🔥 Part 5🔥

5.1K 248 14
                                    

Alex's pov

Όταν κατάλαβα πως είναι η Ναστια ο φόβος με κατέκλυσε. Δεν ήξερα τι να κάνω. Τα σενάρια του τι μπορεί να της συμβεί με αγχοναν για κάποιον παράξενο λόγο. Δεν μπορούσα να φανταστώ τι θα γίνει αν την πιάσουν οι μπάτσοι. Από πότε νοιάζομαι εγώ για εκείνη, εγώ είμαι ένας σκληρός αναρχικός που δεν υπολογίζει κανέναν και τίποτα.

Τέλεικα τα παιδιά δεκτικάν να βγούμε όλοι μαζί και να πάμε για μπύρες. Όταν βγάλαμε όλοι τις αναρχικές ζακέτες μας και τις κουκούλες πιγαμε σε ένα τοπικό μινιμαρκετ και πειραμε πολλες εξαδες από μπίρες και κάτσαμε στην παραλία και συζητάγαμε για διάφορα θέματα.

Α:"παιδιά βαριέμαι θέλετε να παίξουμε κάποιο παιχνίδι?"

Ν:"ναι θάρρος ή αλήθεια!!"

Νι:"οκ κάντε κύκλο"

Μα:"λοιπόν ρωτάω πρώτος!.... Αλινα(από την ομάδα του Αλέξ) θάρρος ή αλήθεια?"

Αλ:"μμ... Θάρρος." είπε αποφασιστικά

Μα:"έχεις το θάρρος να μείνεις με τα εσώρουχα και να κάνεις μια βουτιά στην παραλία? "

Αλ:"σηγα το δισκολο. "και άρχισε να βγάζει τα ρούχα της. Τα αγόρια βγάζανε διαφορά επιφονιματα ενθουσιασμού.αφού το έκανε πάμε στο επόμενο.

Αλ :" Δημήτρη θάρρος ή αλήθεια? "

Δ:" θάρρος "

Αλ:" λοιπόν Δημήτρη έχεις το θάρρος να ρίξεις τον Αλέξ στην θάλασσα με τα ρούχα? "

Τότε τον κοιτάω έντρομος και το ύφος μου φώναζε ένα όχι σαν του μεταξά.

Δ:"ναι γιατί όχι."

Α:"μαλακά την γαμησες άμα το κάνεις!!"

Δ:" Σορρη μπρο"

Nastia's pov.

Ο Δημήτρης τον τραβάει μέχρι την θάλασσα και τον σπροχνει μέσα. Ο Αλέξ τον τραβάει και αρχίζουν να παίζουν ξύλο μέσα στο νερό. Το όλο θέαμα είχε πάρα πολύ πλακα μπορώ να ομολογισω

Γ(ιάννης):" λοιπόν επειδή τους βλέπω με πνευμονία αύριο και τους δύο λέω να τους βγάλουμε εσείς τι λέτε?"

Όλοι :"ναι ναι"

Γ:"μαλακές βγείτε έξω θα πάθετε καμία πνευμονία και θα σας τρέχουμε μετά στα νοσοκομεία."

Α:"θα τα πούμε μετά εμείς" λέει στον Δημήτρη

Δ:" εννοείτε. "

Α:" λοιπόν ποις έχει σηρα? "

Αλ:" νομίζω ο Δημήτρης λέει "

Anarchy Stepbrother Where stories live. Discover now