🔥 Part 9 🔥

4.6K 217 9
                                    

Α:"ουαου. Είναι πράγματι πολύ ωραίο από μέσα."

Ν:"σου το είπα."

Α:"καλά καλά. Πες που πάμε και τι κάνουμε."

Ν:"θες πρώτα γκράφιτι και μετά μπίρα ή ανάποδα"

Α:"λέω πρώτα γκράφιτι"

Ν:"οκ πάμε στον 3ο όροφο." λέω και περνάω μπροστα

Α:"γιατί στον 3ο? Εδώ δεν σου αρέσει? "λέει και με ακολουθεί

Ν:" η κάθε ομάδα εχιε και από έναν όροφο. 5 ομάδες 5 όροφοι. Η ταράτσα είναι κοινόχρηστη αλλά δεν γράφουμε τίποτα εκεί, απαγορεύεται."

Α:" για αναρχικές ομάδες πολύ οργανοση πέφτει." λέει προσπαθώντας να συγκρατήσει τα γέλια του.

Ν:"καλά καλά ότι πείς." είμαστε στον 3ο όροφο πλέον και μένει με ανοιχτό το στρώμα με το θέαμα." τι έπαθες? "

Α:" είναι πολύ ωραία. Εσύ τα έχεις κάνει όλα αυτά?"

Ν:" Όχι όλα εγώ. "λέω ήρεμη

Α:" οκ. Λοιπόν ποτέ και από που αρχίζουμε.?"

Ν:"τώρα και από... Εδώ εσύ και εκεί εγώ" λέω και διχνω 2 σημεία στο μεγάλο κτίριο.

Α:"οκ."

εχουμε αρχίσει να κάνουμε τα σχέδια μας εδώ και 2 ώρες και είμαστε πορωμενει με τα γκράφιτι και δεν έχουμε ανταλλάξει κουβέντα ο μόνος ήχος που ακούγετε είναι των σπρέι που πετούν πανό στον τοίχο και της μπίλιας από μέσα τους.

Α:"Ναστια γιατί δεν σου αρέσει το όνομα σου?" λέει χωρίς να πάρει τα μάτια του από το σχέδιο.

Ν:"γιατί μου θυμίζει κάτι φυτά στο σχολείο και κάτι θειτσες στα χωριά! " λέω και βάζω κάποιες πινελιές στο δικομου σχέδιο.

Α:"καλά. Εγώ τελείωσα." λέει και έχει ένα αυτάρεσκο χαμόγελο στα χείλη του.

Ν:" και εγώ" χαμογελάω κοιτοντας το έργο μου.

Α:"ουαου! Είναι τέλειο.!! "λέει μόλις βλέπει τον αγκελο με το σπασμένο φτερό που έχω φτιάξει.

Ν:"και το δικό σου!!" εκείνος έχει κάνει ένα γάτι με μια τιαρα στο κεφαλι του."πως σου ήρθε όμως... Εννοώ πως το σκέφτικες? "

Α:"είναι ο όροφος σου και σε χαρακτηρίζει αυτό. Ήταν το πρώτο πράγμα που σκεφτικαν όταν σε είδα πρώτη φορά."

Ν:"αυτό δεν με τειμα.! "λέω και καλά νευριασμενη

Α:"γλυκια Αναστασία... Ηρεμισε" λέει και με πλυσιαζει βάζοντας το χέρι του στο μάγουλο μου χαιδευοντας το.

Anarchy Stepbrother Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora