerektiğini söylüyordu şuan beyni kapalıydı beynini kullansa namjoon şuan ölmüş olabilirdi...
Nereye gittiğini bilmeden koştu Taehyung en yakın hastanenin neresi olduğunu bile bilmiyordu öyle hızlı koşuyordu ki... sanki sevgilisi intihara kalkışmışta onu kurtarmaya gidiyor gibi... Taehyung'un tüm vücudu ağrıyordu bacağındaki sızıya rağmen koşmaya devam etti
Bir hastane gördü Taehyung burası olması için tanrıya yalvardı danışmaya adını söyledikten sonra sevindi ,buradaydı... sanki sevgilisini kurtarmış gibi sevindi Taehyung...
2.kata çıktıktan sonra durdu , hemşirelerle jiminin arkadaşları konuşuyordu hemşire :"0 Rh negatif acil kan bulunması lazım yoksa kaçınılmaz son arkadaşınızı bulabilir" o sırada Taehyung için jiminin arkadaşlarının ifadeleri Taehyung için ölüm demekti Taehyung gerçekten korkuyordu...
Jungkook odadan çıkarken lanet ediyor küfürler savuruyordu" jiminle kanlarımız uyuşuyor ama kullandığım haplardan dolayı kan veremiyormuşum!" Aslında Taehyung'un kanıda uyuşuyordu kan verse çokmu saçma olurdu yoksa jiminin arkadaşları yüzünden ölmek daha mı mübahtı?
1saat sonra
Doktor odadan çıktığında dördüde etrafına dolanmıştı namjoon da gelmişti yanlarına Taehyung'un içinden koşmak geldi hatta yanlarına koşmak o anda istediği tek şeydi beyni "yapma aptal "diye bağırırken adımlarını oraya doğru koşarken buldu.
Doktor:"son anda kan bağışında bulunulmasaydı arkadaşınızın küllerini üflüyor olabilirdiniz" bu cümleyle herkes irkilmişti Taehyung bile...
Dördü birden birbirlerine bakakaldı kim kan bağışında bulunmuş olabilirdi ki ,onların birbirlerinden başka kimleri vardı ki...
Doktor:"çok riskli bir ameliyattı 4 dikiş birden hemde kafasına...bu darbe onda farklı şeyler yaratabilir çok geçmişe gidebilir veya gelecekteki jimin olabilir onu çok uzun zamandır tanıyorsunuz sanırım o uyandığında onu iyi gözlemleyin bir şeyler unutup geçmişe mi dönmüş gelecekteki jimin mi olmuş yoksa normalmi bu bilgiler bizim için çok önemli her şeye karşı hazırlıklı olun çok daha farklı şeyler olabilir çok geçmiş olsun ona dikkat edin" dedi ve gitti.
Dördüde kan veren kişiyi bulup minnettarlıklarını iletmek teşekkür etmek istiyordu ama yanlarında ki adama jiminin bu halde olmasının sebebi olan adama minnettar olduklarını bilmiyorlardı.
Dördüde yeni farketmişti yanlarındaki adamı hepsi ölümcül bakışlar attı dövmek istedi dostlarına bunu yaptığı için öldürmek istediler ama zaten şu anki hâli acınacak haldeydi namjoon iyi pataklamıştı...
Sessizliği bozan Taehyung oldu "girmiyormuyuz" dedi hoseok:"sen kim köpeksin âdi hayvan" diye bağırarak içeri daldı/lar Taehyung arkalarından odaya girdi
Jimin masum bir bebek gibi gözleri kapalı bir konumda iken ilaçların etkisi yüzünden uyuyordu hâlâ ,aradan 1saat geçti jimin yavaş yavaş gözlerini açmaya başladı ortam öyle gergindi ki herkes jimin normalmi diye endişe ederken jiminin ağzından arkadaşları için o lanet olası isim çıktı
"Taehyung " Taehyung anlam veremeyerek jimine baktı jiminin ağzından dökülen kelimelere arkadaşları iğrenerek baktı. Neler oluyordu yahu"Taehyung sana bunu hangi orospu çocuğu yaptı" derken Taehyung hâlâ anlamıyordu ne olduğunu jimine yaklaşıp yanına oturdu aksi taktirde jimin ayağa kalkacaktı bu onun için iyi değildi
jimin:
" özür dilerim dün gece beni öperken çıkma teklifi ettiğini unutmuşum ... sevgilim"Taehyung durumu yeni yeni idrak etmeye başladı yoksa buu gelecekteki jimin miydi?"
Taehyung ağzını kocaman bir şekilde açmış jiminin arkadaşlarına bakıyordu onların yüzündeki vahşet sadece gözle görülünce anlaşılabilirdi
jimin:"korkma...sevgilim onlar benim hyunglarım onlar benim her şeyimi bilir zaten onlara da söyleyecektim"
Taehyung hâlâ ne söyleyeceğini bilmiyordu ama galiba geleceklerinde jimin ile sevgili olacaklardı peki nasıl ?ne kadar zaman sonrasından bu jimin?
Bu Taehyung'un kötü hissettirmemişti jiminin ağzından çıkan "sevgilim" kelimeleri sanki hep öyle söylüyormuş sanki yıllardır jimini tanıyormuş gibiydi hiç yabancı değildi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
either you or me? //vmin
Teen FictionJimin korkuyordu ellerinden, sevdiğinin saçları arasında gezen ellerinden çünkü o elleri ona sevdiğinin hayatını gösteriyordu öleceği zamanı... Karanlık çok seviyordu aydınlığı ama aydınlık sevmiyordu onu? Hep zıttındaydı. Karanlık her şeye rağmen...