🔥Part 1🔥

10.1K 299 70
                                    

Nastia's pov

Μπλιν Μπλιν Μπλιν Μπλιν Μπλιν Μπλιν

Ν(αστια):"Πωω πρωί πρωί" λέω και σικονω το κινητό μου. Είναι η κολλητή μου η Μαρία

Μ(αρια):"καλημέρα"

Ν:"που την είδες?"

Μ:"γιατί έχεις νεύρα;"

Ν:"ίσως γιατί με Ξύπνησες" λέω με ενα Ειρωνικό ύφος

Μ:"Πωω καλά δεν θα σου πω." λέει και ξέρει πως με τουμπαρει πάντα έτσι

Ν:" καλάαα πες τι θες τις 8 η ώρα το πρωί Σαββάτου?"

Μ:"εγώ δεν θέλω εσύ θα θες και αν μάθεις πως το ήξερα και δεν στο είπα θα γίνει πάλι χαμός "

Ν:" άσε τις εισαγωγες και λέγε"

Μ:"θα γίνει μια πορεία στο σύνταγμα το βράδυ και θα είναι και αναρχικοί."

Ν:"ΤΙ?? ΠΛΆΚΑ ΚΑΝΕΙΣ?? ΑΑΑΑ" τσιριζω γιατί τους λατρεβω και θέλω τόσο πολύ να τους δω για άλλη μια φορά. Πάω σε όλες τις πορειες που συμμετέχουν.

Μ:" καλά ηρεμισε. Εγώ δεν ερχομε αν θες εσύ πήγενε. "

Ν:" καλά θα πάω. Τσαο"

Μ:" μπαι"

Συκονομε από το κρεβάτι και πάω στο μπάνια να κάνω την ρουτίνα μου. Είμαι πολύ χαρούμενη που δεν φοράω γυαλιά γιατί στην πορεία δεν θα έβλεπα τίποτα με όλους τους καπνούς από τις φωτιές που ανάβουν αναρχικοί. Μετά κατεβενω στην κουζίνα και τρώω πρωινό με την μαμά μου. Δυστυχώς ο μπαμπάς μου πέθανε όταν ήμουν 7 χρόνον δηλαδη 10 χρόνια πριν. Δεν τον θημαμαι και πολύ γιατί ήταν αστινομικος όπως και η μαμά μου δεν ήταν πολλές ώρες στο σπίτι πάθανε μια μέρα στην υπηρεσία .η μαμά μου δεν ξέρει για τις πορείες και καλό είναι να μην το μάθημα, όσο να πεις είναι αστυνομικός και δεν θα χαιρόταν καθόλου.

Ν:"καλημέρα μαμά" λέω και την φιλαω στο μάγουλο και μετά καθομε σε μια καρέκλα στο τραπέζι.

Ι(ωαννα) :"καλημέρα" λέει και σερβίρει τις κρεπες που φτιάχνει τόσο υπέροχα.

Ι:"αγάπη μου... Σήμερα το άπογευμα θα πάμε για φαγητό με τον Μάρκο"λεει διστακτικά

Ν:"ποιος είναι ο Μαρ-" δεν τελειώνω την πρόταση μου και γουρλώνω τα μάτια μου ανοίγω τα το στόμα μου και αφινοντας την κρέπα στο τραπέζι συνεχίζοντας "ΜΑΜΑ ΒΡΙΚΕΣ ΓΚΟΜΕΝΟ??" λέω έκπληκτη και ελπίζοντας να είναι θετική η απάντηση

Ι:" ναι... Όπως λες και εσύ 'βρήκα γκομενο' και σε παρακαλώ νεαρή μου να πρωσεχεις τους τρόπους σου.

Anarchy Stepbrother Where stories live. Discover now