Είμαστε ξαπλωμένοι στο κρεβάτι του, το μόνο ύφασμα επάνω μας ήταν το σεντόνι του. Εγώ κάνω κυκλικες κηνησεις πάνω στο γυμνό του στήθος και αυτός παιζει με μια τούφα από τα μαλλιά μου. Στο δωμάτιο επικρατεί η ισιχεια και αυτό που ακούω είναι η παλμοί της καρδιάς του Αλέξ. Τόσο ήρεμοι, και γαλοινιοι που ηρεμούν και εσένα.
Ν:"μωρό μου? πάμε για ένα τσιγάρο?"
Α:"ναι αμε" λέει και εγώ σηκονομαι απο πάνω του.
Ν:"πάω δίπλα να ντυθώ και έρχομαι... Νταξη?" λεεω και αφού γνεψει φεύγω
Όταν βγενω στο μπαλκόνι είναι ντυμενος με μόνο μία φόρμα και ένα σχεδόν τελειομενο τσιγάρο βρίσκετε ανάμεσα στα χείλη του. ΑΧ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΟ ΣΕΧΥ. Πάω και στέκομαι στα κάγκελα με την μέση μου να ακουμπάει εκεί. Και τον κοιτάω που το σβήνει
Ν:"να πάρω? "λέω οταν κατάλαβενω πως τα δικά μου είναι μέσα και βαργιεμε να παω να πάρω. Ο Αλέξ σικονετε βγάζει δυο από το πακέτο και με πλησιάζει με ένα πονηρό χαμόγελο να στολίζει το πρωσοπο του. Όταν στέκεστε ποια απέναντι μου μου βάζει το ένα από αυτά στο στόμα και το άλλο το βάζει το δικό του. Απο την τσέπη του βγάζει έναν αναπτήρα και τον ανάβει ανάμεσα και από τα δύο τσιγάρα. Μόλις τα κάνουμε στην άκρη και φησαμε τον καπνό με κολλάει ακόμα περισσότερο στα κανέλα και με φιλάει αργά και με ερωτησμο ενώ όλο μου το σώμα έχει μουδιασει. Το χέρι το από το μάγουλο μου έχει μεταφερθεί στον λεμο μου και το δικό μου ακουμπάει το στήθος του ενώ τα άλλα χέρια μας έχουν τα τσιγάρα.
Την στιγμή διακόπτει ο ήχος του κηνητου μου και ακόμα κρινόμαστε για να δω ποιος έχει στείλει μηνημα.
Από άγνωστο αριθμό :
Μεγαλοσε το τριαντάφυλλακι μου και έχει και σχέσει. Όχι με όποιον να νε όμως... Με τον αδερφό της! Πως λες να αντιδράσει η μαμά και και ο μπαμπάκας σας μόλις δουν αυτό?!
(φανταστείτε την όπως σας περιέγραψα πριν)Ν:"Α-Αλέξ... Έλα λόγο μέσα" λέω και ξερό καταπίνω ενώ το άγχος με έχει κιριευσει.! Μα πως με βρικε?
ESTÁS LEYENDO
Anarchy Stepbrother
RomanceΠεριέχει σκηνές βίας καθώς και υβριστικό περιεχόμενο! Μην αντιγράφετε! Τι θα γίνει όταν ο πατέρας του Αλέξ και η μητέρα της Ναστιας αποφασίσουν να παντρευτούν και να συγκατοικισουν.? Πως θα είναι η συμβιοση δύο αναρχικών στο ίδιο σπίτι? Πως θα αντ...