Μ+Τ:"τι κάνετε λέει!!!" λενε ταυτόχρονα και μένουν με ανοιχτό το στόμα να μας κοιτάνε
Ν:"νομίζω ακούσατε" λέει ω και σκιβω το κεφάλι μου κοιτοντς τα χέρια μου.
Μ:"ποτέ έγινε αυτό?" ρωτάει ποιο ψυχρεμη πλέον.
Α:"τεο εσύ θα πεις κάτι."
Τ:"εγ-εγώ... Θυμάστε ότι σε λίγο θα γίνετε αδέρφια?? Το ξερετε αυτό! Έτσι??!" λέει και μας κοιτάει αυστηρά
Α:" ναι.. και αυτό είναι το μόνο πρόβλημα."
Ν:"αλλά θα τους το πούμε όταν είναι η κατάλληλη στιγμή . Προς το παρόν θα το ξέρετε μόνο εσείς οι δύο και εμείς οι δύο. "
Μ:" οκ άρα δεν το λέμε σε κανέναν. "
Τ:" το νου σας μην σας καταλάβουν."
Α:"ναι ναι ξέρουμε. Τώρα στο θέμα μας... Τι ταινία θα δούμε? "
Μ+Τ:" θρυλερ"εγω ξέρω κατάπια και γνεφω θετικά.
Α:" Αναστασία μου είσαι συγουρα Νταξι με αυτό? "λέει στο αυτί μου ψυθιριστα για να ακούσω μόνο εγώ.
Ν:" ναι ναι αρκι να είσαι δίπλα μου "λέω στο δικό του αυτί
Α:" πάντα μωρό μου" λεει και με φιλάει απλά στα χείλη.
Μ:"γεμίσαμε μέλια... Πωπωπω, έρως ανικατε μαχαν"
Α+Ν:" σκασε!! "
Τ:" λοιπόν βρικα το τέλειο θρυλερ. Πάρτε θέλεις"
Καθυσαμε όλοι μαζί στους καναπέδες και είδαμε διλαδη είδανε την ταινία γιατί εγώ όλη την ώρα ειμουν αγκαλιά στον Αλέξ και είχα κρύψει το κεφάλι για να μην βλέπω. Τι να κάνω τα φοβάμαι τα θρυλερ.
Α:" Μωρό μου.... Τέλειωσε. Μπορείς να σικοσεις το κεφαλι σου."λεει και πνίγει ένα γέλιο
Ν:"μην με κοροϊδέυεις..." λέω και καλά μουτρομενη
Α:"καλά καλα."
Μ:"εγω λεω να ετοιμαστείτε γιατί πρέπει να φιγουμε... Θα χάσουμε την πορεία. "
Τ:"δίκιο έχει η Μαρίνα. "
Εμείς πάμε πάνω και είμαστε στις σκάλες ενώ ο Αλέξ μου λέει
Α:"έχεις καταλάβει ότι στο τέλος αυτοί οι δύο θα είναι μαζί... Έτσι?"
Ν:" ναιι"γελεμαι και χωριζομαστε για να ντιθουμε.
Εγώ φοράω ένα μαύρο κολάν και μια μαύρη τιραντακη μπλούζα εγώ από πάνω ένα μαύρο φούτερ και την μάσκα μου βαφομαι ελαφρά και χτενιζω τα μαλλιά σου για να φιγουμε οι κόμποι. Ο Αλέξ φοραει μια μαύρη φόρμα και ένα μαύρο φούτερ. Τα μαλλιά του είναι ατημελιτα και πολύ sexy. Έχουμε από ένα σακίδιο με τα απαραίτητα και είμαστε έτοιμοι.
ESTÁS LEYENDO
Anarchy Stepbrother
RomanceΠεριέχει σκηνές βίας καθώς και υβριστικό περιεχόμενο! Μην αντιγράφετε! Τι θα γίνει όταν ο πατέρας του Αλέξ και η μητέρα της Ναστιας αποφασίσουν να παντρευτούν και να συγκατοικισουν.? Πως θα είναι η συμβιοση δύο αναρχικών στο ίδιο σπίτι? Πως θα αντ...