🔥 Part 8 🔥

4.8K 219 5
                                    

Α:"Ναστια ξύπνα..." λέει γλυκά μια φωνή και με κουνάει ελαυρος για να ξυπνήσω.

Ν:"Μμμ..."

Α:"Όχι Μμμ... Μικρη ξύπνα λέω!" λέει λίγο ποιο άγρια η ίδια φωνή

Ν:"Ασεμε..!" μουρμούριζω

Α:"γατάκι ξύπνα επιτέλους θα χάσεις το σχολείο και θα κλαις.! Σικο! Αντέ θα εργισης!! "λέει φωναχτά και τώρα αρχίζω να κατάλαβενω ποιος είναι. Ο Αλέξ. Φυσικά! Ποιος άλλος θα ερχόταν πρωί πρωί να με ξύπνηση!?

Α:"αν δεν ξυπνισεις την γαμησες!" λέει αλλά δεν υπακουω

Μετά από λίγο τον νοιωθω να φεύγει από το κρεβατι όπου καθόταν και ύστερα να έχω κάτι κριο και υγρό πάνω μου.

Ν:"ΤΙ ΣΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΕΚΑΝΕΣ!!!! ΠΑΣ ΚΑΛΆ!!?" Λέω φωναχτά και  τιναζομαι από το κρεβάτι μόλις συνειδητοποιω ότι με έχει κάνει μούσκεμα.

Α:"δεν θα ξυπνουσες άλλοις!! Εγώ φτεω που φροντίζω να μην χάσεις την πρώτη ώρα!είναι 7:30 και 8:00 πρέπει να είμαστε στο σχολείο και ξέρω πόση ώρα θες να ετοιμαστείς και να σηκωθεις."

Ν:"συγνώμη κι ολας! Τον μπουλο τώρα για να ντυθώ και να στεγνωσω τα μαλλιά μου! Που τα έβρεξες! "και φεύγει

Όταν κατέβηκα κάτω. Ήταν όλοι έτοιμοι να φιγουν για αυτό περνώ την τσάντα μου και βγενω έξω,παω στο γκαράζ όπου αφινω την μηχανή μου αλλά δεν ήταν πουθενά. Νιωθω ένα σφίξιμο στο στήθος μου και λεω

Ν:" ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΧΑΝΉ ΜΟΥ!!!!!!!?????? "λέω σοκαρισμένη και η τσάντα πευτει από τον ομο μου.

Α:"εηη ηρέμησε! Την αφίσες στο σχολείο! Δεν θημασαι?" λέει

Ν:"αα ναι! Πωω μου εφιγε ένα βάρος." είμαι πλέον ανακουφισμενη

Α:"έλα θα σε πάω εγώ." λέει και μου κάνει νόημα να ανέβω. Εγώ δέχομαι και τον υπακουω. Όταν είμαστε έξω από το σχολείο κατευενουμε και πάω στην Μαρίνα. Λέω ότι έχει γίνει τα τελευταία 24 ώρα χωρίς να αναφέρω το περιστατικό με το χέρι και το έτι ο Αλέξ ξέρει ότιδιποτο δεν ξέρει αυτή.

Μ:"κοίτα που ειναι γλυκούλης τελικά.. Θέλω κονε έτσι! Μην με ξεχάσεις...." λέει και γνεφω θετικά. "είσαι ότι καλύτερο." λέει και με αγκαλιάζει. Για κάποιο λόγο πόνεσε το ότι θέλει κονε με τον Αλεξ, σαν να με στεναχωρισε που θα είναι μαζί...

Στο μάθημα δεν έγινε τίποτα το ενδιαφέρον μέχρι την 5η περίοδο.

Flashback

Κα(θηγητης) :τι κάνετε δεσποινίς παπαπαυλου!? Τι κοιτάτε κάτω Πο το θρανία?"

Ν:" τι είπες? "λέω παραξενεμενη αναφερόμενη στον καθηγητή

Anarchy Stepbrother Donde viven las historias. Descúbrelo ahora